Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Project Natal obsłuży także shootery?

15 postów w tym temacie

Łukasz Odziewa

Na temat najnowszej technologii Microsoftu, Project Natal, wypowiedział się jeden z dyrektorów Rare - George Andreas. Z jego słów wynika, że jest bardzo entuzjastycznie nastawiony do nowego projektu, ale zwraca także uwagę na pułapkę w jaką mogą wpaść developerzy.

Przeczytaj cały tekst "Project Natal obsłuży także shootery?" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musimy wyrzucić do śmieci wszystkie nasze przyzwyczajenia. Musimy zapomnieć o przystosowaniu shooterów do pada i zaprojektować cały interfejs na nowo. Tylko wtedy możemy myśleć o tworzeniu gier wykorzystujących potencjał Natala. Oczywiście nie znaczy to, że będziemy musieli biegać, tarzać się i skakać po pokoju. Zapewne jest inna możliwość rozwiązania "problemu" z nowym kontrolerem.

DOKŁADNIE! Wiem, że teraz ciężko sobie to wyobrazić - ale na pewno są jakieś ciekawe rozwiązania. Poza tym; mało kto widział jeszcze tą zabawkę na oczy. Dlatego zakładanie z góry, że FPS na Natalu jest niemożliwy BO będzie trzeba biegać przed kamerą jest dla mnie wróżeniem z fusów. Natala jeszcze nie ma, pokazano nam "PROJECT" natal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na pewno jest możliwy Natal z obsługą strzelanek, jednak celowanie rękoma jest dalekie od ideału. Cokolwiek dobrego nie można by powiedzieć o Natalu, taki typ zabawy po prostu męczy ;).

Robienie z tego głównego atutu konsoli jest dość niebezpiecznie, chyba MS ma zamiar walczyć o rynek nie z PS3, ale z WII :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2009 o 21:59, KrisK91 napisał:

Musimy wyrzucić do śmieci wszystkie nasze przyzwyczajenia. Musimy zapomnieć o przystosowaniu
shooterów do pada i zaprojektować cały interfejs na nowo. Tylko wtedy możemy myśleć o
tworzeniu gier wykorzystujących potencjał Natala. Oczywiście nie znaczy to, że będziemy
musieli biegać, tarzać się i skakać po pokoju. Zapewne jest inna możliwość rozwiązania
"problemu" z nowym kontrolerem.


DOKŁADNIE! Wiem, że teraz ciężko sobie to wyobrazić - ale na pewno są jakieś ciekawe
rozwiązania. Poza tym; mało kto widział jeszcze tą zabawkę na oczy. Dlatego zakładanie
z góry, że FPS na Natalu jest niemożliwy BO będzie trzeba biegać przed kamerą jest dla
mnie wróżeniem z fusów. Natala jeszcze nie ma, pokazano nam "PROJECT" natal.


Tu nie chodzi o bieganie tylko o czas reakcji, no ale masz rację co do tego, że to jak na razie sam prototyp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wątpię żeby ten natal w ogóle działał. Na razie nie było żadnej prezentacji, która dawałaby pewność co do tego czegoś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up

Eee E3? Polecam najpierw trochę się dowiedzieć potem można się wypowiadać. Wiem, że nie pokazano tam żadnej konretnej gry poza tym czymś z piłkami i programem do malowania, ale jakoś nie wydaje mi się żeby to co tam przedstawili było jakimś oszustwem, to byłaby totalna kompromitacja dla Microsoftu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadziieję, że cena będzie sprawiedliwa ale i tak nie kupię. Na moim brudzie wszystko pójdzie, więc po co mi jakieś Natale? A co do shooterów? Myszka i klawiata. Koniec kropka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten koleś jest geniuszem! A ja głupi myślałem, że przypiszą analoga do prawej ręki, drugiego do lewej, do użycia "start" będzie trzeba walnąć głową w podłogę etc., a tu takie innowacyjne podejście no nie mogę.
Czy tylko dla mnie to co gada ten koleś to najoczywistsze oczywistości? Jeśli ma jakąś wizję jak sterować w FPSie za pomocą NATALa to mógł by się nią podzielić (bo mnie osobiście trudno sobie wyobrazić wygodne sterowanie w FPSie za pomocą takiej zabawki, chyba że wypuszczą kolejne akcesorium do gry, które będzie uzupełniać niedostatki natala i za 80$ będą ludziom wciskać), a nie bełkotać o wyrzucaniu "wszystkiego do śmieci".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować