Zaloguj się, aby obserwować  
Citkowsky

Call of Duty 7: Black Ops [M]

2519 postów w tym temacie

Dnia 04.12.2010 o 00:05, KamyK_84 napisał:

Czy żeby przejść na prestiż trzeba coś zapłacić?


Tak, potrzeba 50,000 CP. Ale po 43 poziomie nie ma już na co wydawać kasy więc bez problemu ją zdobędziesz. Ja mam aktualnie 46 lvl i jakieś 75k CP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przez ten patch zrobił się problem (*2 patch*) - Taskmgr.exe 0xc00012d oraz freezy?
Drugi problem, nie mam dźwięku w grze... Np. słucham muzyki-wszystko ok.Włączam CoD''a nie ma dzwięku.Patrze na options - wszystko ok...

Tak czy siak odkupiłem grę,bo zadziałało,lecz czekam dalej na patcha..Tak,tak wiem,śmieszne.Ale gra warta uwagi,gdyby nie problemy techiczne.
Z góry za odpowiedź dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tu zadam pytanie w imieniu kolegi bo skubany nie ma konta na gramie.
Komputer :
-procesor Intel Core Duo E4500 2.20 GHz
- karta graficzna GeForce 8600 GT
- 2 gb ram
- windows Vista
Kolega ma dosyć dużo lagów, po meczu wywala go z serwa, czasami gra się zwiesza i wywala do pulpitu. Wiem, że BO jest nieobliczalne i nawet jeśli konfiguracja przekracza minimalne i tak może się wieszać, ale może ktoś ma podobną konfigurację kompa i sobie jakoś z tym poradził (lub nie ma takich problemów)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znaczy ja nie miałem takiego problemu, ale spotkałem się ze słabą wydajnością na najniższych i średnich detalach. Myślałem, że mam bardzo tragiczny komputer aż zrobiłem eksperyment. Ktoś tu polecał przestawienie na najwyższe detale - ew popracowanie nad ustawieniem prawie najwyższych. Tak zrobiłem i gra śmiga jak złoto. Zniknęły też "ścinki", które miałem w międzyczasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.12.2010 o 23:13, korinek2 napisał:

A czym się różni paczka od care paczki?:P


Sam turret i Sentry wypadają też z paczek.

@Markush
Nie wiem kiedy wyjdzie. Poza tym poprawi parę innych rzeczy, oto przewidziany changelog
http://callofduty.wikia.com/wiki/User_blog:A_Lonely_Nomad/New_Black_Ops_updates,_super_awesome!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.12.2010 o 00:26, Outlander-pro napisał:

> A czym się różni paczka od care paczki?:P

Sam turret i Sentry wypadają też z paczek.

@Markush
Nie wiem kiedy wyjdzie. Poza tym poprawi parę innych rzeczy, oto przewidziany changelog

http://callofduty.wikia.com/wiki/User_blog:A_Lonely_Nomad/New_Black_Ops_updates,_super_awesome!

wiesz na forum oficjalnym chodzi o glitch z flashem a nie o hardline zreszta juz nic nie wiem o ktory chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Singiel w Black Ops jest (jak na FPSa) bardzo dobre, ale faktycznie, z niektórych scen można by było wycisnąć jeszcze więcej "epickości". Co tu dużo gadać, fabuła, postacie i muzyka wymiata! :)
A co do multi: pograłem parę godzin, ale już się robi żmudne. Dla porównania: w Bad Company 2 przegrałem ponad +50 i jeszcze mi się nie znudziło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 04.12.2010 o 23:22, KamyK_84 napisał:

- karta graficzna GeForce 8600 GT



Wydawało mi się że na gramie ktoś ćwierkał że mu na tej karcie chodziło. Choć osobiście na miejscu kolegi wybrałbym inną grę, bo nawet jeśli do kompa masz podłączoną prywatną elektrownie to i tak są problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mogliby też naprawić buga na Launch. W jednym miejscu można przejść przez teksturę zasłony wentylatora i przez ścianę kampić na ludzi (zwłaszcza na Sztabie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 05.12.2010 o 14:00, Numenpl napisał:

wiesz na forum oficjalnym chodzi o glitch z flashem a nie o hardline zreszta juz nic
nie wiem o ktory chodzi.


Eee? Dałem przecież linka...

Issues Addressed:*• Resolved several issues with parties getting disbanded unexpectedly.
• Updated handling for UPnP-enabled routers to improve matchmaking conditions where users had strict or moderate NAT types. Also added in-game communications so that all players are aware of their NAT type in the Player Match party lobby.
• Addressed issue that prevented the “Load MP by Default” option from saving when other specific option combinations were set.
• Prevention of exploit that allowed players to keep custom classes and killstreaks after prestige.
• Addressed an issue where Flak Jacket Pro would not always protect against ground fires left by Napalm Strikes.
• Prevention of users losing their killstreak reward when switching classes at the start of a new round in round-based game modes.
• Addressed an issue where the incorrect perks would appear when spectating another player under certain circumstances.
• Added round start explosive delay to China Lake grenade launcher to give it the same round start limitations as other explosives.
• Contracts will now reset when the player Prestiges.
• Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions.
• Prevention of Gunship failing to give player full control under rare conditions.
• Prevention of an issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific circumstances.
• Additional security measures to enhance detection and banning capabilities.

Gameplay Tuning:
Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other killstreak drops.
• Added a negative influencer to all spawn points to decrease the chances of spawning near an enemy. This will further improve spawning protection on top of previous updates.
• Additional sound mix tuning for Ninja Pro users – increased ranges and volume of enemy footsteps, and removed player footstep sounds on concrete material types.
• Increased headshot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill headshots.
• Subtle increase in sniper rifle accuracy when scoping in.
• Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
• Additional minor reductions in knife lunge.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"• Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time. "

Kurde... :D

Tak czy siak, jeżeli poprawią spawny, to spoko. Mam dość repsienia się jak przed chwilą w biegu, między dwoma wrogami... Nikt nie wiedział o co chodzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od wczorajszego ranka wyszukiwarka nie pokazuje mi ani jednego serwera. Ma ktoś podobny problem? :F

EDIT: fałszywy alarm, okazało się, że miałem nie wiem skąd zafiltrowane wyszukiwaneie serwerów bez komunikacji głosowej -.-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować