Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dobra, to jak z tym multi w "Kodzie" w końcu będzie? Fourzerotwo wyjaśnia

35 postów w tym temacie

Dnia 21.10.2009 o 19:20, matthew87 napisał:


Dobry link. Może skończy chrzanienie, że dedykowane serwery sprzyjają piractwu. (pobożne życzenie, po ostatniej dyskusji wokół World of Goo mam już doskonały przykład, że niektórych osób nie da rady przekonać do pewnych rzeczy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.10.2009 o 21:01, Bambusek napisał:

> http://undead.mygameclan.com/forums/?page=post&fid=76F629A7-C845-4ABF-BBD7-0D65CAA9C864&lastp=1&id=ADC26EF3-9176-4337-AA7D-1AAC345316CD


Dobry link. Może skończy chrzanienie, że dedykowane serwery sprzyjają piractwu. (pobożne
życzenie, po ostatniej dyskusji wokół World of Goo mam już doskonały przykład, że niektórych
osób nie da rady przekonać do pewnych rzeczy).


Wiesz, w wielu przypadkach myslenie jest bolesne. A ludzie bolu nie lubia, wiec staraja sie go unikac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.10.2009 o 20:59, jellybe4r napisał:


Czy wy w ogóle rozumiecie czym są serwery dedykowane i jakie niekorzyści płyną z ich
zablokowania?

W MW2 nie będzie serwerów dedykowanych - a co za tym idzie będziecie grać na serwerach
założonych przez graczy na własnych łączach, czyli:
1. Pingi na poziomie 200-300 (host ping w granicach 5)


To zależy od tego kto stawia serwer. :))

Dnia 21.10.2009 o 20:59, jellybe4r napisał:

2. Host opuszcza serwer - wszyscy mają disconnect


Zależy jak to zrobią MW2... L2D ---> ktoś stawia serwer---> Nie wyszukuje dedykowanego---> Gramy---> Host opuszcza serwer ---> serwer przeskakuje na kogoś innego. Tudzież na słabe łącze i mamy ping 300 :)

Dnia 21.10.2009 o 20:59, jellybe4r napisał:

3. Host ma pełną władzę nad wszystkimi graczami (kickuje, banuje, itp.)


Na serwerze dedykowanym również jakimś cudem mam(y) pełną władzę (kickujemy, banujemy, itd.)

Wszystko zależy od tego Kto postawi serwer, no i od tego jak ktoś lubi grać w daną grę. Sam osobiście nie przepadam za publikami, tak, że wątpię bym miał jakiś problem z pingiem 300, z nie przewidzianym dc hosta, czy też nie do rozwiniętym hostem. Bądź co bądź giery na razie nie planuje kupić więc mnie to ... o tam wisi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Nie dają dema, żeby sprawdzić jak to wszystko będzie hulać. Jedynym sposobem sprawdzenia działania (legalnym) będzie gra w pełną wersję. Co na dzień dobry odpycha.
2. Powiązanie gry ze steam zabiera nam możliwość odsprzedania gdy nam nie podpasuje. W takiej sytuacji... papa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.10.2009 o 23:38, AjKnowJu napisał:

> 1. Pingi na poziomie 200-300 (host ping w granicach 5)

To zależy od tego kto stawia serwer. :))

Żeby grać komfortowo w 16-24 osoby (jak to ma miejsce na pubach) trzeba mieć upload rzędu 10 mbit - znasz ludzi którzy taki upload mają? Bo ja tylko garstkę (czyt. kilku)

Dnia 21.10.2009 o 23:38, AjKnowJu napisał:


> 2. Host opuszcza serwer - wszyscy mają disconnect

Zależy jak to zrobią MW2... L2D ---> ktoś stawia serwer---> Nie wyszukuje dedykowanego--->
Gramy---> Host opuszcza serwer ---> serwer przeskakuje na kogoś innego.

Tak może być i tutaj - ale co nam to da?

Dnia 21.10.2009 o 23:38, AjKnowJu napisał:

> 3. Host ma pełną władzę nad wszystkimi graczami (kickuje, banuje, itp.)

Na serwerze dedykowanym również jakimś cudem mam(y) pełną władzę (kickujemy, banujemy,
itd.)

Tak, tylko na dedykach od tego są pojedyncze osoby najczęściej w miarę rozgarnięte...


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do faktu, że VAC jest lepszy od PB to sie zgodze i to jedyny logiczny argument podany przez 402, bo jak wiadomo PB może wykopać każdego za cokolwiek ale rzadko kiedy cheatera za haxy i póki sie nie ma PBbans i ktoś go nie zbanuje to on sobie może grać do woli.
Co do L4D i matchmaking. Każdy chyba widział jak to się skończyło i nie sądzi, że z MW2 będzie inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie jest jakaś tam lista serwerów czy pokoi z grami. Tu chodzi o serwery dedykowane, które mają działać czy to w dzień czy to w nocy, które scena bez problemu mogła by modyfikować, a klany bez problemu ćwiczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw jak bedzie z tym dobnroem pod wzgledem umiejetnosci?? A jak ktos chce grac z lepszymi, aby sie uczyc to co?? Dla mnie bez sensu sa niektore roziwaznaia, ale na MW2 czekam z niecierpliwoscia. Nie oceniam, czego, czego jeszcze nie sprawdzilem. Drobne obawy jednak sa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedno mnie jeszcze interesuje. Dlaczego ogłosili te wszystkie informacje dopiero teraz, kiedy premiera na oknem? Dlaczego np. nie miesiąc po ogłoszeniu prac nad MW2? Przecież takie decyzje musiały zapaść już jakiś czas temu. Systemu IW.NET nie tworzy się chyba w jeden dzień i za "drobne", a w kilka minut implementuje do gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

VAC jest o wiele lepszy od PB. Gram wiele lat w cs''a i nigdy nie spotkałem cheatera. Oczywiście gram na oryginale i na serwerach które nie dopuszczają ludzi z tzw. non steamem. Większość po prostu się boi utraty wszystkich gier na steamie oszukując tylko w jednej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

patycja... dopisalem sie, precz z takim traktowaniem graczy! Mogliby zrobic dwa systemy, byloby latwiej, a to, ze bedzie jeden to wzglednie tylko jest lepiej dla jednych, bo dla drugich nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.10.2009 o 21:42, John_McClane napisał:

VAC jest o wiele lepszy od PB. Gram wiele lat w cs''a i nigdy nie spotkałem cheatera.
Oczywiście gram na oryginale i na serwerach które nie dopuszczają ludzi z tzw. non steamem.
Większość po prostu się boi utraty wszystkich gier na steamie oszukując tylko w jednej
:)

To ty mało grasz jak nie widziałeś czitera. VAC nie jest doskonały pod tym względem bo cziterzy na Steamie też są, biegają i tylko sprawny admin potrafi wychwycić takiego haxa bo dobrze kryją się najczęściej z wh/esp albo innym gównem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować