Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Gameloft ogranicza wsparcie dla Google Android

7 postów w tym temacie

Jak dla mnie niezbyt dobre informację.
W planie mam telefon HTC Magic z Androidem
[lub Samsunga Omnia z WM 6.1-.5]
i czasem można by w coś pograć.
Zobaczymy jak się będzie Android rozwijał dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam mam androida i nie narzekam (uzywam HTC Dream...). Jak chodzi o gry to obecnie sa dobre emulatory prawie kazdej starszej (16 bit w dol) konsoli. To załatwia dla mnie sprawe z grami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic dziwnego. Polityka Google''a zabija nie tylko gry, ale także większe aplikacje. Zmuszanie do instalowania oprogramowania w pamięci urządzenia to jakaś kpina biorąc pod uwagę, ile tej pamięci jest dostępne. Póki nie dadzą możliwości instalacji aplikacji jako całości na kartach pamięci, póty nie będzie poważnych gier na Androida. A nie bardzo im się z taką decyzją spieszy. A szkoda, bo Android to świetna platforma, wyprzedzająca o lata świetlne Windows Mobile i system w iPhone.

Ja osobiście czekam na Nokię N900, to będzie coś zupełnie nowego a ilość pamięci, bebechy i potencjał jest OGROMNY. Jeśli samo Maemo wypali, to będziemy mieli drugi po iPhone telefon (chociaż N900 to bardziej komputer z funkcją telefonu), na którym pogramy w świetne, rozbudowane gry. Pod kątem oprogramowania użytkowego, N900 zje na śniadanie i WM, Androida i iPhone'a. Pieniądze już odłożone :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2009 o 16:26, aope napisał:

Póki nie dadzą możliwości instalacji aplikacji jako całości
na kartach pamięci, póty nie będzie poważnych gier na Androida.


Wręcz przeciwnie, wtedy twórcy powiedzieli by "bez takich, a w jaki sposób TERAZ mamy zabezpieczać nasze gry?" bo nie czarujmy się, androida jest nawet łatwiej "złamać" niż iPhone''a/iPoda Touch... tym bardziej że legalnie można pobierać "jednodniowe demo" każdej aplikacji.

Drugim powodem jest to, że na androida aplikacje pisane są w javie, nie w c... ta sama sytuacja co PS3 ze swoim egzotycznym SDK.

A na to wszystko nakłada się wielkość android market - telefonów jest relatywnie mało, piractwo jest duże, aplikacje (zwłaszcza gry) nie generują nie tylko spodziewanych zysków, ale jakichkolwiek zysków... widziałem już parę artykułów gdzie developer mówi ile zarapia w AppStore a ile na Markecie - zyski z marketu to tylko ułamek zysków z appstore.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować