Zaloguj się, aby obserwować  
sharkien

Problem z zamówieniami!!!!

10 postów w tym temacie

Może mi ktoś kompetentny odpowiedzieć co się dzieje z gram.pl Bo chcę się dowiedzieć w sprawie zamówienia a tu telefony są wyłączone, maile nie dochodzą i zero odzewu i kontaktu.
A moja sprawa wygląda tak ze mam oczekiwanie na płatność, zamówienie złożyłem 31 sierpnia 2009 a płatności dokonałem w banku 1 września rano. Najgorsze jest to że wydałem sporą sumkę ponad 1600 zł:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.09.2009 o 11:46, sharkien napisał:

Kolego czytaj uważnie. Napisałem że telefony nie działają a maile wysłałem 2 i żadnego
odzewu z ich strony


Wyslalem przed chwila maile do pracownikow sklepu gram.pl z prosba o zajrzenie do tego watka. Mysle, ze w miare mozliwosci postaraja sie pomoc w rozwiazaniu problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.09.2009 o 11:32, sharkien napisał:

Może mi ktoś kompetentny odpowiedzieć co się dzieje z gram.pl Bo chcę się dowiedzieć
w sprawie zamówienia a tu telefony są wyłączone, maile nie dochodzą i zero odzewu i kontaktu.

A moja sprawa wygląda tak ze mam oczekiwanie na płatność, zamówienie złożyłem 31 sierpnia
2009 a płatności dokonałem w banku 1 września rano. Najgorsze jest to że wydałem sporą
sumkę ponad 1600 zł:/


witam,
zrealizowales standardowy przelew, a w takim przypadku pieniadze na nasze konto moga trafić w ciagu kilku dni.
nie ma jednak powodu do niepokoju, jak tylko przelew trafi do nas zrealizujemy zamowienie. na przyszlosc polecamy jednak korzystanie z elektronicznych form platnosci.

pozdrawiam,
jarek / gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem czy tak jest. Bo jedna osoba pisała na forum że realizowała przelew drogą elektroniczną i tak samo ma oczekiwanie na płatność. A druga sprawa czemu telefony nie działają i maile nie dochodzą??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O to przy okazji również i ja się dopiszę.

Otóż kilka tygodni temu złożyłem zamówienie na gram.pl z odbiorem w sklepie w metrze warszawskim. Sprawdzałem i kiedy składałem zamówienie były dostępne wszystkie produkty, które zamawiałem. Jest informacja, że zamówienie będzie skompletowane w ciągu 72h, a w przypadku, kiedy (przez jakiś tam czas - kilka dni chyba) nikt się nie stawi po odbiór w sklepie, to będzie anulowane. Otóż minęło te kilka tygodni zamówienie dalej widnieje w niewysłanych, ja nie dostałem żadnej informacji od gram.pl ani bezpośrednio od sklepu, ani nawet nie zostało anulowane. Także prosiłbym aby je jednak anulować bo po miesiącu oczekiwania to już nieaktualne niestety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować