Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Starcraft II - nowe informacje

26 postów w tym temacie

"Starcraft II będzie wymagał weryfikacji autentyczności nośnika w trybie online; "

Widzę, że Blizz zaczyna traktować legalnych graczy w sposób podobny do EA. Ja na szczęście obejdę się bez SC2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Informacje naprawdę ciekawe...Szykuje nam się coś więcej niż "to samo w lepszej grafice". A DRM? Jeżeli nie walną limitu instalacji, nie widzę w nim nic specjalnie ZUEGO :p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory Blizz raczej ułatwiał, niż utrudniał życie graczom. W przypadku WOW''a niczego takiego nie ma, można grać bez płyty nawet, tak więc nie martwiłbym się na zapas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy Blizzard połączył się z Activision nic dobrego z tego nie wynika. Acti namieszało mu w głowie i zaczyna zabezpieczać gry i traktować graczy jak złodziei...spoko. W takim razie obejdę się bez SC2. Z resztą i tak nie zamierzałem go kupować. Ostatnio zagrałem w SC1 i stwierdziłem, że SC1 jest tym dla gatunku RTS, czym Counter Strike dla FPP. Jak grasz to musisz być hardkorem, bo inaczej zginiesz. Najbardziej w SC denerwuje mnie kruchość jednostek, jakby były z papieru. Wystarczy parę chwil, żeby z dwóch 12-jednostkowych zespołów został pył, tak jak w CS wystarczy 1 strzał w łeb. Już wolę Warcrafta, tam przynajmniej jest jakieś ludzkie podejście do gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2009 o 13:42, Cybertrash napisał:

A DRM? Jeżeli nie walną limitu instalacji, nie widzę w nim nic specjalnie ZUEGO :p


Limitu nie będzie, tylko online podczas instalacji i założenie konta na Battle.net

Zła jest jedna rzecz. Osoby bez internetu sobie nie pograją bo jak zainstalować. Polska to niestety nie Stany czy Korea gdzie internet jest powszechny lub w każdym domu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2009 o 14:20, mcnitrox napisał:

Od kiedy Blizzard połączył się z Activision nic dobrego z tego nie wynika. Acti namieszało
mu w głowie i zaczyna zabezpieczać gry i traktować graczy jak złodziei...

Heh, a po trochu nie mają racji? Praktycznie każda gra jest do ściągnięcia w necie - IMO dopóki "złodzieje" nie będą mieli wersji niegrywalnych lub w klimacie "wczesna beta" to jestem za.

Daimon_Frey -> Nie jest tak źle jak sądzisz. Jest nawet lepiej niż ci się wydaje. :) Anyway, aktywacja całej gry to trochę bez sensu - IMO aktywacja klucza w zupełności by wystarczyła. Nawet jak ktoś nie ma netu w domu, to może w tym momencie, przez konto BN2 aktywować klucz - nawet z telefonu komórkowego.

P.S. Jestem ciekaw kto podszywa się pod moim starym nickiem "Dzibril"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2009 o 14:39, Dzibrill napisał:

Heh, a po trochu nie mają racji? Praktycznie każda gra jest do ściągnięcia w necie -
IMO dopóki "złodzieje" nie będą mieli wersji niegrywalnych lub w klimacie "wczesna beta"
to jestem za.


Chodzi o to, że gry Blizza są z reguły na tyle dobre, że sam serial wystarczyłby spokojnie. Nawet nie potrzeba robić weryfikacji płyty w napędzie. Po prostu każdy, kto chce na bn zagrać i tak musi mieć oryginalny klucz. Jak już robi się takie rzeczy, to przynajmniej powinni udostępnić aktywację telefoniczną tak jak w Windows, żeby każdy nie posiadający netu mógł sobie pograć. Zawsze będą jacyś tam piraci, tego nie da się zapobiec, a przez takie zabezpieczanie będzie ich znacznie więcej, bo jak ktoś będzie chciał zagrać, a nie posiada netu, to mu kumpel zgra, ściągnie do tego cracka (a jakże :P) i będzie grał, bo jak inaczej... Strzelam, że to zabezpieczenie "odbezpieczą" przyjaciele z Rosji jeszcze przed premierą gry :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to zabezpieczenie mi się podoba, w końcu ktoś główkuje i za taki mam nadzieję (choć się nie obawiam) kawał dobrej roboty dostaną co im się należy, jakby nie patrzeć wyprodukowanie gry pochłania mnóstwo czasu i pieniędzy a nikt nie będzie robił charytatywnie żeby ułatwiać życie piratom. Ja osobiście zakupie grę ale poczekam na pewne wymagania jeśli chodzi o SCII i DIII, w końcu pod nie trzeba złożyć dobrą konfiguracje :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szczerze mówiąc nie spodziewałem się czegoś specjalnego po nowej odsłonie Star Crafta, a tu proszę - masa nowości. Zapowiada się fajny, dynamiczny single w ładnej oprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2009 o 14:23, Principes napisał:

Podczas instalacji - weryfikacja online , każde kolejne uruchomienie gry - połączenie
z internetem nie jest wymagane...
Gdzie tu sens?

Z tego co ja zrozumiałem z newsa to ta weryfikacja będzie następować przy każdym uruchomieniu ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2009 o 14:47, mcnitrox napisał:

Chodzi o to, że gry Blizza są z reguły na tyle dobre, że sam serial wystarczyłby spokojnie.
Nawet nie potrzeba robić weryfikacji płyty w napędzie. Po prostu każdy, kto chce na bn
zagrać i tak musi mieć oryginalny klucz. Jak już robi się takie rzeczy, to przynajmniej
powinni udostępnić aktywację telefoniczną tak jak w Windows, żeby każdy nie posiadający
netu mógł sobie pograć.

Najpierw piszesz, że SC jest dla rozgrywki sieciowej, a potem, że jak ktoś nie ma neta to nie pogra... To po co mu SC? ;)
A co do aktywacji telefonicznej to problem z nią polega na tym, że kod generujący klucz dla gry znajduje się u gracza, a to oznacza, że prosto zbudować key-gena. Domyślam się, ze tego właśnie planują uniknąć.

Dnia 17.08.2009 o 14:47, mcnitrox napisał:

Zawsze będą jacyś tam piraci, tego nie da się zapobiec, a przez
takie zabezpieczanie będzie ich znacznie więcej, bo jak ktoś będzie chciał zagrać, a
nie posiada netu, to mu kumpel zgra, ściągnie do tego cracka (a jakże :P) i będzie grał,
bo jak inaczej... Strzelam, że to zabezpieczenie "odbezpieczą" przyjaciele z Rosji jeszcze
przed premierą gry :P

Z tym niemieniem netu to chyba jakaś miejska legenda, osobiście nie znam osoby pełnoletniej która nie ma do niego dostępu (chyba, że sama nie chce), a i myślę, że w przypadku niepełnoletnich nie ma z tym problemu. A co do piracenia to zobaczymy jak już wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2009 o 18:52, Namaru napisał:

Z tego co ja zrozumiałem z newsa to ta weryfikacja będzie następować przy każdym uruchomieniu
...


Ano - nie.
http://www.vg247.com/2009/08/17/starcraft-ii-has-online-verification-but-battlenet-connection-not-necessary-for-single-play/
Połączenie internetowe wymagane jest jedynie podczas instalacji, w trakcie trwania tego procesu poproszony zostaniesz o zalogowanie się na swoje konto Battle.net/założenie nowego. Po zakończeniu kopiowania plików możesz się całkowicie "odłączyć" od sieci.
Moim skromnym zdaniem - bezsens, który niczemu nie służy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2009 o 19:16, Principes napisał:

Połączenie internetowe wymagane jest jedynie podczas instalacji, w trakcie trwania tego procesu poproszony zostaniesz o zalogowanie się na swoje konto Battle.net/założenie nowego. Po zakończeniu kopiowania plików możesz się całkowicie "odłączyć" od sieci. Moim skromnym zdaniem - bezsens, który niczemu nie służy.


Ależ służy. Służy walce z rynkiem wtórnym. Aktywowany w ten sposób tytuł zostanie przypisana do Twojego konta na Battle.necie, gry już nie sprzedaż, chyba, że z całym kontem.
Instalacja - gra zostaje połączona z kontem, odłączasz się od sieci - możesz swobodnie grać, chcesz ją sprzedać (gdy Ci się znudzi, nie będziesz miał na nią czasu lub zwyczajnie Ci się nie spodoba) - zapomnij o swobodnym się jej pozbyciu.

Ludzie nie zauważają trendu jak od dawna panuje. Twórcy wiedzą, że z piractwem nie wygrają więc ograniczają swobodę legalnym graczom pod przykrywką walki z tym pierwszym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2009 o 19:16, Principes napisał:

Ano - nie.
http://www.vg247.com/2009/08/17/starcraft-ii-has-online-verification-but-battlenet-connection-not-necessary-for-single-play/
Połączenie internetowe wymagane jest jedynie podczas instalacji, w trakcie trwania tego
procesu poproszony zostaniesz o zalogowanie się na swoje konto Battle.net/założenie nowego.
Po zakończeniu kopiowania plików możesz się całkowicie "odłączyć" od sieci.
Moim skromnym zdaniem - bezsens, który niczemu nie służy.

No jest w tym pewien sens bo wiąże się kopię gry z danym kontem BN (tj. kolejna próba likwidacji rynku wtórnego), ale tak w praktyce to nie jest jakieś zbyt skuteczne rozwiązanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować