Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

60FPS w Rage na wszystkich platformach

56 postów w tym temacie

Dnia 31.07.2009 o 16:34, Xjumpaytech napisał:

Na tą grę nie czekam jest wiele innych możliwości do wydania kasy na grę. Nie interesuje
mnie ile klatek/sec będzie ważne żeby gra chodziła płynnie, można wyciągnąć dużo z każdej
gry, tylko jak już inni napisali po co jeżeli ludzkie oko widzi tylko 30 klatek/sec?


Niestety to co napisałeś na końcu jest mitem 21 wieku. Możemy rozróżnić czy klatek jest 30,50 czy 60. Schody zaczynają się powyżej 60 klatek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydawało mi się, że z newsa jasno wynika, iż OBECNIE wersja na PS3 jest w tyle. 20-30 klatek na sekundę to obecny etap produkcji - docelowo ma być 60 klatek na wszystkich platformach, w tym PS3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2009 o 16:43, MisioKGB napisał:

> Na tą grę nie czekam jest wiele innych możliwości do wydania kasy na grę. Nie interesuje

> mnie ile klatek/sec będzie ważne żeby gra chodziła płynnie, można wyciągnąć dużo
z każdej
> gry, tylko jak już inni napisali po co jeżeli ludzkie oko widzi tylko 30 klatek/sec?


Niestety to co napisałeś na końcu jest mitem 21 wieku. Możemy rozróżnić czy klatek jest
30,50 czy 60. Schody zaczynają się powyżej 60 klatek.


No tak jak to dobrze jest uwierzyć co napiszą inni :). Ale sprawdziłem w książce i na wikipedii oko i wyczytałem, że zaczyna gubić się przy 45-53 klatkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2009 o 16:43, MisioKGB napisał:

Niestety to co napisałeś na końcu jest mitem 21 wieku. Możemy rozróżnić czy klatek jest
30,50 czy 60. Schody zaczynają się powyżej 60 klatek.


Zgadzam się :) Co do Rage to na grę czekam od dawna i mam nadzieję, że zdoła sprostać moim oczekiwaniom. Cenię Carmacka i wiem, że stać go na wiele, tym bardziej Rage jest moim "must havem". Chciałbym tylko najpierw zobaczyć demo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli człowiek ma sprawne oko to widzi różnicę powyżej 30fps. Ja widzę np. sporą różnicę pomiędzy 30fps a 40, 45 (gram na PC), podczas gdy mój kumpel nie widzi różnicy pomiędzy 25-30 (gra na PS3). Problem z PS3 polega na tym, że na tę konsolę gry trzeba pisać od początku, zupełnie inaczej niż na pozostałe platformy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, gry na ps3 robi sie trudniej, widocznie ludzie od Rage, maja pewne problemy z dopracowaniem kodu bo co ze karta graficzna slabsza jesli procek silniejszy, wszystko sie jakby wyrownuje:P ale przeciez dla chcacego nic trudnego jak to mowia:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2009 o 17:34, mcnitrox napisał:

Jeśli człowiek ma sprawne oko to widzi różnicę powyżej 30fps. Ja widzę np. sporą różnicę
pomiędzy 30fps a 40, 45 (gram na PC), podczas gdy mój kumpel nie widzi różnicy pomiędzy
25-30 (gra na PS3).

A ja też jestem fajny. Też widzę różnice!

PS3 czy X360? Jakbym miał wybierać, to X360. Tańszy, sprawniejszy (jak widać), lepsza społeczność i wsparcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ArchArtas co z tego ,ze procek teoretycznie silniejszy jak nie nadrobi strat slabej grafy . Czasy kiedy to cpu wspomagalo uklady graficzne dawno sie skonczyly ;] To ,ze panowie z sony sa uparci i zrobili inaczej teraz owocuje tym ,ze kazdy multiplatformer wyglada i chodzi gorzej ;] . GPU to podstawa i to jest fakt ,zadne cell''iki z swoimi ulomnymi spu tego nienadrobia . Jesli cellik ma wspomagac grafe to wtedy braknie znow mocy na inne rzeczy . Tak czy siak minus ;] .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W X360 główne skrzypce gra karta graficzna. Gdy wydajność karty graficznej okaże się za mała, wówczas to będzie koniec X360. Natomiast w PS3 główne skrzypce gra procesor. Karta graficzna dyktuje jakby kierunek, w którym procesor tworzy grafikę i wspomaga w tym kartę graficzną. Cell to aż 8 rdzeni, więc o moc tej konsoli się nie boję. Po prostu trwało by to strasznie długo, żeby doprowadzić do perfekcji działanie jakiejś gry, bo procesor 8rdzeniowy programuje się nieco inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gwoi scislosci to i 6 rdzeni:) 1 idzie na system, 1 wylacza sie w produkcji, a tylko 6 rdzeni obsluguje gry, dla mnie to wystarczajaco duzo, i Mr_Hyde, Cell nie musi wspomagac grafiki, w koncu procesory tez moga tworzyc grafike czyz nie? a poto tyle rdzeni i mocy zeby wystarczylo na wszystko:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2009 o 16:59, mistshoo napisał:

Czemu zawsze PS3 musi opóźniać datę premiery ?!

A czemu konsole muszę opóźniać datę premiery gier na PC?? Vide. Dragon Age?

Głupie pytanie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla większego komfortu gry. Ja na przykład nie mogę grać w CoD4 ( ogółem - shootery ), kiedy liczba FPS nie przekracza 80.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2009 o 19:30, luq napisał:

Dla większego komfortu gry. Ja na przykład nie mogę grać w CoD4 ( ogółem - shootery ),
kiedy liczba FPS nie przekracza 80.


Bo ci siec zamula,przestan pierdzielic, spokojnie w shoterach wystarcza 35 fps a w singlu nawet i 20.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2009 o 21:47, jac22 napisał:

Bo ci siec zamula,przestan pierdzielic, spokojnie w shoterach wystarcza 35 fps a w singlu
nawet i 20.

Głupoty pierdzielisz Ty, by grać komfortowo w jakiekolwiek sieciowe shootery wymagane jest co najmniej 60-80 by nie było chwilowych zwiech przy większej ilości ludzi. Ja w ET mam gap ustawiony na 90 i gram cały czas na 85-90, gdy u kumpla zobaczyłem jak chodzi w 40 to ręce mi opadły. Przy jakimkolwiek większym młynie były spadki do 15 nawet, a to w multi już jest pokaz slajdów, tym bardziej w tak dynamicznej grze. Różnica jest ogromna i nie mów że nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poniżej 25 klatek gra to tak naprawdę pokaz slajdów. A 60 klatek to już tak naprawdę max. Jednak powyżej 60 klatek często można zauważyć MINIMALNE różnice w płynności rozgrywki... Chociaż co tam. Najważniejsze by było powyżej 60 klatek i tyle ode mnie. ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy ja napisałem, że mam poniżej tych 80 ? Nie ? No właśnie. Więc po jaką cholerę mówisz mi co jest przyczyną nieistniejącego problemu. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

Dnia 31.07.2009 o 21:47, jac22 napisał:

spokojnie w shoterach wystarcza 35 fps a w singlu nawet i 20.


Hardkor. Ja tam wolę grać, chociaż nie widzę nic złego w pokazach slajdów. Nawet je lubię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 31.07.2009 o 21:47, jac22 napisał:

Bo ci siec zamula,przestan pierdzielic, spokojnie w shoterach wystarcza 35 fps a w singlu
nawet i 20.

Odpal sobie koles CS''a, ustaw max fpsy na 35 albo 20, potem przestaw na max 100 i zobaczymy czy nie zauwazysz roznicy. Roznica widoczna jak dzien i noc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować