Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Activision przestanie inwestować w produkcje na PS3?!

129 postów w tym temacie

Dnia 20.06.2009 o 15:39, Lordpilot napisał:

(już nie będę winił tylko Pirani, bo się chyba
kiedyś o to sprzeczaliśmy)

ano, bbyło coś takiego ;)

Dnia 20.06.2009 o 15:39, Lordpilot napisał:

DLC, bo nie mają dostępu do prawdziwych modów, skazani są więc na łaskę/nielaskę wydawców.

..DLC do, o ironio, GTAIV?

swoją drogą to chyba jedyne płatne DLC jak do tej pory, które istotnie było tym, czym miało - odpowiedzią na PC''towe expansion packi.

Dnia 20.06.2009 o 15:39, Lordpilot napisał:

a że można wydać
DLC za darmo także na konsolach pokazało ostatnio choćby Valve, a chlubnych przykładów
jest wiecej

ta, ale też po długich bojach - tym razem z M$''em który nie chciał rezygnować z prowizji, z tego co pamietam - i dlatego cała idea jest chora. Płacisz za grę, neta, Live''a i za samo DLC, przy czym tylko na tym drugim koncern nie zdziera z ciebie kasy.

Dnia 20.06.2009 o 15:39, Lordpilot napisał:

Ba - ja serię "Call of Duty" odpuściłem sobie po części drugiej, nie zamierzam co roku
odgrzewać tego samego kotleta. Fenomenu tej gry, kompletnie nie rozumiem - rozumiem natomiast
dlaczego ludzie są w stanie płacić kasę za gówniane cztery mapy - są "true fanami", a
true fan kupi każdą bzdurę.

hm, niekoniecznie true fan. Nie wiem jak moje doświadczenia z Enemy Territory mają się do CoD''a4, ale w tym pierwszym jak nie miałeś map, to nie pograłeś, bo by wejśc do rozgrywki musiałeś je dociągnąć. Tutaj też by się liczyć w rozgrywkach pewnie musisz nieobowiązkowo zakupić 4 mapy.
hm, to może zamiast idiotów nazwijmy to po prostu ciemnym ludem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2009 o 17:54, dark_master napisał:

Skleroza, bo to już jest w ogóle żenada, zresztą, byłem przy temacie X''a. Ale widzę
że fanboje xboxa ostro się wnerwili ^^

O tak. Każdy kto ma złe zdanie na jakikolwiek temat związany z PS3 jest fanboyem X360 -,-
A ja jestem największym fanboyem M$ jakiego widział ten świat ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bracio aż 350 nowych tytułów na PS3? Nawet o tym nie wiedziałem :P To teraz pytanie: kiedy ta czarnulka będzie miała czas na umieranie ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2009 o 18:06, dark_master napisał:


> ..DLC do, o ironio, GTAIV?

Raczej porzadny expansion pack w postaci DLC - taki dziwny twór ;-) Anyway- chyba sam Rockstar to zauważył, bo jesienią ten expansion pack + drugi niedawno zapowiedziany wyjdzie w wersji pudelkowej na DVD. Podstawowa wersja GTA IV nie będzie wymagana żeby to uruchomić .

Dnia 20.06.2009 o 18:06, dark_master napisał:


> swoją drogą to chyba jedyne płatne DLC jak do tej pory, które istotnie było tym, czym

Dnia 20.06.2009 o 18:06, dark_master napisał:

miało - odpowiedzią na PC''towe expansion packi. >


No faktycznie - było to jedno z porządniejszych DLC, może nie jedyne - ale zgodzę sie że jedno z niewielu. A co do pecetowych expansion packów to te zaczynaja wygladac coraz gorzej.... - krótkie, proste a zawartość nieadekwatna do ceny. Niechlubną "tradycję" rozpoczęło Valve z EP1 - całość do przejścia w trzy - cztery godziny. Ale to jeszcze dało się przełknąć - prawdziwa tragedia to jest ostatni dodatek do "Company of Heroes" , a także ten do "World in Conflict" - obydwa to w zasadzie króciutkie DLC, a to że wydawca sprzedaje to za nieprzyzwoicie wysoką cenę woła o pomstę do nieba. Druga moda, ktora zaczyna mnie wpieniać to "rozmienianie gier na drobne" - z bólem serca przyznaje że tą modę rozpoczął Valve. Po tym jak usłyszałem że Blizzard pokroił nadchodzącego Starcrafta 2 na trzy części, gra wyleciała z mojej listy "must have" - no chyba że cenę też podzielą przez trzy :)

Swoja drogą pamiętam jeszcze czasy, kiedy "expasion packi" wnosiły coś nowego (dodatek do "Diablo 2") i zapewniały nieraz wiecej godzin zabawy niż podstawka ("Armageddon''s Blade" i "Shadow of Death" do HoMM 3). Zaczyna to się niestety zmieniać na gorsze - owszem jak na razie kompletnej tragedii nie ma... ale zły trend zaczyna być widoczny. Ale to temat na inna rozmowę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2009 o 15:19, ranma11 napisał:

> Pomimo tego, że jestem zatwardziałym graczem PCtowym uważam, że źle robią, bo w
PS3 jest
> przyszłość gier video, a dokładnie w IBM Cell. A że programowanie tegoż procka jest
zabójczo
> trudne i drogie...coż, coś za coś. W tym procesorze tkwi nieziemska moc i obstawiałbym,

> że uzyskanie na nim fotorealizmu jest jak najbardziej możliwe.
masz racje to jest możliwe ale i niezwykle trudne... ale wiesz... ostatecznie graczom
to tak strasznie do życia nie jest potrzebne... a skoro to takie trudne to także zwiększa
koszty produkcji... a jeżeli to jest niepotrzebne i drogie to się w to nie inwestuje
bo się to nie opłaci... koniec...

O ja cie... CELL i Fotorealizm?! Chyba was coś fantazja ponosi :/ Jakbyście choć trochę się interesowali to wiedzielibyście, że nawet w dobie CrySis''a do fotorealizmu jeszcze nam daleko. RayTracing dzięki któremu powstają baaardzo złożone i realistyczne sceny nie jest możliwy do uzyskania na obecnych konsolach ze względu na ich małą moc a także małą ilość pamięci a nawet jakby się udało to i tak to jest tylko jedna z wielu technologii które są potrzebne do uzyskania fotorealistycznych scen.
Nie zapominajcie jeszcze o ogromnej ilości pamięci ram dla wysokiej rozdzielczości tekstur. A fizyka? Te "marne" 8 rdzeni PS3 nie udźwigną tego, myślę że dopiero następna generacja konsol pokaże nam technologie stosowane w filmach ale zanim to nastąpi minie te 5 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.06.2009 o 20:25, Lordpilot napisał:

Raczej porzadny expansion pack w postaci DLC - taki dziwny twór ;-) Anyway- chyba sam
Rockstar to zauważył, bo jesienią ten expansion pack + drugi niedawno zapowiedziany wyjdzie
w wersji pudelkowej na DVD. Podstawowa wersja GTA IV nie będzie wymagana żeby to uruchomić

i to jest dopiero ironia - DLC które powstało jako cyfrowa odpowiedź na dodatki PC, otrzyma formę pudełkową ;p Tylko w takim razie komu potrzebne jest DLC?

Dnia 20.06.2009 o 20:25, Lordpilot napisał:

Swoja drogą pamiętam jeszcze czasy, kiedy "expasion packi" wnosiły coś nowego (dodatek
do "Diablo 2") i zapewniały nieraz wiecej godzin zabawy niż podstawka ("Armageddon''s
Blade" i "Shadow of Death" do HoMM 3). Zaczyna to się niestety zmieniać na gorsze - owszem
jak na razie kompletnej tragedii nie ma... ale zły trend zaczyna być widoczny. Ale to
temat na inna rozmowę.

pozwoliłem sobie uciąć ;) cóż, to po częsci ''piętno DLC'' i zbroi dla konia, ale te 3-4h w EP1 to i tak jeszcze nieźle, choć z tego co pamiętam cena była raczej wysoka. To CoH''ami należy się przejmować, zwłaszcza że dodatki samodzielne były nieformalnymi sequelami.
Ale jeszcze tak źle nie jest - starczy wspomnieć dodatki do NWN2, czy X3: Terran Conflict (choć tu nie pamiętam ile mmiesięcy w plecy do świata mamy).

Ale to faktycznie temat na inną dyskusję ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2009 o 20:28, WujoFefer napisał:

O ja cie... CELL i Fotorealizm?! Chyba was coś fantazja ponosi :/ Jakbyście choć trochę
się interesowali to wiedzielibyście, że nawet w dobie CrySis''a do fotorealizmu jeszcze
nam daleko. RayTracing dzięki któremu powstają baaardzo złożone i realistyczne sceny
nie jest możliwy do uzyskania na obecnych konsolach ze względu na ich małą moc a także
małą ilość pamięci a nawet jakby się udało to i tak to jest tylko jedna z wielu technologii
które są potrzebne do uzyskania fotorealistycznych scen.
Nie zapominajcie jeszcze o ogromnej ilości pamięci ram dla wysokiej rozdzielczości tekstur.
A fizyka? Te "marne" 8 rdzeni PS3 nie udźwigną tego, myślę że dopiero następna generacja
konsol pokaże nam technologie stosowane w filmach ale zanim to nastąpi minie te 5 lat.

wiesz w sumie ciężko mi się z tobą nie zgodzić gdy chodzi o strzelani, przygodówki etc. ale nie gdy chodzi o ściganki/samochodówki... tam jest to sporo prostsze i muszę przyznać że GT5P dało się z filmem pomylić... jakby nie było grafika może być baaardzo realistyczna... tylko po co to komu... dla przykładu Ninny z tego zrezygnowało i dobrze na tym wyszło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z Tales of Valor to raczej tak wyszło, że to miały być DLC do pobrania. Ale widać Relic/THQ się przestraszyli, że nikt na PC tego kupował nie będzie, więc dorzucili nieco do multi, zebrali gotowe DLC razem i wydali w wersji pudełkowej licząc, że w takiej formie jakoś przejdzie.

Bracio - tak, wszystko fajnie, tylko żeby nagle nie wyszło, ze z tych 350 gier 300 będzie miało znaczek Sony Computer Entertainment na pudełku. Gier na PS3 bez Activision Blizzard nie zabraknie, tutaj zagrożenie jest raczej takie, że będą pochodziły z jednego źródła. No i kwestia tego, ile z tych 350 są tylko dla PS3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ej KejterR!
A ty jeszcze do mojego posta sie czepiasz....ok wytłumacze bo mnie rodzice nie dołożyli do ps3 tylko a tobie widac rozumu wiele nie dal..hehe ale co tam jak to mowią ktos te doły musi kopac aby tacy jak ja siedzieli przy komputerku i smiali sie z człowieka pokroju KejterR...
Co do mojego postu poprzedniego jezeli kogos uraziłem szczerze przepraszam. Ale to tylko było moje skromne zdanie.Bóg kazał wybaczac dlatego KejterR i ja cI wybaczam.
Pozdrawiam Sepokiu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sepokiu ma racje, a wiec wybaczmy mu:)

PS. To z ciebie sie smieja czlowieku:)

PSS. Bambusek, to wlasnie te gry ze znaczkiem SCE mi sie podobaja, bo sa robione poki co dobrze. To co teraz napisze moze urazic ludzi od xboxa, ale zawsze sadzilem ze na xboxa wychodzi wiecej gier bo jest latwiej i taniej, ale tych naprawde dobrych gier jest kilka, bo jesli jest latwo i tanio to mozna zrobic najwieksze shity i tych na xboxie nie brakuje( nie zeby na ps3 ich nie bylo:P). Natomiast na ps3 robienie gier jest drogie i trudne, wiec jesli juz cos robic to ambitnie i dobrze:) Oczywiscie to tylko moja opinia:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eh, myślę, że to tylko taki straszak ze strony ActiBlizzu. Potrzebny w celach uzyskania, no nie wiem, desperacji Sony (dadzą im większy %, podpiszą jakąś cholernie mało zyskowną umowę?).
Ten typek wyszedł na tym zdjęciu genialnie (szzcery uśmiech na szczerej twarzy).

I mam jeszcze jedną prośbę. OFFTop''ową, ale ważną. Błagam was, piszcie poprawnie po polsku albo przynajmniej na tyle, na ile umiecie. Po prostu Kur**ca mnie bierze jak czytam te wszystkie "przetlumaczone" "zdjecia" "urazone" teksty. Nie wiedziec czemu bardzo mnie denerwuje nie używanie wszystkich znaków jakie daje nam klawiatura typu ź, ż, ś, ć itd. Jeżeli ktos NIE MA polskich znaków zrozumiem, ale do innych apeluję: PISZCIE JAK LUDZIE!.

PS. Przepraszam za bluzga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bebol17 masz racje, jesli ktos moze niech pisze po polsku, ale ktos taki jak ja, ze zniszczona winda, i zainstalowanym tylko jezykiem koreanskim, japonskim i chinskim, nie ma szans na poprawne pisanie:) I nie nie przeinstaluje systemu, za duzo danych mam tutaj:)

PS. Ja bym nie wierzyl czlowiekowi ze zdjecia xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Activision chyba nie przewiduje jednej rzeczy - za kilka lat PS3 w końcu zabłyśnie swym potencjałem sprzętowym i osiągnie większe możliwości odnośnie jakości wydawanych tytułów , a wtedy zainteresowanie konsolą znacznie wzrośnie co zaowocuje w sprzedaży , a dla programistów z Activison da większe pole do popisu przy tworzeniu nowych produkcji .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2009 o 22:38, ranma11 napisał:

> O ja cie... CELL i Fotorealizm?! Chyba was coś fantazja ponosi :/ Jakbyście choć
trochę
> się interesowali to wiedzielibyście, że nawet w dobie CrySis''a do fotorealizmu
jeszcze
> nam daleko. RayTracing dzięki któremu powstają baaardzo złożone i realistyczne sceny

> nie jest możliwy do uzyskania na obecnych konsolach ze względu na ich małą moc a
także
> małą ilość pamięci a nawet jakby się udało to i tak to jest tylko jedna z wielu
technologii
> które są potrzebne do uzyskania fotorealistycznych scen.
> Nie zapominajcie jeszcze o ogromnej ilości pamięci ram dla wysokiej rozdzielczości
tekstur.
> A fizyka? Te "marne" 8 rdzeni PS3 nie udźwigną tego, myślę że dopiero następna generacja

> konsol pokaże nam technologie stosowane w filmach ale zanim to nastąpi minie te
5 lat.
>
wiesz w sumie ciężko mi się z tobą nie zgodzić gdy chodzi o strzelani, przygodówki etc.
ale nie gdy chodzi o ściganki/samochodówki... tam jest to sporo prostsze i muszę przyznać
że GT5P dało się z filmem pomylić... jakby nie było grafika może być baaardzo realistyczna...
tylko po co to komu... dla przykładu Ninny z tego zrezygnowało i dobrze na tym wyszło...


Ale tam są wykorzystywane zupełnie inne techniki, to dalej nie jest RayTracing, raz widziałem prezentacje odpalenia RT na PS3 tylko, że... złączyli 3 konsole Sony i tylko na przykładzie jednego autka byli w stanie wygenerować obraz z użyciem RT a i tak za szybko to nie działało. Co do scen foto realistycznych, grafika w grze musi być ładna ale pisząc ładna nie mam tu na myśli, że ma składać się z setek milionów wielokątów wspartych setkami czy tysiącami najróżniejszych efektów graficznych z obliczaniem fizyki dla kolejnych setek tysięcy obiektów i to w czasie rzeczywistym itd. Grafika powinna być miła dla oka, nie musi być super zaawansowana, byleby nie odstraszała a sama rozgrywka przyciągnie już graczy.

Zanim gracze zobaczą efekty rodem z filmów typu FF7AC minie jeszcze sporo czasu, może nawet ponad dekada gdyż patrząc na to jak grafika komputerowa rozwijała się w latach 90 i na początku obecnej dekady a jak teraz widać wyraźne spowolnienie. Kiedyś było nie do pomyślenia aby 3-4 letnia gra dalej była najładniejsza (pierwsza część FarCry) obecnym liderem jest CrySis ale on ma już 2 lata! Nawet teraz nie widać żadnego tytułu który mógłby mu zagrozić!.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za ''kilka'' lat to pojawi się już nowa generacja konsol - i to biorąc pod uwagę dziesięcioletnią żywotność PS3.
I co nam wtedy po potencjale czarnuli? Oh, już wiem!

20090622110611

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A w tej bajce były smoki? Chłopie obudź się, Acti-Blizz to jest największy koncern growy na świecie i nie wmówisz mi że Sony bez tego wytrzyma. Potencjał sprzętowy, człowieku nie rozśmieszaj mnie, jedyne do czego PS3 jest idealne to do zaawansowanych obliczeń prockiem, bo cała reszta jest identyczna jak w Xboxie - ona dławi Cella. Co ci po tym że masz ileśtam rdzeni, skoro cała reszta w porównaniu do Cella jest słaba? PS3 przypomina bardziej komputer z Carrefoura niż konsolę. I to co dalej piszesz jest bzdurą. Już wielu developerów stwierdziło że na PS3 programuje się gry trudniej ze względu na abstrakcyjną architekturę. Zainteresowanie konsolą nie wzrośnie, bo wszyscy chętni kupią już Xboxa, bo na niego będą wychodziły gry Acti-Blizza, i możliwe że postąpią tak inni developerzy. Więc, chłopie, ogarnij co ty piszesz....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.06.2009 o 08:54, hanti_gunner napisał:

Activision chyba nie przewiduje jednej rzeczy - za kilka lat PS3 w końcu zabłyśnie swym
potencjałem sprzętowym i osiągnie większe możliwości odnośnie jakości wydawanych tytułów
, a wtedy zainteresowanie konsolą znacznie wzrośnie co zaowocuje w sprzedaży , a dla
programistów z Activison da większe pole do popisu przy tworzeniu nowych produkcji .

Na podstawie czego te pobozne zyczonka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować