Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Unreal Engine 3 za darmo

30 postów w tym temacie

Wow!!! Jestem pod ogromny wrażeniem, tej decyzji!!! :D Moim zdaniem jest to dobra decyzja ze strony Epic Games!!! Dzięki takim przedsięwzięciom, może powstać wiele dobrych prac wykonanych przez miłośników gier, które później mogą zaowocować wspaniałymi grami! Któż z nas nie marzył o stworzeniu własnej gry marzeń! Teraz może urzeczywistnić swoje marzenia!!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.11.2009 o 12:39, Thebisre napisał:

Wow!!! Jestem pod ogromny wrażeniem, tej decyzji!!! :D Moim zdaniem jest to dobra decyzja
ze strony Epic Games!!! Dzięki takim przedsięwzięciom, może powstać wiele dobrych prac
wykonanych przez miłośników gier, które później mogą zaowocować wspaniałymi grami! Któż
z nas nie marzył o stworzeniu własnej gry marzeń! Teraz może urzeczywistnić swoje marzenia!!!
:D

Tak cię to zszokowało? Przecież te edytory były już dostępne np. wraz z GoW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.11.2009 o 13:11, destro177 napisał:

Edytor a cały silnik to troszkę inna sprawa ;)

"Epic Games udostępniło nieodpłatnie zestaw narzędzi deweloperskich Unreal Engine 3. W skład pakietu wchodzą m.in. Unreal Editor, Unreal Content Browser oraz UnrealScript."

Tytuł posta jest rozdmuchany... Epic nie udostępnił źródeł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.11.2009 o 13:13, HiddenNick napisał:

Tytuł posta jest rozdmuchany... Epic nie udostępnił źródeł.


Tytuły newsów tutaj przeważnie są rozdmuchane :P.

A ja tym bym się pobawił, ale m. in. 8GB w wymaganiach zalecanych to nie na moją maszynę :(.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.11.2009 o 13:58, Sarturias napisał:

OMG...już widzę zalew gier z CI na "wspaniałym silniku Unreal Engine 3!!1" :/


To jest spora różnica. Wcześniej za wydanie takiej gry musieliby sporo płacić, a teraz... oh, wait...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

HiddenNick nie udostępnił źródeł? W takim razie proponuję zajrzeć do folderu \UDK\UDK-2009-11\Development\Src\

Econochrist to nie jest wersja okrojona! To taka sama wersja jak inne z tą różnicą, że nie możesz jej wykorzystywać w celach komercyjnych. W zasadzie to nawet lepsza wersja, bo tu standardowo dostajemy model gry (jest to fragment gry UT3), normalnie tak czegoś nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.11.2009 o 14:22, Konrad-kun napisał:

> OMG...już widzę zalew gier z CI na "wspaniałym silniku Unreal Engine 3!!1" :/

To jest spora różnica. Wcześniej za wydanie takiej gry musieliby sporo płacić, a teraz...
oh, wait...

Cytując: "Narzędzia może ściągnąć i wykorzystać każdy pod warunkiem, że efekt pracy nie będzie wykorzystany komercyjnie."

CI nadal musi płacić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.11.2009 o 15:19, TobiAlex napisał:

HiddenNick nie udostępnił źródeł? W takim razie proponuję zajrzeć do folderu \UDK\UDK-2009-11\Development\Src\


Zajrzę, ale stawiam dolary przeciw orzechom, że tam nie ma źródeł silnika(są tam pewnie źródła warstwy gry).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

HiddenNick możliwe, ale w tym przypadku nie jest nic innego potrzebne. Podobnie jak z ChromeEngine. Wszystkie możliwości silnika są wyciągnięte do skryptów i kismet''a. Cokolwiek byś nie wymyślił zrobisz to za pomocą UnrealScript (i Kismet) bez ingerencji w pliki .dll.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować