Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Pierwsze recenzje Borderlands

11 postów w tym temacie

Należałoby napisać, że zadebiutowała na konsolach i za 3 dni zadebiutuje w Europie też na konsolach. Wersja pecetowa będzie pod koniec października w USA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2009 o 11:31, mrxenomorph napisał:

oo, ten screen wygląda nader dziwnie, postacie są obwiedzione czarną obwódką, i to trochę
wygląda (na screenie), jakby to był taki wklejony sprite 2D :)


Facepalm x5
A wiesz, ze ta gra tak ma wyglądać? Ta rysunkowa grafika to specjalnie taka jest, kontury także.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie ma jakąś taką rysunkową grafikę. Ale mimo wszystko wygląda całkiem ciekawie. Oby grywalność była wysoka, reszta ma mniejsze znaczenie.

@ eyesofglass2

Skąd znasz polityczne preferencje pracowników Cenegi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2009 o 13:48, kotlecik5 napisał:

Dlaczego nam polakom każą czekać tak dłuuugo :< Cenega się opieprza i powinniśmy mieć
premiere 23 a nie 30 ~~


Nie pierwszy, i nie ostatni raz :/ A potem jest gadanie, że w Polsce kwitnie piractwo...

Ja w każdym razie nie mogę się już tej gry doczekać. Wprawdzie info, że choć broni będzie na łopaty, to pancerzy praktycznie wcale trochę mój zapał ostudziło, ale i tak liczę na to, że twórcy dali coś więcej niż stary i lekko przechodzony system w stylu "czerwony" oznacza +3 obrażeń od ognia, "duży" oznacza +4 obrażeń, precyzyjny oznacza +18.536% szansy na trafienie krytyczne, czyli "duży czerwony precyzyjny gnat" będzie zadawał tyle i tyle obrażeń, z takimi bonusami. Przydałoby się coś nowego. Choćby dlatego, że raczej nikt dziś nie powie "pomarańczowy ultraszybki glock sprytu"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować