• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Rohamos

Dożywotnia gwarancja - zapytanie

Pytanie

Witam. Niepokoi mnie jedna sytuacja. Otóż zarejestrowałem dziś grę Baldur''s Gate II + Throne of Bhaal. Wszystko poszło tak jak powinno. Jednakże kiedy przeszedłem do działu "Moje konto", w rubryce "dożywotnia gwarancja" przy tejże grze napisane jest:" brak gwarancji dożywotniej", choć gra ta była zakupiona po dniu 22 września (bodajże po tej dacie wszystkie gry są objęte dożywotnią gwarancją). Być może mój problem wynika z mojego niedopatrzenia. Za pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

126 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Slusznie.. wszędzie było napisane wyraźnie : "gry wydane po..." a nie zakupione. Jest to związane z "zabezpieczeniem" odpowiedniej ilości nośników na przyszłość do ewentualnej wymiany. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Coś jest nie tak - mój egzemplarz Transport Giant (Złota Edycja) nie jest, według informacji w "Moim koncie", objęty dożywotnią gwarancją. A jestem w 100% pewien, że powinien (BTW: dodajcie informację o dacie premiery w katalogu produktów - opis "Dostępna w sprzedaży: TAK" mnie nijak nie satysfakcjonuje). Nie jest to dla mnie duży problem, bo nie zamierzam łamać tych płytek a ich wymiana nie będzie mi się nijak opłacała, ale sygnalizuję błąd ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 19.10.2005 o 20:13, Vilmar napisał:

Coś jest nie tak - mój egzemplarz Transport Giant (Złota Edycja) nie jest, według informacji w "Moim koncie", [ciach...]

zgadza sie, moj TG rowniez nie jest objety dożywotnią gwarancją :(, chociaż data "premiery" ustalona została na 13.10.2005, a to jest jakby po 23.09.2005.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja również zarejestrowalem Baldur''s Gate II + Throne of Bhaal i mam ten sam komunikat - "brak gwarancji dożywotniej". Dziwi mnie to że po pierwsze: grę kupiłem dzisiaj czyli 07.12.2005, a po drugie co bardziej: że na folii gra miała nalepkę o treści " Ta gra objęta jest dożywotnią gwarancją"!!! ( dla zainteresowanych do wglądu - nie wyrzucam do wyjaśnienia)....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 16.10.2005 o 13:05, Rohamos napisał:

Witam. Niepokoi mnie jedna sytuacja. Otóż zarejestrowałem dziś grę Baldur''s Gate II + Throne
of Bhaal. Wszystko poszło tak jak powinno. Jednakże kiedy przeszedłem do działu "Moje konto",
w rubryce "dożywotnia gwarancja" przy tejże grze napisane jest:" brak gwarancji dożywotniej",
choć gra ta była zakupiona po dniu 22 września (bodajże po tej dacie wszystkie gry są objęte
dożywotnią gwarancją). Być może mój problem wynika z mojego niedopatrzenia. Za pomoc z góry
dziękuję i pozdrawiam.

Ponieważ ta gra którą zarejestrowałeś musiała być dawno dystrybutowana przez cd-projekt ponieważ widać że jest to już jest w extra klasyce i po drugie cd-projekt nie zmienia cd-keyów we wszystkich ich już grach dystrybutowanych przed ruszeniem strony gram.pl,kiedy nowe cd-keye są w grach które wyszły po 22 wrześniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Czy mogę wymienić gry "z drugiej ręki"? Tak! Dział używek gram.pl umożliwia kupno używanej gry i jednoczesne przeniesienie rejestracji na nowego właściciela. Jeśli kupiłeś grę w dziale używki i przeniosłeś jej rejestrację na swoje konto, możesz skorzystać z dożywotniej gwarancji i otrzymać komplet nowych nośników.


Jak to się ma do rejestracji. chodzi mi oto że każdą gre można rejestrować 3-y razy....Ja ostatnio kupiłem na allegro TRD2 i przy próbie rejestracji dowiedziałem się a raczej dostałem komunikat że została przekroczona liczba możliwych rejestracji tego produktu.
I teraz jestem chyba n-tym właścicielem tej gry i w razie wpadki .....jestem ugotowany
Tzn ja wiem że TRD2 nie podlega takowej gwarancji ale np. MOTO GP3 ja je np kupie od xxx i będe 4-ym właścicielem to jak ją zarejestrować.......i jak ewentualnie wymienic uszkodzoną na sprawną.
Bo że tak powiem ilośc tych rejestracji powinna być nielimitowana....bo a nuż przejde i stwierdze że mi się niepodoba i ją sprzedam....to piąty i następni właściciele będą ugotowani w razie awarii
Mimo że bedzie ją obejmowała owa gwarancja.

Proszę o wyjaśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Chciałem zakładać nowy temat ale napisze tutaj.
Dzisiaj dostałem wymienioną na gwarancji Gothic 2 Złota Edycja, bardzo sie cieszyłem do otworzenia paczki. Gdy otworzyłem paczke ujrzałem 3 kopertki !! i cholerną gre "Świątynia Złych Żywiołów" (mam już 3), a jak wiadomo Złota Edycja Gothic II ma 5cd. i dotego straciłem bardzo cenne dla mnie pudełko i teraz myśle, że przez tą dożywotnią gwarancje wiecej straciłem niż zyskałem.

Do CDprojekt e-mail już poszedł ale oczywiście dostane odpowiedz w poniedziałek lub wtorek, więc napisałem tutaj i prosze doradźcie mi co mam robić dalej !! i czy mieliście podobne przypadki.

PS: Prosiłbym o wypowiedz kogoś od CDprojekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 20.01.2006 o 15:07, Grigor4 napisał:

i dotego straciłem bardzo cenne dla mnie pudełko i teraz myśle, że przez tą dożywotnią gwarancje wiecej straciłem
niż zyskałem.


jakie znowu pudełko straciłeś? wysyłałeś do firmy pudełko z płytami??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 20.01.2006 o 15:14, D2T napisał:

> i dotego straciłem bardzo cenne dla mnie pudełko i teraz myśle, że przez tą dożywotnią
gwarancje wiecej straciłem
> niż zyskałem.

jakie znowu pudełko straciłeś? wysyłałeś do firmy pudełko z płytami??


wysłałem z pudełkiem bo chyba nie wyśle samych płyt w paczce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 20.01.2006 o 15:17, Grigor4 napisał:

wysłałem z pudełkiem bo chyba nie wyśle samych płyt w paczce


gosh a po co pudełko wysyłałeś?? oczywiście że same płyty wysyłasz, przecież one na śmietnik idą... cała zawartość przesyłki na śmietnik idzie.

Ehh skorzystałem właśnie testowo z tego (mam nadzijeę da się jakoś to wycofać) i zacytuję ci co się pojawia jak chcesz skorzystać z gwarancji:
"Do koperty włóż wszystkie płyty jakie znajdowały się w pudełku z grą (nie tylko te uszkodzone!) oraz napisany lub wydrukowany na kartce numer zgłoszenia (patrz poprzedni punkt). Uwaga: wewnątrz koperty ma znaleźć się tylko komplet płyt oraz numer zgłoszenia]. Prosimy o nie dołączane instrukcji ani żadnych innych elementów pakietu - elementy zgłoszenia reklamacyjnego nie będą odsyłane."

jasne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 20.01.2006 o 15:27, D2T napisał:

> wysłałem z pudełkiem bo chyba nie wyśle samych płyt w paczce

gosh a po co pudełko wysyłałeś?? oczywiście że same płyty wysyłasz, przecież one na śmietnik
idą... cała zawartość przesyłki na śmietnik idzie.

Ehh skorzystałem właśnie testowo z tego (mam nadzijeę da się jakoś to wycofać) i zacytuję ci
co się pojawia jak chcesz skorzystać z gwarancji:
"Do koperty włóż wszystkie płyty jakie znajdowały się w pudełku z grą (nie tylko te uszkodzone!)
oraz napisany lub wydrukowany na kartce numer zgłoszenia (patrz poprzedni punkt). Uwaga: wewnątrz
koperty ma znaleźć się tylko komplet płyt oraz numer zgłoszenia]. Prosimy o nie dołączane
instrukcji ani żadnych innych elementów pakietu - elementy zgłoszenia reklamacyjnego nie będą
odsyłane.
"

jasne?



przed wysłaniem gry czytałem to i zostawiłem sobie książeczke a pudełko wysłałem (dlaczego to napisałem wyżej), ale najważniejsze jest to, że przysłali mi tylko Gothica 2 !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 20.01.2006 o 15:30, Grigor4 napisał:

przed wysłaniem gry czytałem to i zostawiłem sobie książeczke a pudełko wysłałem (dlaczego
to napisałem wyżej), ale najważniejsze jest to, że przysłali mi tylko Gothica 2 !!!!


brakujące cdki otrzymasz. daj znać co odpowiedzą mailem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 20.01.2006 o 15:30, Grigor4 napisał:

wysłałem z pudełkiem bo chyba nie wyśle samych płyt w paczce


Lol, pozwól, że upewnie się, czy dobrze to rozumiem. Miałeś uszkodzone CD z Gothica (no bo po co w przeciwnym wypadku korzystać z gwarancji) i w obawie aby te uszkodzone CD nie uszkodziły sie w transporcie zapakowałeś je w pudełko od gry. Interesujące...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 20.01.2006 o 16:17, Koleś napisał:

> wysłałem z pudełkiem bo chyba nie wyśle samych płyt w paczce

Lol, pozwól, że upewnie się, czy dobrze to rozumiem. Miałeś uszkodzone CD z Gothica (no bo
po co w przeciwnym wypadku korzystać z gwarancji) i w obawie aby te uszkodzone CD nie uszkodziły
sie w transporcie zapakowałeś je w pudełko od gry. Interesujące...


Myślałem że do tego pudełka dadzą nowe cd i odeślą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Też mam pytanie w zwiazku z ta gwarancja! a mianowicie czy moglby ktoes przyblizyc "zasady realizacji Dożywotniej Gwarancji" poniewaz link do tej strony nie dziala a nie chcialbym zeby sie okazalo ze cos zrobilem nie tak!i jak to w ogole jest z ta wymiana? kiedy place za nowe cd? i co ze starymi(tzn z uszkodzonymi)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 26.03.2006 o 10:26, meslinojad napisał:

A ja mam :P:D

MI zezarl pies wyslalem poszarpane pudelko zrysowane jakeis odciski i jeszcze nie doszlo a ja piorytetem z Radomia gdzie do Piaseczna jest 80km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 26.03.2006 o 10:26, meslinojad napisał:

A ja mam :P:D


A dlaczego na Gothica 2 masz gwarancję?
Ja go mam zarestrowanego, ale bez gwarancji :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować