Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Problemy z Halo 3: ODST

23 postów w tym temacie

Kolejny bełkot w stylu " problemy napotkała bardzo mała grupa użytkowników", tak samo było z awaryjnością pierwszych modeli X360, mówili dokładnie tak samo " mała grupa ", rozumiecie? Fail ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałem w Halo i powiem wam ze to kiszka. Kazda strzelanka może być porównana do tego tytułu. Jak dla mnie nie ma w niej nic wybitnego... ( ale zaraz zostane zjechany przez fanbojów :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeciez xbox to slaby sprzecik i nie pociagna by aa przy tak wymagajacej grze. Niechce wszczynac tu zadnych fanboowskich wojenek o nic i odrazu uprzedze ze posiadam obie kolsole. Z cala odpowiedzialnoscia mowie ze ps3 ciagnie aa spokojnie.
A co do tematu...to troche zalosne ale i nieodlaczny element "rozrywki" z mS. Od razu przypominaja i sie te wszystkie wpadki z windowsami (rowniez zaraz po wydaniu...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy Halo 3 M$ tez po części zwalił sprawe (konsole się wieszały, wiecej grzechow nie pamietam), teraz źle wywazona plytka. Powinni dbac o swoje przewodnie tytuly. :|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2009 o 22:32, lukodinho napisał:

ale kupa to nawet antyaliasingu nie ma buhahahahaha pc gora

Jest parę gier na PC które też nie mają antyaliasingu jak np: gta 4 no i co wtedy też kupa? Na X360 niektóre gry mają slaby co prawda ale mają antyaliasing ale już w takim PS3 to możemy zapomnieć o takim antyaliasingu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bl1zz4rd grałem z 4 razy w Halo 3 ani razu mi się nie zawiesiło i nie przypominam sobie narzekań na jakieś zwiechy wśród znajomych. Zresztą jak problemy mogą być z Halo 3 skoro to inna płyta, inna gra, inny rok wydania itd.?! Mam wrażenie, że ktoś tu sieje panikę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak patrze na ten "flagowy tytul" to az mi sie zal robi xD cale szczescie mam killzone 2 i uwazam ze jest lepszy...tylko...bez polskiego dubbingu bo to juz przesada xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2009 o 23:05, SERGYO napisał:

Przeciez xbox to slaby sprzecik i nie pociagna by aa przy tak wymagajacej grze. Niechce
wszczynac tu zadnych fanboowskich wojenek o nic i odrazu uprzedze ze posiadam obie kolsole.
Z cala odpowiedzialnoscia mowie ze ps3 ciagnie aa spokojnie.

:O

Teraz mi się nie chce szukać dogłębnie, ale stosunek gier AA + HD (co najmniej 720p) między X360 a PS3 był mniej więcej 4-1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2009 o 23:27, Dante_Syn_Spardy napisał:

> ale kupa to nawet antyaliasingu nie ma buhahahahaha pc gora
Jest parę gier na PC które też nie mają antyaliasingu jak np: gta 4 no i co wtedy też
kupa? Na X360 niektóre gry mają slaby co prawda ale mają antyaliasing ale już w takim
PS3 to możemy zapomnieć o takim antyaliasingu.

W sterownikach nVidii możesz wymusić AA czy filtrowanie anizotropowe w dowolnej grze 3d. Tak więc na PC możesz je mieć nawet w bardzo starych produkcjach (ja tak grałem w FFVII) z czasów gdy twórcy o takich cudach nie słyszeli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2009 o 23:27, Dante_Syn_Spardy napisał:

Na X360 niektóre gry mają slaby co prawda ale mają antyaliasing ale już w takim
PS3 to możemy zapomnieć o takim antyaliasingu.


Ma czy nie ma, ale gry wyglądają na PS3 obłędnie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SERGYO problem w tym, że X360 obsługuje AA bodaj x2 (max), a PS3 skonstruowane jest tak, że jest to niemożliwe (jakoś tak to kiedyś tłumaczyli). Tak czy siak AA to najważniejszy element gier, którego brak zauważa się dopiero jak się stanie w miejscu i wpatruje w barierki... Zresztą przy dzisiejszych rozdzielczościach AA to tylko zabawny bajer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować