Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zrobili, co mieli i zostali zwolnieni

21 postów w tym temacie

Należy się jednak poważnie zastanowić co zrobić, by zwolnień - nawet tak nielicznych jak w tym przypadku, było jak najmniej.

Rozwiązanie jest bardzo proste - outsourcing. Bierze się firmę z zewnątrz, mówi się "potrzebne nam jest to i to", firma realizuje zamówienie, inkasuje kasę, i tyle. Nie ma zwolnień, nie ma głupich sytuacji i żałosnych tłumaczeń, jak to, które zaserwował Raven. Wystarczy tylko odrobinkę pomyśleć, ale jak widać, dla niektórych jest to spore wyzwanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale to przecież jest całkiem normalna sytuacja. Jak duże studio kończy grę to ekipie wygasają kontrakty i zaraz (pod warunkiem że studio nad czymś pracuje) podpisywane są nowe. Poza tym nie każdy członek zespołu developerskiego jest potrzebny przez cały czas produkcji.
Z drugiej strony, zwolnienia ludzi odpowiedzialnych za multiplay''a nie dają wielkich nadziei na zachowanie jego wysokiej jakości. Co jak co, ale najwięcej zmian zawsze potrzebne jest w grze sieciowej. Widać tylko Blizzard przywiązuje do tego należytą wagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kapitalizm, nikt się nie przejmuje takimi duperelami jak pracownicy, tutaj idzie tylko o kasę, wwidocznie nie było potrzeby utrzymywać tak dużej ekipy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja słyszałem, że to Activision w odpowiedzi na niezadowolenie graczy, postanowił "naprawić sytuację". Podobno załoga Endrant Studios nie sprostała zadaniu i multiplayer wcale nie jest taki świetny i dopracowany.
Wystarczy powiedzieć, że już dziś pojawiła się pierwsza łata dla serwera i klienta ze sporą listą modyfikacji.

No cóż, kiedy się pracuje pod skrzydłami takiego giganta, jak Activision, albo robisz coś dobrze, albo nie robisz wcale...to znaczy jesteś ofiarą "korekty w zatrudnieniu" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i co mam płakać z tego powodu że paru pracowników zostało zwolnionych? a to że zostali zwolnieni po zakończeniu prac nad Wolfensteinem to chyba nie powinno nikogo dziwić bo jest to logiczne posunięcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt, faktem nie jest to przyjemna sprawa, no ale nie dokońca wiem, o co całe halo, wkońcu dostali za to pieniądze, więc nawet nie powinni czuć się wykorzystani...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie znam dokładnie sprawy, ale skąd wiecie, że nie mieli zapisane w umowie (lub nie dano im tego do zrozumienia ustnie czy jakimiś innymi środkami przekazu) że zostaną zwolnieni po zakończeniu prac? Oczywiście, szkoda pracowników, szczególnie jeżeli nie mają innych propozycji w pracy, ale myślę, że oni w jakiś sposób byli tego świadomi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tym właśnie tkwi diabeł, łatki do multi będą raczej niezbędne. Nowy wolfenstein już stracił w moich oczach i poważnie zastanowię się nad jego kupnem... w dalekiej przyszłości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie multi zrobione jest tak fatalnie że nie szkoda mi tych ludzi, drętwy multiplayer bez klimatu, uproszczony do bólu, małe mapy, tylko 3 klasy postaci, na mapach nic się nie dzieje. Multi w RCTW był rozbudowany i cholernie ciekawy a tu mamy grę w której aż widać brak włożonego serca w projekt. Robione na "odwalcie się"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.08.2009 o 16:42, Cirno napisał:

Przeczytaj newsa jeszcze raz dokładnie.


Oczywiście (i oczy zawisły) chodziło mi o Endrant, a nie Raven - wcześniej pisałem o Raven (w innym wątku), i tak jakoś "samo wyszło" ;) . W żaden sposób nie zmienia to faktu, że tego rodzaju zagranie było poniżej wszelkiej krytyki. Cała reszta mojego poprzedniego posta nie ulega zmianie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować