Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Uncharted 2 wycisnąło prawie 100% możliwości z PlayStation 3

62 postów w tym temacie

a co za roznica ile wykozystali mocy 30-50-80-100% wazne jest jak dobrze sie bawie przy grze swoja droga po 100% przychodzi czas na artysow ktorzy i z 50% sa w stanie zrobic dzielo sztuki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak powiedział mój poprzednik (Frostborn) nie ważne ile procent wykorzystuje Uncharted 2, ważne że gierka jest genialna pod każdym względem i to jak dobrze się w nią gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2009 o 00:25, Konrad-kun napisał:

Niektórym z nas wystarcza dowolny sprzęt i jedna pętla while(true);

Eeee. Ale żeby chociaż coś sensownego to robiło :P. Bo o takich rzeczach to ja tyż wim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2009 o 23:18, scyzor napisał:

Jak najbardziej 100% przecież tam siedzi układ graficzny na poziomie GF 7800... Bez zunifikowanych
shaderów i bez eDRAM-u co ogranicza możłiwości graficzne i są one mniejsze względem X360
i to ta konsola ma jeszcze więcej do pokazania
. Tylko że tam z kolei problemem. Uncharted
2 jest piękny ale równie dobrze mógłby śmigąć na X-ie gdyby go pod niego zrobili i na
pewno nie byłoby strat na jakości.



Może i ma większe możliwości GRAFICZNE, ale gdyby była taka gra która by je wykorzystała, to ta gra byłaby najbardziej zacinającą się grą wszech czasów... Bo X360 nie ma ośmiordzennego procesora...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

x360

- Procesor: IBM PowerPC Xenon (trzy rdzenie taktowane zegarem 3,2 GHz każdy)
- GPU: ATI R500 (Xenos) - 48 zunifikowanych jednostek Shader Model, taktowanie rdzenia - 500 MHz
- RAM: 512 MB GDDR3 współdzielonych przez procesor główny i układ graficzny - taktowanie pamięci - 700 MHz (1,4 GHz efektywnie)
- Odtwarzane formaty: DVD Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG, MPEG-4 oraz CD
- Obsługa trybów 480p, 720p, 1080i, oraz po ostatniej aktualizacji Dashboardu 1080p (np. NBA Street Homecourt)
- 3 porty USB 2.0
- 1 port HDMI (wersja Elite - model dostępny w Polsce od trzeciego kwartału 2007 r. oraz nowa wersja Premium produkowana od sierpnia 2007 r.)
- Możliwość podłączenia jednocześnie 4 kontrolerów
- Odłączany dysk twardy o pojemności 20 GB lub 120 GB

ps3

-procesor cell 8 rdzeniowy 3.2ghz
-6800Ultra w trybie SLI (2x 6800 Ultra) lub do jednej 7900GTX. posiada 24 jednostki Pixel Shaders i 8 Vertex Shaders
-- 256 MB XDR DRAM pamięci systemowej (Rambus), taktowanej z częstotliwością procesora (3,2 GHz) i o przepustowości 25,6 GB/s
- 256 MB GDDR3 pamięci graficznej, taktowanej z częstotliwością 700 MHz i o przepustowości 22,4 GB/s
-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2009 o 09:17, wadim84 napisał:

ps3

-procesor cell 8 rdzeniowy 3.2ghz
-6800Ultra w trybie SLI (2x 6800 Ultra) lub do jednej 7900GTX. posiada 24 jednostki Pixel
Shaders i 8 Vertex Shaders
-- 256 MB XDR DRAM pamięci systemowej (Rambus), taktowanej z częstotliwością procesora
(3,2 GHz) i o przepustowości 25,6 GB/s
- 256 MB GDDR3 pamięci graficznej, taktowanej z częstotliwością 700 MHz i o przepustowości
22,4 GB/s
-


Zapomniałeś o tym, że PS3 też ma i zawsze miał port HDMI, niektóre wersje mają 7 portów USB, a kartę graficzną PODCHODZĄCĄ pod dwie GF6800Ultra lub jedną 7900GTX, no i odtwarzacz Blu-ray

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A może jednak wycisneli to 100%? Tylko co z tego jak jest możliwa jeszcze optymalizacja gry żeby nie zżerała zasobów całej konsoli, więc to 100% to pojęcie względne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2009 o 23:51, PinKee napisał:

Śmieszą mnie wypowiedzi forumowiczów, domorosłych wróżbitów - skąd Wy niby wiecie, ile
procent mocy konsoli wykorzystuje dana gra? Wyczytaliście to w gwiazdach czy z fusów
wywróżyliście? :P Koleś, który tworzył U2 mówi, że "prawdopodobnie 30%" oraz "blisko
wydobycia 100% mocy", a Wy wiecie lepiej. Cyferki z sufitu to każdy potrafi podać :P


Czyste zainteresowanie tematem pozwala stwierdzić, że człowiek mówiący o tym lekko się błaźni. To, że Ty się tym nie interesujesz nie znaczy, że inni się nie interesują, więc nie wiem co Cię tak śmieszy. Oczywiście człowiek, który robi grę powinien raczej powiedzieć, że obciąża PS3 prawie w 100% (co jest akurat minusem, ekipa od optymalizacji mogłaby się bardziej postarać ;d), a nie że wykorzystuje prawie 100% jego mocy, bo to jest odbierane przez przeciętnego użytkownika jako wyciśnięcie z PS3 niemalże wszystkich możliwości. Czyżby słowny chwyt marketingowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pan z Naughty Dog to się powinien dwa razy zastanowić co mówi. 100%? Fajny chwyt marketingowy, ale co powiedzą jak zrobią Uncharted 3 i ulepszą silnik, dodadzą jakiś efekt, walną jeszcze lepsze teksturki? Powiedzą, że wyciągnęli 120% z PS3. Czy może biorąc pod uwagę skok międzi 1 i 2 powiedzą, że wyciągnęli 170% mocy?
No kretyństwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Tym razem jednak jesteśmy blisko wydobycia 100% mocy PS3". - tzn że są blisko wydobycia 100% ale tak naprawdę nie jest powiedziane ile wycisnęli z konsoli. Ja powiem jedno gra miażdży !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uncharted 2 wychiągnęło 100% mocy konsoli PS3. TurboDymoMan zawstydził Uncharted 2. Wyciągnął 150% mocy konsoli :P

A tak na serio. Nie liczy się to czy wyciąga "ileśtam" mocy konsoli. Liczy się jakość. U2 wybroni się ocenami i liczbą sprzedanych kopii a nie takimi deklaracjami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uncharted 2 wychiągnęło 100% mocy konsoli PS3. TurboDymoMan zawstydził Uncharted 2. Wyciągnął 150% mocy konsoli :P

A tak na serio. Nie liczy się to czy wyciąga "ileśtam" mocy konsoli. Liczy się jakość. U2 wybroni się ocenami i liczbą sprzedanych kopii a nie takimi deklaracjami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uncharted 2 wychiągnęło 100% mocy konsoli PS3. TurboDymoMan zawstydził Uncharted 2. Wyciągnął 150% mocy konsoli :P

A tak na serio. Nie liczy się to czy wyciąga "ileśtam" mocy konsoli. Liczy się jakość. U2 wybroni się ocenami i liczbą sprzedanych kopii a nie takimi deklaracjami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować