• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
GramForumAdmin

Gram.pl - oficjalny wątek techniczny (tutaj zgłaszamy problemy dot. strony)

Pytanie

Witam wszystkich serdecznie na forum gram.pl!

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby serwis gram.pl był wygodny w użytkowaniu i nie nastręczał żadnych problemów naszym użytkownikom. Jednak jak wiadomo, błądzić jest rzeczą ludzką ;), więc jeżeli ktoś z Was napotka na jakiekolwiek bugi / błedy / babole przy korzystaniu z gram.pl (także forum!) to prosimy o umieszczenie ich w tym wątku. Jeśli to tylko możliwe, dołączajcie do każdego posta zrzut ekranu (screenshot) prezentujący dany błąd/błedy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

5274 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Wyłapane literówki:
1. Po wybraniu w sklepie dowolnej gry:
Pole "zapłać wPLN: 60,00 zł" oznacza że 60,00 zł z ceny tej gry możesz zapłacić za pomocą Wirtualnych Pieniądzy. Pozostałą kwotę (Twoja cena) płacisz prawdziwymi pieniędzmi. Kliknij aby dowiedzieć się więcej.
Podane kwoty są przykładowe, a zamiast Pieniądzy ma być Pieniędzy.
2. Sklep -> obrazek z napisem "Kupuj gry zarabiaj kasę - dowiedz się co to wirtualne pieniądze"
Po wybraniu i przejściu na stronę "Wirtualne pieniądze".
Początek akapitu Jak mogę użyć wirtualnych pieniędzy?
"Korzytanie z wirtualnych pieniędzy jest bardzo proste."
Zamienić na Korzystanie
3. Sklep -> Gadżety
Skoro koszulka z linkiem (używki) zawiera polskie litery to koszulki z opisem (dozywocie) zmienić na (dożywocie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

A ja jeszce nie dostałem potwierdzenia:( (maila w sprawie potwierdzenia otrzymasz na 3 dni przed wysyłką????)F.E.A.R. PL.
Aha i jeszcze jeden problem zobrazowalem go tym razem napsialem ze 2 e-maile i zadnych odpowiedzi???
Bo zamiast FEAR w moim zamówieniu widnieje The Punisher???
Cóż jak chcecie:) to możecie naprawić ten błąd bo FEAR tuz tuz:)
Abym dostal potwierzdenie i wysłna paczuszke i nic do was nie mam w takim razie;)
Coż serwis z pocztaku zawsze kuleje i mase błedów ma, ale wiecie żeby potem nie nastapiła jakas pomyłka czy cuś że co innego zamówiłem ,a co innego dostałem:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Nie chcę być wścibski albo coś w tym rodzaju ale autor tematu "zmiana adresu email" albo jakoś tak ma poważny problem może warto aby ktoś się tym zainteresował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

mam dokladnie to samo...dzis zamowilem gre - potwierdzilem zamowienie...i nie ma go ani w zakladce moje konto ani w samym sklepie nie ma zadnych info o zamowieniu...:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Założyłem osobny wątek ale moze opis mojego problemu powinien znaleźć się tutaj.


W związku ze zmianą adresu e-mailowego (niezależna ode mnie zmiana domeny )

Na stronie Cdprojektu zarejestrowałem się w zeszłym roku. W międzyczasie zmieniła się domena mojego adresu emailowego, tak że mam nowy adres, a starego po prostu już nie ma. Chciałem dokonać analogicznej zmiany w serwisie gram.pl, ale przy zmianie e-maila wymagane jest potwierdzenie, które jednak wysyłane jest na dotychczasowy adres e-mailowy, już nieistniejący. I koło się zamyka.

Wysyłałem dwa zapytania za pośrednictwem formularza kontaktu, ale jak na razie brak jest jakiegokolwiek odzewu. Proszę o kontakt kogoś z osób zarządzajacych kontami w serwisie. Taka sytuacja jest dla mnie niezwykle niewygodna i uniemożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem serwisu gram.pl.

Pozdrawiam

Sebastian Walkiewicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Forum "zapomniało" na której stronie był temat w którym sie dopisywałem (po wyjsciu z niego znalazłem sie na 1, a wczesniej był na 2). niewiem czy to przypadek czy reguła, ale pasowało by ten drobiazg poprawić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

kupilem gre via mTransfer, i na koniec transakcji (udanej) dostalem tylko komunikat "Płątność ok" (musicie poprawic tę literowke); byloby jednak lepiej gdyby pojawila sie jakas normalna strona z informacja a nie tylko taki zdawkowy komunikat (klient jest pozostawiony w prozni, zadnych linkow, nic, trzeba samemu wpisac ponownie adres sklepu i sprawdzic stan zamowienia w "moje konto")

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dokładnie - miałem to samo - tylko ja płaciłem kartą VISA. Na zakończenie wyskoczyła pusta strona z komunikatem "Płątność ok" i nic... przez chwilę nie wiedziałem, czy wszystko ok, czy coś się zawiesiło. Teraz wiem, że płatność przeszła, ale lepiej byłoby, gdyby działo się coś dalej, np. nastąpił powrót do strony głównej lub strony z zamówieniami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 19.10.2005 o 13:37, Budo napisał:

Czy można tu zmienić nicka? Jeśli tak to napiszcie w jaki sposób.


> Umozliwienie zmiany ksywki/nicka
brak takiej możliwości wynika z zalożenia - ogólnie: żadnych zmian odnośnie tożsamości.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 19.10.2005 o 13:41, TYHE napisał:

> Czy można tu zmienić nicka? Jeśli tak to napiszcie w jaki sposób.

> Umozliwienie zmiany ksywki/nicka
brak
takiej możliwości wynika z zalożenia - ogólnie: żadnych zmian odnośnie tożsamości.


O kucze i nigdy nie będzie? Łeee na starym forum było i ja myślałem że tu se xywkę zmienie a tu już do końca życia Budo będę... :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

A co z opisaną przez mnie powyzej zmianą e-maila ????

Dnia 19.10.2005 o 13:41, TYHE napisał:

> Czy można tu zmienić nicka? Jeśli tak to napiszcie w jaki sposób.

> Umozliwienie zmiany ksywki/nicka
brak
takiej możliwości wynika z zalożenia - ogólnie: żadnych zmian odnośnie tożsamości.



Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 19.10.2005 o 15:57, Piotrek K. napisał:

Cos sie ostro zwalilo ;).Przyciski Odpowiedz i URL pojawily sie nie w tym miejscu co trzeba ;)


wprowadzilismy wlasnie kilka poprawek - przegladarka musi przeladowac style [ctrl + F5] lub wyszyszczenie historii powinno pomoc


co poprawilismy:
--------------------
#oznaczenia tematow znaczkiem "wypowiedz pracownika CDProjekt" nie znikaja - sa widoczne przez cala sesje

#przyciski URL / ODPOWIEDZ nie powinny juz znikac

#kolory linkow sa zgodne z kolorem tekstu w poscie

#duplikacja apostrofow przy cytowaniu

#naprawiono problem z wyswietlaniem niektorych znakow na glownej stronie forum

#uzywanie tagow nie powoduje zmiany koloru tekstu

#tematy w ktorych sa odpowiedzi pojawiaja sie na gorze, pod tematami przypietymi

#oznaczenie postow z odpowiedziami ikonka po prawej stronie, tak samo wyroznione sa wlasne posty

#dodanie posta przez uzytkowniak nie powoduje oznaczenia go jako nieprzeczytanego

#jednakowa wyskosc tematow na glownej stronie nie zaleznie od liczby postow

#wyroznienie postow moderatorow czerwonym kolorem

#blokada na duplikaty postow

#naprawiony blad przy wyswietlaniu liczby strona

#autmatyczne domykanie tagow - boldowanie nie przenosi sie juz na nastepne posty

#dublowanie tematow-kometarzy do newsow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 19.10.2005 o 15:59, Leo napisał:

wprowadzilismy wlasnie
kilka poprawek - przegladarka musi przeladowac style [ctrl + F5] lub wyszyszczenie historii powinno pomoc

dzięki za informację,
no teraz jest ładnie ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Tak, wlasnie zauwazylem :).
Przede wszystkim podoba mi sie informacja po prawej stronie posta. Ulatwia rozpoznanie postow moich/pracownikow CDP.
Czy podobna funkcja bedzie dostepna dla Moderatorow czy tez zostanie dla nich ''tylko'' czerwony napis Moderator pod nickiem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować