Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Gears of War 2 kosztował zaledwie 12 mln dolarów

30 postów w tym temacie

Dnia 24.08.2009 o 09:19, Anazagar napisał:

Ciekawe tylko ile by wyszło gdyby dodali koszt silnika graficznego.


silnik mieli już z gow 1 wiec zaoszczędzili, jestem ciekaw ile kosztował pierwszy gow? wtedy mozna by to jakos policzyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mówić że kosztowała tylko 12 milionów to bez sensu. Przecież niedziwne że koszta niebyły zbyt duże ponieważ mieli już silnik, większość tekstur broni/postaci/lokacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2009 o 09:47, wawel12 napisał:

Ciekawe tylko ile by wyszło gdyby dodali koszt silnika graficznego.


Unreal Engine 3 jest silnikiem autorstwa studia Epic Games -,-
Najbardziej w tym wszystkim miażdży ilość programistów - tylko 15 0.o
Teraz już wiem dlaczego multiplayer był doszczętnie spartolony i pół roku zajęło im łatanie go do "jako takiej" grywalności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to chyba silnik już na siebie zarobił przy pierwszej części to dlaczego mieli by go liczyć w koszta 2 ? W takim razie przy każdym projekcie trzeba by liczyć koszty biurek, krzeseł, tapety na ścianę...

Ładny wynik trzeba przyznać. Swoją drogą muszę wreszcie zagrać w to :P na PC grało się średnio...ale teraz już mam konsolę :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2009 o 10:57, DoomnY napisał:

Ceny gier to ściema. 12mln $ produkcja. Sprzedaż 5mln * 60$ = 300mln $, a tak płaczą
piractwo itd


Wątpię by z każdego pudła było 60$ zysku. Czy w tych 5 mln jest tylko produkcja, czy działania marketingowe też?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować