Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Blizzard obiecuje grę na konsolę

131 postów w tym temacie

Dnia 23.12.2009 o 15:08, dark_master napisał:

tak, wiemy, kampania będzie zomglolroflcopter długa i będzie multi. łał, szał ciał.ciekawe
tylko kiedy ogłoszą że bez dokupienia dodat... wróć, drugiej części drugiej części nie
pograsz w multi, bob wszyscy rzucą się na "dwójkę" <a później trójkę> wprowadzające
nowe jednostki. Bo trzeba być niezwykle naiwnym by nie wierzyć, że tak to się skończy,
jakoś trzeba doić koreę.


Gdybyś próbował kiedykolwiek grać w multi gier Blizzarda wiedziałbyś, że posiadanie dodatków do ich gier nie jest wymagane do grania w multi.
Diablo 2 - do tej pory bez problemu można grać w podstawkę bez LoDa
StarCraft - do tej pory można grać w multi klasyka
WarCraft 3 - podejrzewam, że jest tak samo (akurat nie mam zainstalowanego by to sprawdzić)
W związku z tym istnienie dodatków nie jest żadnym problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2009 o 17:08, Daimon_Frey napisał:

WarCraft 3 - podejrzewam, że jest tak samo (akurat nie mam zainstalowanego by to sprawdzić)

Potwierdzam. Poza tym skoro część ludzi woli czekać dwa lata i mieć całość - nie widzę problemu. Niech poczekają i kupią Battlechesta, który będzie zawierał wszystko i będzie ze okazyjną cenę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2009 o 17:08, Daimon_Frey napisał:

WarCraft 3 - podejrzewam, że jest tak samo (akurat nie mam zainstalowanego by to sprawdzić)
W związku z tym istnienie dodatków nie jest żadnym problemem.


Można, ale jest o wiele mniej graczy w RoC niż w TFT. Lepiej już kupić kolekcję z TFT niż bawić się w przestarzałym RoC.

Co do tematu - panowie, trochę OT. Mówimy o możliwej grze Blizzarda na konsole a nie na czym i na kim wzorowane są gry Zamieci.
Blizzard dalej nie przedstawił 4 uniwersum nad którym ponoć pracuje. Są jakieś hopki - szopki z zatrudnieniem w "unknown" projekcie Blizzarda ale nie zanosi się na to by był wydany w przyszłym roku. Nawet w sumie nie wiadomo co to jest.
Możliwym natomiast jest fakt, że ów nieznany tytuł jest z góry upatrzony na konsole - i dlatego Zamieć deklaruje się na taki zabieg. Ale tak jak z innymi projektami (SC: Ghost) mało prawdopodobnym jest, że nowy projekt Blizzard ukończy.
Na razie widać jedynie chęć ukończenia DIII, SCII i WoW: Cataclysm. Szczególnego zamieszania nie ma prócz właśnie wciąż nie ujawnionego tytułu.

Jak dla mnie złota era Blizzarda dobiegła końca wraz z połączeniem z Activision - ActiBlizz. O ile Zamieć w swojej polityce był bardzo szczegółowy, to Activision jest z góry nastawiony na kasę - a najlepiej gry multiplayer która będzie kopią poprzedniej (CoD: MW 2).
O ile jeszcze projekty rozpoczęte sprzed fuzji będą "godne" loga Blizzard Entertainment.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2009 o 17:22, Paralax16 napisał:

Można, ale jest o wiele mniej graczy w RoC niż w TFT. Lepiej już kupić kolekcję z TFT
niż bawić się w przestarzałym RoC.


Są fani RoCa i TFT i uwierz TFT zdaje się bardziej popularny tylko dla tego że jest na miedzy narodowych turniejach ;)

Dnia 23.12.2009 o 17:22, Paralax16 napisał:


Jak dla mnie złota era Blizzarda dobiegła końca wraz z połączeniem z Activision - ActiBlizz.
O ile Zamieć w swojej polityce był bardzo szczegółowy, to Activision jest z góry nastawiony
na kasę - a najlepiej gry multiplayer która będzie kopią poprzedniej (CoD: MW 2).
O ile jeszcze projekty rozpoczęte sprzed fuzji będą "godne" loga Blizzard Entertainment.


Tylko to połączenie jest czysto biznesowe w razie "W" będzie zagrożenie o finanse wtedy ta umowa zacznie mieć jakiś sens a na obecną chwile jest tak jak przed połączeniem ale ludzka mentalność widzi tylko to co podają w pierwszym planie i jak wygodniej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2009 o 17:33, TTBoS napisał:

Są fani RoCa i TFT i uwierz TFT zdaje się bardziej popularny tylko dla tego że jest na
miedzy narodowych turniejach ;)


Zresztą RoC jest podobno wzorem zbalansowania rozgrywki, a o TFT podobno tego powiedzieć nie można.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2009 o 17:37, Revanchist napisał:

> Są fani RoCa i TFT i uwierz TFT zdaje się bardziej popularny tylko dla tego że jest
na
> miedzy narodowych turniejach ;)

Zresztą RoC jest podobno wzorem zbalansowania rozgrywki, a o TFT podobno tego powiedzieć
nie można.


Szczerze? Wymysł ludzi. Oba tytuły są zbalansowane tyle tylko, że duża częśc graczy nie radzi sobie z orkiem i jego Blade Masterem (Mistrz Ostrzy w wersji PL). Stąd wszystkie teksty pokroju "Orc IMBA* / "Nelf IMBA" ( w zależności kto "puacze".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O UO był tylko rzucony pusty slogan.
Nie muszę być pracownikiem Blizza aby znać "przypadkowe" zbieżności ich produktu do produktów które znałem doskonale wcześniej.
Wystarczy, że MMO są moją pasją od ponad 12 lat.

Grałem we wszystkie większe MMO na przestrzeni tych lat i doskonale widzę co jest nowe, a co już było.
WoW chociaż był* bardzo dobrą grą to jednak został podsumowaniem gier MMO z tamtego okresu dostosowanym do przeciętnego użytkownika.

i tyle.
EOT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2009 o 14:56, Paralax16 napisał:

>
>
> > Blizzard - zaplanował nam orżnąć na kasę więc jest Ok.
> > Ubisoft - nie zaplanował nas orżnąć na kasę więc są ch*jami.
> >

>
> HiddenNick - nie ma sensu żebyś cokolwiek próbował wytłumaczyć fanbojom Blizzarda.
Oni
> są zapatrzeni w tą firmę, jak w jakiegoś bożka. Gdyby jakiś człowiek z zespołu deweloperskiego

> Blizza rozpiął rozporek i oddał na nich mocz, oni okazaliby ogromną radość i cieszyli

> się że Blizz tak o nich dba :)

Heh dokładnie. Włazodupy dałyby się orżnąć byle nasrać w kiblu Blizzarda. Blizzard zrobił
3 tytuły które zapewniły mu chwałę i cześć - Diablo I, WarCraft II i StarCraft. Reszta
to tanie machloje i rozwój idei. Czemu nie ma WoWa? Bo to niech pomysł a zerżnęli po
trochu z każdego MMO i zrobili hit za który ludziska płacą te nascie "juro" miesiaczów.


problem taki,że wow to naprawdę grywalna gra :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2009 o 17:08, Daimon_Frey napisał:


jest inny problem - należą teraz do acti co pół roku wydającego kolejne GH i nie jest to ten sam blizz co przed premierą WoW''a.

"Można, ale jest o wiele mniej graczy w RoC niż w TFT. Lepiej już kupić kolekcję z TFT niż bawić się w przestarzałym RoC. " <- do takiej sytuacji piję. Niby będzie można bez, ale "z" jakoś tak więcej osób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2009 o 17:50, Selv napisał:

O UO był tylko rzucony pusty slogan.
Nie muszę być pracownikiem Blizza aby znać "przypadkowe" zbieżności ich produktu do produktów
które znałem doskonale wcześniej.
Wystarczy, że MMO są moją pasją od ponad 12 lat.

Grałem we wszystkie większe MMO na przestrzeni tych lat i doskonale widzę co jest nowe,
a co już było.
WoW chociaż był* bardzo dobrą grą to jednak został podsumowaniem gier MMO z tamtego okresu
dostosowanym do przeciętnego użytkownika.

i tyle.
EOT.


a możesz wymienić co zostało dokładnie skopiowane :)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorry ale takie głupoty wyssane z palca mnie nie przekonują, ja również grałem w wiele MMO poczynając właśnie od UO i idąc dalej aż po dzień. No chyba że "przypadkowa zbieżność" to tylko twój osobisty pogląd, to nie mam co Cię przekonywać. Natomiast jeżeli twierdzisz że coś "jest" to miej przynajmniej jakąś argumentację potwierdzającą to.

A i nie mogę się oprzeć: WoW wciąż jest bardzo dobrą grą, a elementy które są wprowadzane na bieżąco cały czas podnoszą ogólną ocenę tej gry. Oczywiście na rynku jest pełno alternatyw i nie każdy musi w niego grać, bo każda gra jest trochę inna i nie każdemu pasuje dane uniwersum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@hammerfall87 & daemonaray

W tej chwili? Nie jestem w stanie i wątpię aby była chociażby jedna osoba na świecie która by potrafiła wyszczególnić elementy zapożyczone. Dlaczego?
Ponieważ MMO to gry rozwijające się, nowe zawartości jak i mechanika. Ja nie jestem wstanie wypunktować po setkach łatek, zmianach itp co było a co nie. Mogę się jedynie odnieść do własnych odczuć które towarzyszyły mi przy poznawaniu Azeroth. Ich elementy wzajemnie się przeplatają obecnie ale w momencie premiery było znacznie bardziej wyraziste.

W dniu premiery WoWa po odpaleniu poczułem się "jak w domu". Dlaczego? Ponieważ wszystkie elementy które widziałem na ekranie znałem już z innych gier. Zaczynając od rozmieszczenia UI a kończąc na samym gameplay`u, roli klas, rozwoju postaci, crafting`u czy wielo-grupowych raidach.

Równie dobrze mogę zapytać się: co WoW wprowadził nowego?
Zresztą to już nie ważne, warto jednak odciąć od siebie sandboxy oraz themeparki, nie na najmniejszego sensu wkładać ich do jednego worka.
Koniec offtopa z mojej strony, swojego czasu naprodukowałem się chyba wystarczająco dużo na te tematy wiele lat temu i szczerze mówiąc, mam zerową ochotę na powtórkę.

Prościej będzie stwierdzić - co nowego niż co nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2009 o 01:05, diablolod napisał:

Ale ze co? To mialo byc smieszne?


Te zdarzenia miały już raz miejsce... To nie dowcip, to przestroga! Dadadadum....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.12.2009 o 01:17, Nervous napisał:

> Ale ze co? To mialo byc smieszne?

Te zdarzenia miały już raz miejsce... To nie dowcip, to przestroga! Dadadadum....


looooo:O im so scared :]
Ty tu nie kracz :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odbijasz piłeczkę bez żadnych konkretnych argumentów, pytając o to co WoW wprowadził nowego. To że gra ma jakiś interfejs to nie oznacza że zaraz go skopiowała z innej. Nie trzeba być geniuszem żeby dojść do takich samych wniosków i stworzyć produkt, w tym wypadku interfejs podobny do tego z innych MMO. To że w każdym samochodzie jest kierownica a skrzynia biegów jest w większości po środku nie znaczy że ten pomysł został skradziony od innej marki, po prostu tak jest wygodnie i można do tego samemu dojść. Jakie zmiany wprowadził WoW sam wiesz, bo jak sam określiłeś jesteś znawcą tematu od X lat i nie sądzę byś poddał wątpliwości fakt iż w dniu premiery WoW był produkcją rewolucyjną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WoW nie wprowadził żadnych rewolucji, żadnych nowych elementów w gatunek MMO. Utrwalił je jedynie. WoW jest grą rewelacyjną ale nie rewolucyjna. Rewolucja nastąpiła gdy grą zainteresowała się szeroka fala ludzi w NA/EU (czyli inaczej niż było to dotychczas w gatunku mmorpg)

Sam interfejs to tylko szczyt góry lodowej a podałem go za przykład ponieważ co premierę nowego MMO można przeczytać z zarzutem "ooo, nawet interfejs taki sam jak w wowie".

Tyle, jeśli WoW był dla Ciebie rewolucją to przed jego premierą nie grałeś w Anarchy Online, EverQuest oraz DAoC

Będziesz kiedyś w Gdańsku - zapraszam porozmawiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, o co te kłótnie?
WoW jest przyjemną grą ale w żadnym wypadku nie wybitną. Blizzard wybrał co to ciekawsze elementy, zaimplementował je do uniwersum Azeroth i kosi kasę na frajerach (w tym również na mnie).
Argumenty skąd WoW zerżnął a skąd nie, i chęć odbicia piłeczki też nie ma sensu. Możemy się cofnąć do początków RPG - koniec lat 80. - i dojść do wniosku, że z stamtąd również coś zapożyczono.
Tak jak kolega nade mną - ta gra jest rewelacyjna ale nie rewolucyjna (choć ten tekst również został zapożyczony z CDA nt. WarCrafta III, a oni z kolei wzięli go skądś indziej).

W ogóle to koniec paplaniny nie na temat (OT). ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

My się nie kłócimy tylko dyskutujemy. W tym co mówicie coś jest, ale natomiast wg. mnie nie macie 100% racji - ja zresztą pewnie też nie. Każdy ma na to jakiś osobisty punkt widzenia. Tytuły które wymienił Selv były pierwowzorami MMO, natomiast nie specjalnie skusiły te "masy" ludzi do tego gatunku. Natomiast WoW to zrobił i tu się zgodzę że to była prawdziwa rewolucja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2009 o 18:41, daemonaray napisał:

> Stawiam, że będzie to Diablo III - tak debilnie uprościli rozwijanie postaci, że
(ktoś
> mi tak już wspominał) śmierdzi konsolą

Jasne, ktoś nie grał i już wie że jest debilne... Akurat z tego co wyjaśnia Blizz ma
być trudne bo na każdy skill trzeba odpowiednie runy żeby w ogóle zacząć go używać, a
zdobycie tych run jest raczej trudne. Automatyczne podnoszenie statów jest dla mnie ok,
i tak zawsze każdy podnosi wg. schematu...

przecież staty i skille to 2 z 3 rzeczy, które definiowały postać gracza w Diablo II (prócz ekwipunku)
właśnie mnogość opcji i możliwości dawały wysokie replayability ... zabierają 2 z nich to zostaje tylko EQ, bezsens

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować