Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - oficjalne wymagania sprzętowe

51 postów w tym temacie

Tak naprawdę te zalecane wymagania są tylko teoretyczne. Wszystko wychodzi w momencie, gdy odpalamy gierkę. Czasem bywa tak, że nowe gierki spokojnie chodzą na średnim sprzęcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W listopadzie??
Ja myślałem że w połowie października. To była jakaś obsuwa?? Bo jestem pewien że na październik była ustalona.

Komu wszedł Clear Sky to Call of Pripyat też.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Litości... Call of Duty World at War w najwyższych ustawieniach, w 1920 x 1200 działa mi ultra-płynnie na sprzęcie AMD x2 5200+, 2GB RAM i Radeon 3850!! A wygląda na prawdę olśniewająco. Stalker zawsze miał i będzie miał absurdalnie słabą optymalizację. Poziom ukraińskich programistów jest chyba porównywalny z ich gospodarką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.09.2009 o 21:55, Vangel napisał:

Litości... Call of Duty World at War w najwyższych ustawieniach, w 1920 x 1200 działa
mi ultra-płynnie na sprzęcie AMD x2 5200+, 2GB RAM i Radeon 3850!! A wygląda na prawdę
olśniewająco. Stalker zawsze miał i będzie miał absurdalnie słabą optymalizację. Poziom
ukraińskich programistów jest chyba porównywalny z ich gospodarką.


Patrząc z perspektywy map w COD a map w Stalkerze widzi sie różnice gołym okiem. Stalker potrzebuje lepszego sprzętu gdyż ma mapy nieporównywalnie większe od tych w z COD-a.

Co do samych wymagań nie robił bym z nimi tyle szumuzobaczymy po premierze. Dziwi mnie niestety fakt niusa ze premiera w listopadzie gdy tymczasem premiera w Rosji przewidziana jest na 2 października. Dalej nie ma polskiego wydawcy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najkrocej jak się da - optymalizacja nie istnieje. Przejrzałem screeny - przy takiej grafice, takie wymagania to jest po prostu "mega - lol". Ukraińscy programiści przy każdym dodatku powinni się coraz bardziej uczyć, a oni się coraz bardziej pogrążają.

Jakoś taki Techland potrafił sprawić żeby ładniej wygladający (w stosunku do CoJ) CoJ: Więzy Krwi był lepiej zooptymalizowany na tym samym sprzęcie, ba - miał wręcz niższe wymagania. Ale widać Techland to jakość - a GSC to tylko bugi i marność od czasu "Boiling Point". Ciekawe czy tym razem recenzenci ponownie przymkną na to oko ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Radeon 4870 albo Geforce 260? to jakieś żarty, widząc tą ultra realistyczną grafikę, pomyślałem że jeszcze nie powstała karta graficzną która potrafi generować obraz tej jakości:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety wymagania są "leciutko" przesadzone, nawet Crysis w HD nie wymaga czegoś takiego więc obawiam się, iż po raz kolejny optymalizacja nie będzie należeć do najlepszych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaja sobie robią. Zgodzę się z kolegą trzy posty wyżej - CoJ:WK wygląda zupełnie dobrze, nawet bardzo dobrze, a nie ma wysokich wymagań. Ja nie wiem i nie chcę wiedzieć jak oni piszą tego Stalkera...

A jeśli to zdjęcie przedstawia tą super grafikę to ja jestem w szoku, bo każdy silnik z ostatnich 2-3 lat dałby podobne efekty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już to widzę... Nie wierzę, że mi pójdzie na maxa płynnie, chociaż mam lepszego kompa od zalecanych. Po tym co było w poprzednich częściach im nie wierzę. Do puki nie sprawdzę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować