Zaloguj się, aby obserwować  
Nephren-Ka

Might And Magic VII

251 postów w tym temacie

Chciałem się przyłączyć do gildii światła i Ciemność ale nie wiem gdzie to zrobić byłem w Erathi w Tatali Deyj w Avlee w Lesie w Pustyni Bracada i Kamiennym Mieście w Harmondale to nie mówi bo to oczywiste. Chce mojego kleryka rozwinąć na arcy mistrza Ciemności a Moją Czarodziejkę na Arcymistrza Światła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2012 o 11:16, Y8U napisał:

Chciałem się przyłączyć do gildii światła i Ciemność ale nie wiem gdzie to zrobić byłem
w Erathi w Tatali Deyj w Avlee w Lesie w Pustyni Bracada i Kamiennym Mieście w Harmondale
to nie mówi bo to oczywiste. Chce mojego kleryka rozwinąć na arcy mistrza Ciemności
a Moją Czarodziejkę na Arcymistrza Światła

Nie można mieć naraz magii ciemności i światła. Będziesz mógł ich się nauczć po wybraniu arbitra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli do tych gildii można wstąpić dopiero po wyborze Ścieszki Cienia lub Światła ??. I odpada opcja częściowego rozwoju np magi światła i Całego magi Ciemności lub częściowego magi ciemności i całego magi Świtała. No niech to bo chciałem najpierw zapisać się do tych szkól a potem sobie wybrać kurde w takim razie co wybrać??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2012 o 13:54, Y8U napisał:

Czyli do tych gildii można wstąpić dopiero po wyborze Ścieszki Cienia lub Światła ??.

Dokładnie.

Dnia 26.01.2012 o 13:54, Y8U napisał:

I odpada opcja częściowego rozwoju np magi światła i Całego magi Ciemności lub częściowego magi ciemności i całego magi Świtała. No niech to bo chciałem najpierw zapisać się do tych szkól a potem sobie wybrać kurde w takim razie co wybrać??

Ja wolę ciemność bo interfejs ma wtedy ładniejsze kolorki i mam większą moc ofensywną ale skoro grasz pierwszy raz to dokonaj takiego wyboru jaki Ci odpowiada fabularnie i nie kieruj się niczym innym ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2012 o 17:31, Karharot napisał:

Ja wolę ciemność bo interfejs ma wtedy ładniejsze kolorki i mam większą moc ofensywną
ale skoro grasz pierwszy raz to dokonaj takiego wyboru jaki Ci odpowiada fabularnie i
nie kieruj się niczym innym ;)


Ciemność jest ''beee'', bo wtedy Kraina Tytanów nie stanowi wyzwania(armagedon, wiadomo).:P

Mój brat ma fajną historię wyboru ścieżek - w momencie, kiedy miał tego dokonać bliżej było mu do Deyii, więc tam poszedł i stał się zły.:P
Ja nie mogę grać inaczej jak na dobrej stronie, moja moralność w grach zawsze jest odwzorowaniem tej z normalnego życia.xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2012 o 18:41, Nephren-Ka napisał:

Ciemność jest ''beee'', bo wtedy Kraina Tytanów nie stanowi wyzwania(armagedon, wiadomo).:P

Nawet 10-krotny Armageddon nie wszystko jest tam w stanie zabić więc trochę walki możesz tam sobie zasmakować nawet po Ciemnej Stronie ;) Poza tym... Armageddon można bez konsekwencji odpalić jedynie na 3 obszarach w całej grze, chęć pobawienia się jednym z najpotężniejszych czarów gry to chyba wystarczający powód dla przeprowadzenia małej rzezi w Krainie Tytanów czyż nie ;P

Dnia 26.01.2012 o 18:41, Nephren-Ka napisał:

Mój brat ma fajną historię wyboru ścieżek - w momencie, kiedy miał tego dokonać bliżej było mu do Deyii, więc tam poszedł i stał się zły.:P

Też mi się tak kiedyś zdarzyło ;P Kilka tygodni tłuczenia się po drogach Avlee, Harmondale, Erathii i Bracady > jakieś nieistotne kwestie moralne XD

Dnia 26.01.2012 o 18:41, Nephren-Ka napisał:

Ja nie mogę grać inaczej jak na dobrej stronie, moja moralność w grach zawsze jest odwzorowaniem tej z normalnego życia.xD

Mi po jasnej stronie przeszkadza głównie ten strasznie jasny interfejs - bardzo szybko mi on męczy wzrok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2012 o 18:52, Karharot napisał:

Nawet 10-krotny Armageddon nie wszystko jest tam w stanie zabić więc trochę walki możesz
tam sobie zasmakować nawet po Ciemnej Stronie ;) Poza tym... Armageddon można bez konsekwencji
odpalić jedynie na 3 obszarach w całej grze, chęć pobawienia się jednym z najpotężniejszych
czarów gry to chyba wystarczający powód dla przeprowadzenia małej rzezi w Krainie Tytanów
czyż nie ;P

Armagedon można rzucić w każdej krainie. Trzeba jedynie zejść z oczu wieśniakom, a wtedy reputacja drużyny wcale nie spadnie. Na szczęście pełno takich miejsc odosobnienia na mapach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2012 o 20:26, Sheltem napisał:

Armagedon można rzucić w każdej krainie. Trzeba jedynie zejść z oczu wieśniakom, a wtedy reputacja drużyny wcale nie spadnie. Na szczęście pełno takich miejsc odosobnienia na mapach.

Nie wiedziałem :) Używanie tego czaru do wykonania questa z eliminacją wszystkich gryfów w Erathii i Bracadzie zawsze czyniło mnie nieco niepopularnym ;] Choć nie wiem czy spalenie żywcem wszystkich cywili (z których część jest potencjalnymi pomocnikami) mi odpowiada niezależnie od tego czy można się z tym czynem ukryć czy też nie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zorbie sobie zapis tuż przed wyborem drogi a potem będę mógł zrobić grę na dwa sposoby .Co jest Odpowiednikiem armagedonu po Jasnej stronie mocy?? A znalazłem lub dostałem sam nie wiem Zbroje płytową +54 pancerz czy to najwyższa wartość zbroi i czy będzie jakaś mocniejsza ??.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2012 o 21:27, Y8U napisał:

Zorbie sobie zapis tuż przed wyborem drogi a potem będę mógł zrobić grę na dwa sposoby
.Co jest Odpowiednikiem armagedonu po Jasnej stronie mocy?? A znalazłem lub dostałem
sam nie wiem Zbroje płytową +54 pancerz czy to najwyższa wartość zbroi i czy będzie jakaś
mocniejsza ??.



Jest jeszcze złota zbroja Yoruba - artefakt - która jest najsilniejszą zbroją płytowa w grze. Ale by ją znaleźć, trzeba się trochę natrudzić, bo występuje ona jako artefakt losowy w skrzyniach w pewnych miejscach lub w ciałach zabitych smoków czy tytanów.
Zbroja +54 jest najlepsza z dostępnych pancerzy, do tego może jeszcze posiadać premię maks +25 do pancerza, choć osobiście wolę premię do umiejętności walki bronią, zwłaszcza dla rycerza (szybszy atak i większe obrażenia).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2012 o 21:27, Y8U napisał:

Co jest Odpowiednikiem armagedonu po Jasnej stronie mocy??

Nie ma odpowiednika w dosłownym tego słowa znaczeniu. Szkoła magii Mroku oferuje szeroki wybór potężnych czarów ofensywnych od takich które zadają obrażenia jednemu celowi (Toxic Cloud) przez takie które oddziaływują na mały obszar (Dragon Breath) lub wszystko w polu widzenia (Souldrinker) po sterylizujący całą krainę Armageddon. Szkoła magii Światła z kolei jest dość ograniczona pod względem zaklęć ofensywnych (choć ma takich kilka) dając w zamian za to do dyspozycji spellcastera najpotężniejsze zestawy czarów obronnych (Day of Protection) i wspomagających (Hour of Power, Day of the Gods) oraz najlepszy czar leczączo-uzdrawiająco-wskrzeszająco-regenerujący w grze (Divine Intervention).

Dnia 26.01.2012 o 21:27, Y8U napisał:

A znalazłem lub dostałem sam nie wiem Zbroje płytową +54 pancerz czy to najwyższa wartość zbroi i czy będzie jakaś mocniejsza ??.

Najlepszą zbroją płytową jest artefakt Yoruba który o ile dobrze pamiętam ma AC 60 + całą masę dodatkowych odporności na różne efekty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam w 8 Armagedon wyglądał jak wybuch atomówki czyli trzeba z jakimś tytanem lub smokiem zwalczyć aby się pojawiło coś mocniejszego .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sory ze dwa razy ale byłem pewny że edytowałem ten post
Z tego co pamiętam w 8 Armagedon wyglądał jak wybuch atomówki, czyli trzeba z jakimś tytanem lub smokiem zwalczyć aby się pojawiło coś mocniejszego niż obecna zbroja . Więc tak Hour of Power, Day of the Gods to kojarzę Godzina mocy i Dzień bogów, ale Divine Intervention niestety nie ( nie kojarzę orgynalno-języcznych nazw czarów )gram w polskiej wersji językowej tylko 6 Might & Magic VI Mandate of Heaven i Legends of Might and Magic są na Płycie po Angielsku .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2012 o 23:11, Y8U napisał:

ale Divine Intervention niestety nie ( nie kojarzę orgynalno-języcznych nazw czarów )

Boska Interwencja - ostateczny czar z Magii Światła.
Poza jednym zmienionym czarem w Magii CIemności (Uscisk Mroku zamiast Ofiary), MM8 posiada identyczne czary jak MM7.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak ósemka jest pokręcona trochę: nie dość, że możesz mieć kapłana słońca i nosferatu razem w drużynie czyli walimy czarami ochronnymi i destrukcyjnymi za jednym zamachem, to jeszcze mega-kilera jakim jest smok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze miałem takie pytanie odnośnie Kupowania , zwiedzania czy po wyborze ścieżki mogę swobodnie zwiedzać , kupować w Niebieskim Mieście Chyba Celeste i tym przeciwnym Czeluści jeśli dobrze pamiętam . ( nazwy miejsc w których nie byłem znam z odcinków Esgarota które sobie oglądam na Youtube ) to właśnie ten Let`s play zainspirował mnie do kupna Antologii. takie info na marginesie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możesz wejść ale strażnicy będą nastawieni agresywnie do Ciebie. Nie wydaje mi się, żeby nie można było używać sklepów i tawerny choć nie jestem na 100% pewien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2012 o 23:51, Fanagir napisał:

Możesz wejść ale strażnicy będą nastawieni agresywnie do Ciebie. Nie wydaje mi się, żeby nie można było używać sklepów i tawerny choć nie jestem na 100% pewien.

Wszystkie te miejsca są otwarte dla gracza (trzeba tylko pamiętać że te w Czeluści są otwarte w godzinach nocnych), przy odrobinie zręczności i szczęścia można się do nich wszystkich przekraść pod zasłoną niewidzialności bez konieczności walki ze strażnikami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W czeluści jest taki tłok na ulicach, że jest to dość upierdliwe. I tak zawsze wybierałem zło bo zakończenie jest kanoniczne a motywy jakieś takie realne. Tylko mam wrażenie, że test w czeluści jest o wiele trudniejszy niż w Celeste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2012 o 00:26, Fanagir napisał:

W czeluści jest taki tłok na ulicach, że jest to dość upierdliwe.

Na szczęście można trochę go obejść skacząc po lawie czego nie da się zrobić z przepaścią w Celeste (co najwyżej można jej użyć jako szybkiej drogi ewakuacyjnej) ;)

Dnia 27.01.2012 o 00:26, Fanagir napisał:

Tylko mam wrażenie, że test w czeluści jest o wiele trudniejszy niż w Celeste.

Przy odrobinie szczęścia używając niewidzialności można się prześlizgnąć przez większość poziomu (przy bardzo dużej ilości tego szczęścia przez cały) ale zgadzam się że końcówka tego miejsca może być bardzo deprymująca - już się prawie widzi wyjście, zagląda się za narożnik... i wpada się na 5 Behemotów zbitych w ciasną grupę blokującą całe przejście i rozwiewającą wszelkie nadzieje na uniknięcie starcia z nimi i paroma innymi które z takim trudem zostawiło się za plecami :/ W porównaniu z tym test w Celeste który można sobie podzielić na 3 części jest prawie śmieszny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować