Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

20 milionów MW 2 w rok?

97 postów w tym temacie

Dnia 27.10.2009 o 19:00, Jumpkov napisał:

Ośmieszasz się z kazdym kolejnym postem... Jeżeli Empik nie jest poważnym sklepem w którym
MIĘDZY INNYMI sprzedawane są gry to ja nie wiem co jest. Pewnie sieć nie dla idiotów
i ta druga z innej planety ta? Bo to przecież porównanie sklep z multimediami a sklep
z pralkami który stara się być "Kombajnem" od wszystkiego.


Świat Gier, Electronic Dream, Robson? Coś mówią Ci te nazwy? To miejsca gdzie sprzedają ludzie którzy są w branży obeznani, ceny są na normalnym poziomie (177 zł a 259 to nic prawda?). Gdzie się jeszcze ośmieszam cwaniaczku?


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>a co, to nie jest ex? sam sie wlasnie blaznisz, troszke sie zaplatales i bardzo nie wiesz najwidoczniej co >odpowiedziec

Nie nie. Napisałeś o Halo która jest grą średnią, ale tego nie można napisać o grach które ja wymieniłem i z tego powodu piszę, że wybrałeś to z czego potrafisz wybrnąć. Tyle.


>COJ wiezy krwi, prototype, mirror''s edge i co ci po tych przykladach?

Call of Juarez - DLC wyłącznie na konsole.

Mirror''s Edge - przynajmniej dwa dodatki. Oczywiście wyłącznie na konsolach. Premiera na PC kilka miesięcy później.

Jedynie Prototype się tutaj broni. Wyszło jakoś 90%?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2009 o 19:21, MaZZeo napisał:


>
> to ze wiekszosc MW2 sprzeda sie na konsole dowodzi tylko temu ze faktycznie spolecznosc

> konsolowa to stado polglowkow dajacych sie okradac :) nie wiem prawde powiedziawszy
czy
> jest sie z czego cieszyc, ja na twoim msc raczej nie przyznawalbym sie do tego ze
jestem
> jego czescia ;)
>
> oj tak, faktycznie, bol jest wrecz niemilosierny, me serce krwawi ze nie zagram
sobie
> w kolejnego odgrzewanego kotleta pod tytulem halo 37. A twoje serce nie krwawi na
mysl
> o tym ze nie zagrasz w zadnego prawdziwego rts''a? w zadne rpg z krwi i kosci? ze
strategie
> ekonomiczna zobaczysz najwyzej na youtube? no ale chwila, w tych grach trzeba myslec...

> cofam pytanie, te gry na bank cie nie zainteresuja.
>
> Zauwaz ze gry w tych czasach sa glowni multiplatformowe tzn ze sa to dokladnie te
same
> gry co na konsole wiec skoro ich ceny na PC sa idealnie dopasowane do ich realnej
wartosci
> tak wiec ty placisz o 100% za duzo. Z czego wynika twoja radosc z przeplacania?

>
> Tak, w Polsce konsole zdecydowanie dominuja. Widac to glownie po tym ile miejsca
poswieca
> sie konsolom a ile PC w przecietnym sklepie z grami ;] to bedzie stosunek jakies
5 do
> 10. 5 regalow z grami dla PC, 10 pojedynczych tytulow dla konsoli.

Zacznijmy od tego, że te 100% wyssałeś sobie z palca, bo w tej chwili gry na konsole
nie wychodzą poza cenę 200zł (a np. taka Fifa kosztowała 150zł, Forzę 3 można kupić za
170zł, wymieniać mogę dalej, i nie mówię tu o allegro tylko o zwykłych sklepach). Jak
to się ma do sztandarowych tytułów na PC które chodzą po 100-120zł? Gdzie tu widzisz
100% różnicy?


wyssalem z palca? powolam sie wiec na 2 nowosci ktore pokazuja sie na konsolach i PC

1 borderlans-PC 79zl konsola 189 (zrodlo sklep wydawcy)
2 batman AA PC 79zl konsola 189 (zrodlo jak wyzej)

to sa 2 pierwsze tytuly z listy jakie mi wpadly w oko

Dnia 27.10.2009 o 19:21, MaZZeo napisał:


Twój problem polega na tym, ze nie potrafisz zrozumieć, że ktoś może mieć zarówno konsolę,
jak i komputer (wow!). To znaczy, że w te wszystkie rpgi i rtsy zagram również, a ty
w exclusivy konsolowe, o które większość pctowców płacze - nie. Tak btw. jaki to jest
rts z krwi i kości, może Starcraft albo Warcraft?


a Twoj problem polega na tym ze gry typu Uncharted 2 lub Halo 3 traktujesz jako objawienia, przecietnemu uzytkownikowi konsoli ciezko wpasc na to ze jednak nie kazdy zazdrosci mu tego czy innego ex

a przeswiatczenie o tym ze ex jeden czy drugi jest czyms "fenomenalnym" to wynik niczego innego jak reklamy i pieniedzy wydanych na promocje

Dnia 27.10.2009 o 19:21, MaZZeo napisał:

Kolejny twój problem polega na tym, że cały czas odnosisz się do rynku polskiego, który
NIC NIE ZNACZY na tle całej europy. NIC, zero, null. Co mnie to obchodzi ze wiekszosc
tutaj ma przerobione konsole? Co ciebie to obchodzi ze ktoś ma przerobioną konsolę? Skoro
tak płaczesz o ceny gier to może też kup X''a i go przerób, to twój główny argument padnie
i zaczniesz lubić tą platformę? A może odnieś się do np takiego UK gdzie sprzedaję się
w 3 tygodnie 1 milion egzemplarzy fify?


poki co mieszkam w Polsce i odnosze sie do mojego domowego rynku, nie interesuje mnei to co przecietny Anglik kupuje-co mi do tego?

Dnia 27.10.2009 o 19:21, MaZZeo napisał:


Poza tym tak wychwalasz te "mądre gry na PC", a może nie każdy to trawi? Tego też nie
rozumiesz? Nie czaisz, że ktoś po pracy lub dniu na uczelni nie ma kompletnie ochoty
na myślenie i woli sobie odpalić coś rozrywkowego? Tak cię to boli? Szydzisz z takich
ludzi? Bo podejrzewam, że większe umysły od ciebie wolą taką a nie inną rozrywkę. Tak
samo jak nie każdy fan kina lubi ambitne filmy.


to niech sobie gra ale niech nie wyskakuje z argumentami typu "ty na blaszaku nie masz killzona, na bank jestes zazdrosny" Niby o co mam byc zazdrosny? o kolejnego takiego samego shootera? o te piksele wielkosci karalucha? Tak samo jak mi zarzucasz to ze nie rozumiem ludzi grajacych w gry "latwe i przyjemne" tak i ja zarzucam konsolowcom to ze nie przyjdzie im nawet do glowy to ze taki killzone moze mnie czy innego PCtowca mowiac delikatnie "srednio interesowac". Ludzie ci maja mozgi wyprane przez sony i ms i uwazaja ze wszystko to co wloza do swojej konsoli jest czyms fenomenalnym i kazdy powinien to za takie uwazac.

Dnia 27.10.2009 o 19:21, MaZZeo napisał:

Widzisz, ja mam dwie platformy, może dlatego widze co sie dzieje na rynku i nie jestem
fanbojem jednego systemu. Widzę też, ze wielu pecetowców nie może się pogodzić, że to
nie PC jest teraz oczkiem w głowie developerów (ciekawe dlaczego?) i że gry to nie jest
sztuka, tylko komercha. Jak bolesne musiało być uświadomienie sobie tego :(


hmm troche jest w tym racj ale nie do konca, rynek konsolowy rozrasta sie, to fakt ,ale raczej nie kosztem tego komputerowego, z 2 strony firmy coraz czesciej przestaja sie zajmowac robieniem gier a zaczynaja byc zwyklymi fabrykami pieniedzy i wlasnie rozrastajacy sie rynek konsolowy jest jedna z przyczyn takiego stanu rzeczy a co za tym idzie coraz mniej jest tytulow typowo staropecetowych nad czym ja osobiscie uboewam

PS ja mam w domu tez niejedna platforme (nie swoja ale mam) i widzialem/gralem wszystkie albo chociaz wiekszosc tych ex o ktorych mowimy. Mimo to nadal obstaje przy swoim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2009 o 19:41, milusass napisał:

Call of Juarez - DLC wyłącznie na konsole.

Mirror''s Edge - przynajmniej dwa dodatki. Oczywiście wyłącznie na konsolach. Premiera
na PC kilka miesięcy później.

Jedynie Prototype się tutaj broni. Wyszło jakoś 90%?



no i to wedlug ciebie swiadczy o tym ze wydania konsolowe sa "lepsze" niz te na PC? 2 dlc starczajace na pol godz zabawy i obsuwa w premierze jednego z tytulow? i to jest warte 100% cene? szczerze watpie

no ale jak juz sie licytujemy to ja dorzuce cos od siebie, wydania na PC wszystkich wyzej wymienionych gier maja lepsza grafike, sa tansze i na kazda z nich moga ukazac sie mody. Apropo modow to czesto zdaza sie ze sa one sporo lepsze od dlc wydawanego przez tworcow no i sa ich miliony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.10.2009 o 20:00, gram_virus666 napisał:

no i to wedlug ciebie swiadczy o tym ze wydania konsolowe sa "lepsze" niz te na PC? 2
dlc starczajace na pol godz zabawy i obsuwa w premierze jednego z tytulow? i to jest
warte 100% cene? szczerze watpie


Ale to tylko kontra do argumentów które wysunąłeś. Ja takimi przykładami mogę sypać prawie że bez końca. Ty raczej nie. A to w co wątpisz nie za bardzo mnie interesuje.

Dnia 27.10.2009 o 20:00, gram_virus666 napisał:

no ale jak juz sie licytujemy to ja dorzuce cos od siebie, wydania na PC wszystkich wyzej
wymienionych gier maja lepsza grafike, sa tansze i na kazda z nich moga ukazac sie mody.
Apropo modow to czesto zdaza sie ze sa one sporo lepsze od dlc wydawanego przez tworcow
no i sa ich miliony.


Pokaż mi mod do Mirror''s Edge, pokaż mi mod do Prototype. Pewnie są ich miliony, ale ja nie znalazłem żadnego ;( I błagam bez tekstu - nie ma ale mogą się pojawić. Prócz zmiany tekstur nikt niczego nie zmienił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2009 o 20:18, milusass napisał:

Pokaż mi mod do Mirror''s Edge, pokaż mi mod do Prototype. Pewnie są ich miliony, ale
ja nie znalazłem żadnego ;( I błagam bez tekstu - nie ma ale mogą się pojawić. Prócz
zmiany tekstur nikt niczego nie zmienił.

A jaki jest sens zmieniania czegoś w tych grach? Mody to taki ciekawy ewenement, że nie każda gra zasługuje sobie na społeczność, która takie rzeczy wykonuje. Nie pytaj się mnie jak to się dzieje, ale coś sprawia, że pewne gry są modami obsypane, a inne, nawet na tym samym silniku graficznym, modów nie mają. Można by powiedzieć, że modowane są gry "szału bez" ale to też nie do końca prawda - choć taki Crysis to gra średnio-dobra ale bez polotu w gameplayu to modów do niej jest wieeeele. Z drugiej strony gry świetne - Warcraft3 czy Half-Life też uginają się od modów. Widać, że łaska modera na pstrym koniu jeździ...

A tak poza tym o co ten flame war? Wydaje mi się, że jest toczony dla samej przyjemności prowadzenia wojen ale wiecie co - wolę sobie zagrać w Space Hulka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2009 o 19:28, Dzikq napisał:

> To dopiero pokazuje, ile na rozrywki moze wydac przecietny obywatel tego
kraju w stosunku
> do ludzi, ktorzy zarabiaja w wymienionych przez Ciebie walutach.
No właśnie, "może", nikt nie zmusza do kupna. Jeśli naprawdę mu zależy to zaoszczędzi
te parę złotych. Najwyraźniej nie potrzebne mu to. Nic nie ma za darmo, na wszystko
trzeba zapracować.

Prawde powiedziawszy to "moze" w tym przypadku uzylem bardziej w sensie "jest w stanie wydac". I by najmniej bez zadnej korelacji w stosunku do zapotrzebowania na dany typ rozrywki (czyli np. moze kupic 1 gre, ale chcialby 3).

Dnia 27.10.2009 o 19:28, Dzikq napisał:

To jest inna sprawa. Bardziej zawiła, bo równie dobrze, można napisać, ze zarabiam grubo
ponad 6k a nadal mieszkam w rodzicami:) Jest wiele wariantów/możliwości przykładów.

To bawimy sie w generalizowanie i upraszczanie, czy roztrzasanie przypadkow? ;P

Dnia 27.10.2009 o 19:28, Dzikq napisał:

> Ja po prostu chcialem Ci uzmyslowic, ze cena podana w PLN/USD/Eur/Funt nie ma nijak
przelozenia
> bo sila nabywcza przecietnego czlowieka w naszym kraju jest duzo mniejsza, niz w
USA, UK, czy w sumie
> krajach calej Europy na zachod od Odry.

Może nie przekłada się tak jak w innych krajach, ale tak daleko za nimi nie jest.


Jest bardzo daleko. Przelicz sobie na euro srednia pensje w Polsce i chocby w takich Niemczech - ktore wcale nie maja najlepszego sredniego zarobku w Europie. Przy sredniej placy rzedu ~700 (to moze sie wachac zaleznie od kursu - ale bez rewelacji przeciez) euro brutto - jestesmy daleko za murzynami w stosunku do wszystkiego, co na zachod od nas. I nizszcze ceny gier (w wartosci bezwgzlednej) niajk tej roznicy nie niweluja. Przy czym - jesli wziac pod uwage mediane, a nie srednia - to ta kwota bedzie jescze nizsza:
http://www.qpracy.pl/page,,PRZECIETNA-PLACA-BRUTTO-W-ZALEZNOSCI-OD-STANOWISKA,7f475515a6d47f5ebce167f4fec8a7af.html
A dla porownania - bo tak mi latwo bylo znalezc - informacje o najnizszych gwarantowanych prawem pensjach w co niektorych krajach:
http://news.money.pl/artykul/ue;najbardziej;oplaca;sie;pracowac;w;luksemburgu,68,0,406340.html
Widzisz roznice? My z ta nasza srednia krajowa ledwo co dobijamy do najnizszych gwarantowanych zarobkow w krajach na zachod od nas, do ktorych raczyles porownywac ceny gier.


@Spychi
Może inaczej, ... no i...zostaje mi co nieco :D

To ja tez inaczej :) Nie chodzi mi o to, zebys tlumaczyl czy udowadnial. Ja chcialem Cie po prostu uczulic, ze twoj przypadek nie jest jedynym ktory mozna w kontekscie tych zarobkow (i ich wysokosci) rozpatrywac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak masz racja. Napisałem po prostu jak w przeliczeniu na złotówki kosztują gry zagranicą i za bardzo nie przejąłem się średnią zarobków oddając to na dalszy plan. Mój błąd. Ale również chciałem dać niektórym do zrozumienia, że nawet przy naszych "średnich" zarobkach, można spokojnie kupić tą 1 gre na miesiąc/dwa:P I wg mnie jest w miarę okej z cenami w Polsce. To tyle:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2009 o 20:18, milusass napisał:


> no i to wedlug ciebie swiadczy o tym ze wydania konsolowe sa "lepsze" niz te na
PC? 2
> dlc starczajace na pol godz zabawy i obsuwa w premierze jednego z tytulow? i to
jest
> warte 100% cene? szczerze watpie

Ale to tylko kontra do argumentów które wysunąłeś. Ja takimi przykładami mogę sypać prawie
że bez końca. Ty raczej nie. A to w co wątpisz nie za bardzo mnie interesuje.


ty sypiesz arhumentami? wybacz ale nie zauwazylem

skoro nie potrafisz tego co napisalem "przekonstruowac" sobie na argument o prosze bardzo:

arg 1 kilka dlc oraz pojedyncze przypadki w ktorych wydaje sie gre wczesniej nie sa warte tego aby placic za tytul 2 razy wiecej
arg 2 gracze PCtowi zamiast dlc maja dostep do modow ktorych jest wiecej oraz ktore czesto sa o wiele lepsze niz typowe, konsolowe dlc

Dnia 27.10.2009 o 20:18, milusass napisał:

> no ale jak juz sie licytujemy to ja dorzuce cos od siebie, wydania na PC wszystkich
wyzej
> wymienionych gier maja lepsza grafike, sa tansze i na kazda z nich moga ukazac sie
mody.
> Apropo modow to czesto zdaza sie ze sa one sporo lepsze od dlc wydawanego przez
tworcow
> no i sa ich miliony.

Pokaż mi mod do Mirror''s Edge, pokaż mi mod do Prototype. Pewnie są ich miliony, ale
ja nie znalazłem żadnego ;( I błagam bez tekstu - nie ma ale mogą się pojawić. Prócz
zmiany tekstur nikt niczego nie zmienił.

wyraznie napisalem ze MOGA ukazywac sie mody, to ze nie rozumiesz tekstu pisanego nie jest moim problemem

a modo do gier pokroju prototype nie ma poniewaz nie sa to gry warte tego aby cokolwiek w nich zmieniac, poprawic, dodawac, nie maja takiej ilosci fanow aby ktos wzial sie za robienie moda. Nie to co gry pokroju morrowinda czy obliviona ktore dzieki modom mozna zmienic nie do poznania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.10.2009 o 21:11, gram_virus666 napisał:

ty sypiesz arhumentami? wybacz ale nie zauwazylem


To zamiast siedzieć przed ekranem powinieneś ślinić się do okulisty.

Dnia 27.10.2009 o 21:11, gram_virus666 napisał:

skoro nie potrafisz tego co napisalem "przekonstruowac" sobie na argument o prosze bardzo:

arg 1 kilka dlc oraz pojedyncze przypadki w ktorych wydaje sie gre wczesniej nie sa warte
tego aby placic za tytul 2 razy wiecej
arg 2 gracze PCtowi zamiast dlc maja dostep do modow ktorych jest wiecej oraz ktore czesto
sa o wiele lepsze niz typowe, konsolowe dlc


I tutaj walkę na argumenty rozmieniasz na przekonywanie że ja mam zacząć też uważać że gry na konsole nie są warte by za nie tyle płacić i że mody są lepsze od DLC na konsole.

Ja w obu przypadkach się nie zgodzę. Pomimo tego że piszesz o tym jak o prawdzie objawionej. Mogę za grę zapłacić więcej jeśli będę mógł się nią dłużej delektować (motywacja typu achievmenty, trophies, wydłużenie rozgrywki - dlc) i będę posiadał ją wcześniej niż pececiarze.

Uważam również że DLC prawie zawsze będzie lepsze od modów tworzonych przez fanów. GTA IV i jego DLC.

Dnia 27.10.2009 o 21:11, gram_virus666 napisał:

a modo do gier pokroju prototype nie ma poniewaz nie sa to gry warte tego aby cokolwiek
w nich zmieniac, poprawic, dodawac, nie maja takiej ilosci fanow aby ktos wzial sie za
robienie moda. Nie to co gry pokroju morrowinda czy obliviona ktore dzieki modom mozna
zmienic nie do poznania.


Było trafniej dobierać przykłady. Ja oparłem się na tych które ty wymieniłeś. Myślałem że skoro tych modów są miliony (łał, to dużo!) to na pewno są mody do gier które ty podałeś. Niestety nie ma. ;(

A gry typu sandbox, open structure, nigdy nie narzekały na ilość modów. To oczywiste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.10.2009 o 21:29, milusass napisał:

I tutaj walkę na argumenty rozmieniasz na przekonywanie że ja mam zacząć też uważać że
gry na konsole nie są warte by za nie tyle płacić i że mody są lepsze od DLC na konsole.


Ja w obu przypadkach się nie zgodzę. Pomimo tego że piszesz o tym jak o prawdzie objawionej.
Mogę za grę zapłacić więcej jeśli będę mógł się nią dłużej delektować (motywacja typu
achievmenty, trophies, wydłużenie rozgrywki - dlc) i będę posiadał ją wcześniej niż pececiarze.


Uważam również że DLC prawie zawsze będzie lepsze od modów tworzonych przez fanów. GTA
IV i jego DLC.


to malo widziales, gta to szczegolny przypadek
wydluzenie gry przez achivmenty? to sprawdz sobie o ile wydluzy ci gre zabawa z modami do HL2, albo jak potrafi sie zmienic produkcja typu mount&blade jezeli przysiadze do nich grupa zapalencow-dostajesz calkiem nowa gre calkowicie za darmo masz cos podobnego na konsoli?

Dnia 27.10.2009 o 21:29, milusass napisał:


Było trafniej dobierać przykłady. Ja oparłem się na tych które ty wymieniłeś. Myślałem
że skoro tych modów są miliony (łał, to dużo!) to na pewno są mody do gier które ty podałeś.
Niestety nie ma. ;(


sa to przyklady na gry wydane na wszystkich platformach a nie na te na ktorych pojawily sie lub nie pojawily mody, pzyklady gier czesto modowanych masz dalej - wystarczy nauczyc sie dobrze czytac

Dnia 27.10.2009 o 21:29, milusass napisał:


A gry typu sandbox, open structure, nigdy nie narzekały na ilość modów. To oczywiste.

podaj mi chociaz jednego moda z krwi i kosci na konsole
mody=PC a co za tym idzie gracze maja o wiele wiekszy wplyw na to w co graja (to jest kolejny argument jakby sie zauwazyl)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2009 o 21:49, gram_virus666 napisał:

podaj mi chociaz jednego moda z krwi i kosci na konsole


Proszę http://www.ut3mod.com
Zatkało kakao. Trzeba było obeznać się z tematem zanim się o coś poprosiło xP. Że to tylko jedna gra? Co mnie to obchodzi sam się wkopałeś xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2009 o 21:49, gram_virus666 napisał:

to malo widziales, gta to szczegolny przypadek


dzięki Bogu że mnie uświadomiłeś.

Dnia 27.10.2009 o 21:49, gram_virus666 napisał:

wydluzenie gry przez achivmenty? to sprawdz sobie o ile wydluzy ci gre zabawa z modami
do HL2, albo jak potrafi sie zmienic produkcja typu mount&blade jezeli przysiadze do
nich grupa zapalencow-dostajesz calkiem nowa gre calkowicie za darmo masz cos podobnego
na konsoli?


Modami jakie sprawdzałem to Stainless Steel do M2. Solidna robota i jakieś do Obliviona - nic szczególnego i pare właśnie do HL2 - również nic szczególnego.

Dnia 27.10.2009 o 21:49, gram_virus666 napisał:

sa to przyklady na gry wydane na wszystkich platformach a nie na te na ktorych pojawily
sie lub nie pojawily mody, pzyklady gier czesto modowanych masz dalej - wystarczy nauczyc
sie dobrze czytac


To wystarczy pomyśleć nim się coś napisze. Wybrałeś bezsensowne przykłady, ja obnażyłem dlaczego były beznadziejne a dodatkowo wykorzystałem je do kolejnej kwestii. Ale masz rację. Po prostu nie umiem czytać.

Dnia 27.10.2009 o 21:49, gram_virus666 napisał:

podaj mi chociaz jednego moda z krwi i kosci na konsole


Po co skoro w kolejnym zdaniu sam sobie rozwiązujesz tą kwestię.

Dnia 27.10.2009 o 21:49, gram_virus666 napisał:

mody=PC a co za tym idzie gracze maja o wiele wiekszy wplyw na to w co graja (to jest
kolejny argument jakby sie zauwazyl)


Tak. W tym powyżej.

@Nervous

Ha! ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2009 o 21:54, Nervous napisał:

> podaj mi chociaz jednego moda z krwi i kosci na konsole

Proszę http://www.ut3mod.com
Zatkało kakao. Trzeba było obeznać się z tematem zanim się o coś poprosiło xP. Że to
tylko jedna gra? Co mnie to obchodzi sam się wkopałeś xP


tp jest wyjatek potwierdzajacy regule ;) tylko i wylacznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2009 o 21:56, milusass napisał:

> to malo widziales, gta to szczegolny przypadek

dzięki Bogu że mnie uświadomiłeś.


nie ma za co

Dnia 27.10.2009 o 21:56, milusass napisał:

> wydluzenie gry przez achivmenty? to sprawdz sobie o ile wydluzy ci gre zabawa z
modami
> do HL2, albo jak potrafi sie zmienic produkcja typu mount&blade jezeli przysiadze
do
> nich grupa zapalencow-dostajesz calkiem nowa gre calkowicie za darmo masz cos podobnego

> na konsoli?

Modami jakie sprawdzałem to Stainless Steel do M2. Solidna robota i jakieś do Obliviona
- nic szczególnego i pare właśnie do HL2 - również nic szczególnego.

za to czyms szczegolnym jest przechodzenie gry 3 razy aby dostac jedno trofeum wiecej, ubaw po pachy

Dnia 27.10.2009 o 21:56, milusass napisał:


> sa to przyklady na gry wydane na wszystkich platformach a nie na te na ktorych pojawily

> sie lub nie pojawily mody, pzyklady gier czesto modowanych masz dalej - wystarczy
nauczyc
> sie dobrze czytac

To wystarczy pomyśleć nim się coś napisze. Wybrałeś bezsensowne przykłady, ja obnażyłem
dlaczego były beznadziejne a dodatkowo wykorzystałem je do kolejnej kwestii. Ale masz
rację. Po prostu nie umiem czytać.

nie bezsensowne tylko takie ktore odpowiadaly temu o czym pisalismy wczesniej, do tematu o ktorym piszemy teraz wybralem przyklady calkiem inne ale chyba jeszcze tego nie zauwazyles ew zauwazyles ale nie zatrybiles ze rozmawiamy o czyms innym

Dnia 27.10.2009 o 21:56, milusass napisał:


> podaj mi chociaz jednego moda z krwi i kosci na konsole

Po co skoro w kolejnym zdaniu sam sobie rozwiązujesz tą kwestię.
> mody=PC a co za tym idzie gracze maja o wiele wiekszy wplyw na to w co graja (to
jest
> kolejny argument jakby sie zauwazyl)

Tak. W tym powyżej.


najzwyczajniej w swiecie nie masz odpowiedzi na ten argument

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować