Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Modern Warfare 2 - dobranoc słodki książe

305 postów w tym temacie

Panowie z Activision ćwiczą się namiętnie w uprzykrzaniu graczom życia, widzę? Bo piratom, to oni nic nie zrobią, za to piraci zaraz zrobią coś, co przyciągnie do nich graczy. Zaraz pojawią się pirackie serwery z pirackimi programami anulującymi tamte, oryginalne zabezpieczenia.
I tak oto prawdziwi gracze znowu dostaną w d, firma będzie liczyła pieniążki (malejące) a piraci będą sie cieszyć. Efekt odwrotny do chęci.

Super... ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.10.2009 o 23:27, michalborek napisał:

właściwa droga :) szczególnie z płatnym DLC. Ostatnio było nie fair w stosunku do graczy
konsolowych.

Skoro gracze konsolowi zrobili z siebie dojne krowy, to niech nie narzekają że muszą płacić za DLC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2009 o 13:48, neo-kce napisał:

W stanach większość gra na konsolach, komputery MAC''i do pracy. Jest to w jakimś stopniu zrozumiałe.


A to dziwne bo jakiś czas temu czytałem tutaj komentarz innego gracza i wynikało z niego, że tak chyba nie jest.

Według raportu NPD wynika, że liczba graczy w Stanach wzrosła w ciągu ostatniego roku o całe 4.3 miliona osiągając całkowicie 169,9 mln.
* Gracze konsolowi - 32,9 mln (mężczyźni posiadają 1 albo 2 platformy, grając 12 godzin tygodniowo),
* Gracze korzystający z handheldów - 30 mln (posiadają przynajmniej jeden przenośny sprzęt do gry, średnia wieku 19 lat),
* Pecetowi gracze internetowi - 25,9 mln (w większości kobiety, 73% gra online przez osiem godzin w tygodniu),
* Pecetowi gracze w trybie offline - 24,1 mln (82% czasu gry są odłączeni od internetu).

I jeszcze:
* Grający u znajomych - 33,6 mln (w większości kobiety, spędzają na grze mniej niż 4 godziny w tygodniu, nie posiadają konsoli),
* "Zapaleni" gracze - 17,3 mln (grają 23 godziny w tygodniu),
Źródło: http://www.gamezilla.pl/content/gracze-milionowa-rodzina-w-usa-znowu-sie-powieksza

Oczywiście to kolejna garść statystyk i niekoniecznie musi w pełni odzwierciedlać rzeczywistość, przytaczam w ramach ciekawostki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2009 o 14:49, Marco_Polo napisał:

Oczywiście to kolejna garść statystyk i niekoniecznie musi w pełni odzwierciedlać rzeczywistość,
przytaczam w ramach ciekawostki.


Ważne też co zaliczamy jako "grę". Pracownik biurowy, który od czasu do czasu pyka w sapera bądź entuzjasta kina wykorzystujący konsolę wyłącznie do oglądania filmów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest to gadka dziadka. Nie ma rzeczy, których mogliby nie zhackować, a takie"zabawy" psują grę graczom a nie oszustom! To jeden wielki cyrk, a założę się, że parę tygodni(max)po premierze będą dostępne pirackie serwy. Dla mnie to totalny bezsens.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co za glupota,najgorsze jest ze IW ma gdzies graczy i ich prosby i oczekiwania,chce tylko jak najwiecej kasy wyciagnac,jak by wydawca malo na WoWie kapusty trzepal...z jedynej jak narazie porzadnej esportowej gry z korzeniami ktora ma wyjsc chca zrobic zwykla naparzanke dla mass.Jezeli IW ma gdzies spolecznosc graczy to czemu gracze maja im jeszcze pchac pieniadze do kieszeni?powinni zrobic nowa petycje nie do IW tylko do graczy w ktorej umieszcza prosbe o nie kupywanie MW2!!!Nie kupuje nowego coda samo latanie po noobowskich serverach mi nie wystarcza,dzieki IW!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy ten brak dedykowanych serwerów (bo teraz wiadomo na 100%, że petycja nic nie da - oficjalne stanowisko IW w tej sprawie) aż tak schrzani grę? Bo ja może nie jestem wtajemniczony, ale jak będzie się grało na takich serwerach, a nie dedykowanych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmieni dużo, gdyż brak serwerów dedykowanych oznacza:

- brak nowych map poza tymi oficjalnymi
- brak modyfikacji (Zombie, Pam itd.)
- brak kontroli nad graczami biorącymi udział w rozgrywce
- uzależnienie kontroli nad cheaterami wyłącznie od niedoskonałego oprogramowania
- brak serwerów klanowych 24/7 (sic!)

Itd. itp. Zostanie zwykła klepanina - włączasz grę, jesteś łączony z serwerem i grasz z losowymi ludźmi. Tak więc spora część graczy zacznie grać w co innego lub zostanie przy CoD4 czy CoD 2, ewent. słabszym CoD5 (niektórzy wolą IIWŚ o prostu).

No chyba, że ta usługa będzie baaardzo rozbudowana i będzie można sobie w znacznym stopniu kontrolować uruchomiony przez siebie serwer. Na pewno jednak nie będzie można modyfikować oprogramowania (mody, mapy itp.).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.10.2009 o 21:55, metalfan napisał:

- uzależnienie kontroli nad cheaterami wyłącznie od niedoskonałego oprogramowania


Lepsze to niż nic nie robienie (w przypadku takiej "zamkniętej" infrastruktury będzie na pewno bardziej "doskonały" niż inne) Nie żebym pochwalał to co robią z grą, ale aukcje na pewnym serwisie, gdzie można kupić zestawik do "zwiększenia skilla" dają do myślenia.

Dnia 20.10.2009 o 21:55, metalfan napisał:

Itd. itp. Zostanie zwykła klepanina - włączasz grę, jesteś łączony z serwerem i grasz
z losowymi ludźmi. Tak więc spora część graczy zacznie grać w co innego lub zostanie
przy CoD4 czy CoD 2, ewent. słabszym CoD5 (niektórzy wolą IIWŚ o prostu).


"It doesn''t mean you''ll just be thrown into a random game!" he says, saying that playlists, the party system and friendslists will make playing with clans or setting up scrimmage sessions "easier and hassle free."

Za dużo pochopnych wniosków. Będzie źle, ale trzeba poczekać i zobaczyć jak bardzo xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taaak to mi przypomina nieszczesny matchmaking z wica (klanowki) wszystko bylo pieknie w teorii wyzywasz klan jesli akceptuja to przydzielany jest serwer i gracie... wszystko bylo ok gdy serwer mial w miare ping ale zwykle trafialem tak ze 300 ms minimum;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiedziałem że petycja nic nie da.
Chodzi im o osoby które nie potrafią znaleźć odpowiedniego serwera dla siebie (o poziom trudności chodzi) a także serwer wolny o cheatów oO.
Z ich wypowiedzi wychodzi na to że na większości serwerów to jakiś hax biega a co do tego że ludzie nie potrafią znaleźć dla siebie odpowiedniego serwera to jest jakieś dziwne. Nie podoba Ci się jeden serwer to wchodzi się na drugi zresztą taki gracz co nie potrafi znaleźć serwera to o graniu z takim to nawet mowy niema. No poziom gry będzie super niema co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co ma się sprawdzić? Działać będzie i 50% graczy, którzy włączają jedynie grę lub konsolę i chcą sobie postrzelać we wszystko co się rusza, będzie zadowolonych. Pozostała część, która lubi tworzyć i testować mapy oraz modyfikacje, grać w dobranym gronie itd. wybierze co innego.

Pytasz o to, więc rozumiem, że nie grałeś na modowanym serwerze, klanie itp.? Nie wiesz co traciłeś ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2009 o 14:16, Darkstar181 napisał:

> właściwa droga :) szczególnie z płatnym DLC. Ostatnio było nie fair w stosunku do
graczy
> konsolowych.
Skoro gracze konsolowi zrobili z siebie dojne krowy, to niech nie narzekają że muszą
płacić za DLC.



zgodzę się z tobą, może i konsola kosztuje kolo 800 zł i jest świetna grafika, o piraty bardzo ciężko,ale spójrzmy prawdzie w oczy komputery są starsze niż konsole,Gdyby gry na kompy nie kosztowały tak dużo ale były by w granicach 50-70 zł to by ło by dużo mniej piractwa,a jak np za aiona żądają 200 zł, i jeszcze 50 zeta co miesiąc to nie dziwmy się że coraz więcej gier przechodzi na steama ,są coraz droższe alby studio mogło sobie zrekompensować straty.taka jest prawda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.10.2009 o 13:57, TigerBoss napisał:

Gdyby gry
na kompy nie kosztowały tak dużo ale były by w granicach 50-70 zł to by ło by dużo mniej
piractwa


Gry w Polsce na PC mozna nabyc juz za 20 PLN. Nie mow wiec, ze sa drogie i wiecej ludzi by kupowalo oryginaly gdyby kosztowaly tyle i tyle. Bo tyle kosztuja od wielu lat, a piractwo jak kwitlo tak trzyma sie dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.10.2009 o 13:33, metalfan napisał:

Co ma się sprawdzić? Działać będzie i 50% graczy, którzy włączają jedynie grę lub konsolę
i chcą sobie postrzelać we wszystko co się rusza, będzie zadowolonych. Pozostała część,
która lubi tworzyć i testować mapy oraz modyfikacje, grać w dobranym gronie itd. wybierze
co innego.

Pytasz o to, więc rozumiem, że nie grałeś na modowanym serwerze, klanie itp.? Nie wiesz
co traciłeś ;)


No nie grałem. Zawsze po prostu dołączałem się do jednego z ulubionych serwerów i grałem ze znajomymi z sieci :)
A czy będzie można dołączać się przez Xfire, czy brak dedyków to uniemożliwia?
A tak w ogóle to czy brak serwerów dedykowanych = automatycznie wyższy ping? ;>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.10.2009 o 15:23, barth89 napisał:

A tak w ogóle to czy brak serwerów dedykowanych = automatycznie wyższy ping? ;>

Serwer dedykowany ma mocny upload, działa zwykle non-stop więc pomieściłby dużą liczbę graczy, i nie było by lagów. Jeśli to przeszłoby na nasze łącza, gdzie upload jest zazwyczaj slaby, to lepiej nie mówić...
Co-op na takim łączu by działał dobrze, ale raz, że np sensowne S&D to 4vs4/5vs5 to...
Jeśli wywali cie z gry, a ty będziesz hostował grę, to albo automatycznie przełączy się hostowanie na osobę z najmocniejszym upem, albo wszystkich wywali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować