Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Colin McRae: Dirt 2 w akcji!

31 postów w tym temacie

Gra zapowiada się ciekawie, pierwsza część była jedną z pierwszych gier w jakie miałem okazję pograć na xbox-ie i bardzo przypadła mi do gustu, głównie ze względu na to, że nie należała do trudnych symulacji, a była zręcznościówką dla wielu to wada, dla mnie zaleta:) Tylko szkoda, że początkowa cena na pewno przekroczy 200zł... ehh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co za beznadziejna BloomoHDRowa rozmazana grafika. Czy goście z Codemasters chodzą naćpani i myślą, że w realnym świecie wszystko się tak idiotycznie świeci?! W mordę jeszcze na konsoli to ujdzie 10 metrów od ekranu, ale na PC?! To jest najgłupszy trend w grafice jaki kiedykolwiek był..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dirt1 był już super, a dwójka będzie jeszcze lepsza. Menu gry robi ogromne wrażenie, mimo że to tylko menu, a w samego colina zaczołem grać na PSX 1998r. była tam jeszcze szkoła jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Walić grafikę, gameplay jest super. Podoba mi się jak nie wiem co. Jedyne czego się boję to spolszczenia - wolałbym, żeby gra została wydana po angielsku jak GRID.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda bardzo ładnie,o wiele ładniej niż Grid, o którym mógłbym powiedzieć nawet, że jest brzydki.
Kolorki soczyste, mapki szczegółowe jednak nad modelami samochodów mogliby bardziej popracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eh juz to jakiś czas temu dodałem w moim Colinowym GS ogólnie wszystko supcio licze na dużo RALLY to dla mnie najlepsze. OESY WRC w DiRT1 były co do tego oki wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2009 o 15:37, byverter napisał:

Co za beznadziejna BloomoHDRowa rozmazana grafika. Czy goście z Codemasters chodzą naćpani
i myślą, że w realnym świecie wszystko się tak idiotycznie świeci?! W mordę jeszcze na
konsoli to ujdzie 10 metrów od ekranu, ale na PC?! To jest najgłupszy trend w grafice
jaki kiedykolwiek był..


Na PC jak zawsze będzie opcja on/off bloom/hdr. Gameplay jest z konsoli, chyba ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Geez, najlepszy Colin to był 2 i 4... ciężki, trudny, a w DIRT? Za 1 razem można przejechać trochę na 1 miejscu. Mam wrażenie, że tak będzie również w 2 - obniżony poziom trudności :S

Co do grafy... błeech, rzygam już HDRBloomemiRozmazywaniem ;X Przez to w ogóle nie da się jeździć, tak dekoncentruje ;x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2009 o 17:05, marcinsud napisał:

Czyli dalej uważam, że HDR był rozsądnie użyty chyba tylko w dodatkach do half life 2

A Crysis to pies? To właśnie w Crysisie najlepiej użyto HDRu, w episode''ach HL2 to raczej takie podstawy HDR.
Ale nie zmienia to faktu, że jeśli chodzi o grafikę, to znowu widzę tutaj to co widziałem w DIRT1 i GRID, czyli masa filtrów, pod którymi ukryte są średnio wykonane modele aut i otoczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.08.2009 o 17:20, mcnitrox napisał:

A Crysis to pies? To właśnie w Crysisie najlepiej użyto HDRu, w episode''ach HL2 to raczej
takie podstawy HDR.
Ale nie zmienia to faktu, że jeśli chodzi o grafikę, to znowu widzę tutaj to co widziałem
w DIRT1 i GRID, czyli masa filtrów, pod którymi ukryte są średnio wykonane modele aut
i otoczenia.


W crysisa nie grałem na full, więc trudno mi powiedzieć. Wiem, że nie lubię jak ludziom spotykanym w grach świecą się głowy itd. i to jest jeden z tych efektów które najczęściej mam wyłączone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

HDR, Bloom, HDR, Bloom i jeszcze więcej HDR i Bloomaa. Niedobrze mi.
Dla mnie Colin skończył się na 2005. A prawdziwym rajdowym number one jest Richard Burns Rally. Mimo upływu lat, żadna współczesna rajdówka mu nie podskoczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować