Zaloguj się, aby obserwować  
Zagul

Efekt Serii 2

2726 postów w tym temacie

Mam podobny problem. Zamówione gry poznikały, ale punkty które mi zostały mam nadal. To znaczy że wysłali? Kodów z gier używałem tylko raz więc to nie dlatego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mi również zniknęło wszystko. i anulowane zamówienia i te zatwierdzone. Zatwierdzone które juz dostalem i mam w domu i te ktore zamawialem pare dni temu za nowiutkie kody z nowych gier.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale 2 gierki zarejestrowałem , kupione nowiutke zamówiłem Komanie Braci w Złotej Edycji i co zamówienie zniknęło i co tak sie traktuje uczciwego człowieka który szedł do empiku po gry ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie coś po prostu zmieniaja w systemie albo jakiś błąd na stronie z uwagi na zamknięcie możliwości zdobywania punktów 2dni temu.
Jeżeli nie przyślą mi moich gier to im nie daruję bo za dużo zainwestowałem.
Najwyżej pojade do ich siedziby i osobiscie odbiore.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bo jak wszystkim zabrali zamówienia to napewno jak oddadza to sie okaze ze co 5 osoba zamówienia nie ma i beda leciec pretensje , ja tez nie daruje tego jak mi gierki nie przysla

Ale powinni zamiescic jakies info i nie było tyle nerwów tak trudno nas poinformowac , wogóle jak my jestesmy traktowani

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorry bardzo ale nie popadaj w taką panikę. Mi zniknęło 6 gier których jeszcze nie dostałem a zamawiałem większość na początku listopada. Mam nadzieję że szybko to naprawią bo byłbym wielce zdenerwowany gdyby jednak gry przepadły ;] CDProjekt miało swoje wpadki -większe i mniejsze- ale wątpię aby zdarzyło im się coś tak niesamowicie żenującego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.01.2010 o 12:20, Citkowsky napisał:

Pewnie coś po prostu zmieniaja w systemie albo jakiś błąd na stronie z uwagi na zamknięcie
możliwości zdobywania punktów 2dni temu.
Jeżeli nie przyślą mi moich gier to im nie daruję bo za dużo zainwestowałem.
Najwyżej pojade do ich siedziby i osobiscie odbiore.

Tak, ty sobie możesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja po prostu myślę, że CDP uważa, iż ci co haxowali masowo i tak nie mają legalnych punktów, to wszystkie zamówienia im wywalili. Trudno sprawdzać w 3000 zamówieniach które były legalne, nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>>..............

Bardzo to ciekawe to jest to błąd ogólny i z tego co piszą na forach to ma tak kazdy, przynajmniej nikt nie napisal, że mu zachowało zamowienia.

I nei gadaj głupot, skoro kody są pierwszy raz rejestrowane to co ty tu wypisujesz, ze cdp nie wierzy w to. Pomyśl trochę o czym piszesz.
Zwykły błąd jakiś który naprawią pewnie w poniedziałek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.01.2010 o 14:16, Citkowsky napisał:

Bardzo to ciekawe to jest to błąd ogólny i z tego co piszą na forach to ma tak kazdy,
przynajmniej nikt nie napisal, że mu zachowało zamowienia.

Bo każdy haxował?

Dnia 02.01.2010 o 14:16, Citkowsky napisał:

I nei gadaj głupot, skoro kody są pierwszy raz rejestrowane to co ty tu wypisujesz, ze
cdp nie wierzy w to. Pomyśl trochę o czym piszesz.
Zwykły błąd jakiś który naprawią pewnie w poniedziałek.

Ja nie mówię o rejestracji aktualnej gry, a usunięciu wszystkich punktów, nawet tych legalnie zdobytych. Jeśli nie o to ci chodziło to sorry, nie siedzę dniami na forum i nie czytam wszystkich postów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.01.2010 o 14:23, Kirabaxior napisał:

>>..............


Pktów legalnie zdobytych nie usuwają. To co teraz się zrobiło to błąd ogólny który dotyczy każdego i żadne haxowanie nie ma tu miejsca bo po tej akcji z usuwaniem zamowień wszystko było ok.
Nie moga usunac zamowien za gry które rejestrowaleś po raz pierwszy i to po tej calej akcji z usuwaniem zamowien.

Trzeba czekać i nie siać paniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WTF! Miałem zarejestrowane wszystkie nowe gierki miałem 6ptk. Zamówiłem Pure a teraz mi znikło i jeszcze na podziękowanie zostało mi 1PTK!. Chrzanie taką robotę było trzeba wcześniej sprawdzić system a nie zerować i anulować wszystkim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować