• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Bodziu95

Neostrada, przedłużenie umowy problem..

Pytanie

Witam. Niedawno przedlużyłem umowe z neostradą, z 640 kb/s na 1,3 mb/s... Wszystko fajnie gdy łącze pisze już nawet szybkośc- 1.3 mb/s .. Ale predkosc transferu się nie zmieniała.. Limit pobierania prze 640 to średnio 60/70 kb/s a przy 1.3 to srednio 120/130 kb/s.. a mi nadal max pobiera te 60 kb/s.. Czy ktos mi to może wyjaśnic lub pomoc w tej sprawie ? Z gory dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 27.09.2009 o 17:59, Bodziu95 napisał:

Witam. Niedawno przedlużyłem umowe z neostradą, z 640 kb/s na 1,3 mb/s... Wszystko fajnie
gdy łącze pisze już nawet szybkośc- 1.3 mb/s .. Ale predkosc transferu się nie zmieniała..
Limit pobierania prze 640 to średnio 60/70 kb/s a przy 1.3 to srednio 120/130 kb/s..
a mi nadal max pobiera te 60 kb/s.. Czy ktos mi to może wyjaśnic lub pomoc w tej sprawie
? Z gory dzieki


Musisz zadzwonić na numer błękitnej lini , tam dostaniesz numer do działu od neta , powiesz im co ci dolega i powinno zniknąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 27.09.2009 o 17:59, Bodziu95 napisał:

Witam. Niedawno przedlużyłem umowe z neostradą, z 640 kb/s na 1,3 mb/s... Wszystko fajnie
gdy łącze pisze już nawet szybkośc- 1.3 mb/s .. Ale predkosc transferu się nie zmieniała..
Limit pobierania prze 640 to średnio 60/70 kb/s a przy 1.3 to srednio 120/130 kb/s..
a mi nadal max pobiera te 60 kb/s.. Czy ktos mi to może wyjaśnic lub pomoc w tej sprawie
? Z gory dzieki


Miałam dokładnie tak samo. TPsa musi aktywować usługę (mają na to 10 dni). Po moim telefonie z zapytaniem, kiedy naprawdę Internet przyśpieszy nagle..... poszłoooooo ;) Dzwoń na numer: 800 102 102.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0


Dnia 28.09.2009 o 13:21, Paladynka napisał:

Miałam dokładnie tak samo. TPsa musi aktywować usługę (mają na to 10 dni). Po moim telefonie
z zapytaniem, kiedy naprawdę Internet przyśpieszy nagle..... poszłoooooo ;) Dzwoń na
numer: 800 102 102.



O, wielkie dzięki.. Jeśli tak to dobra, myślalem że uniknę długiego czekania na błękitnej linii ale .. niestety.. To temat uważam za zamknięty. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 28.09.2009 o 16:02, Bodziu95 napisał:

O sorki za dwa posty ale jescze jedno.. czy też przy łączeniu pisało ci "Szybkość 1.3
mb/s" a transfer byl nadal taki jaki był ???


Dokładnie tak. Szybkość, taka jaka miała być, a transfer jak przed przyśpieszeniem, czyli ... kiepski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Oni wcześniej technicznie podnoszą już transfer, chociaż nadal blokują prędkość. Generalnie prędkość powinna się zwiększyć dopiero jak skończy Ci się stara umowa, ale nam przyspieszyli miesiąc wcześniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować