Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

OnLive: Crysis na iPhonie, Macu i konsolach

31 postów w tym temacie

To jest przyszłość. Póki co jednak nie pokona to konsol. Myślę że kiedy przyjdzie czas to Microsoft i Sony wejdą do gry. Takie rozwiązanie jest lepsze i wiąże się ściśle z internetową dystrybucją która już działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na poczatku bylem sceptyczny co do tego projektu ale teraz coraz bardziej to do mnie przemawia... niestety wystartuje to w USA, Japonii a kilka lat pozniej dopiero w Europie... a w Polsce pewnie jeszcze pozniej, nasze lacza nie sa jeszcze przystostowane do takich obciazen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To i tak nie oznacza śmierci kolekcjonerstwa gier. Jestem pewien że wiele z tych gier które mamy w przyszłości mogą być dużo warte. Jeżeli kiedyś gry na płytach przestałyby być wydawane w 100% to cena ich wzrośnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.12.2009 o 13:58, Pile napisał:

To i tak nie oznacza śmierci kolekcjonerstwa gier. Jestem pewien że wiele z tych gier
które mamy w przyszłości mogą być dużo warte. Jeżeli kiedyś gry na płytach przestałyby
być wydawane w 100% to cena ich wzrośnie.


Oczywiście, że wzrośnie, tak było już przy HD-DVD, ludzie na aukcjach po prostu zabijali się o nośniki tego formatu. :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.12.2009 o 15:14, Pingwinho napisał:

Wątpie, żeby to sie pojawiło w Polsce wcześniej niż ok. 2015r. Jednak jest to wspaniałe
rozwiązanie dla ludzi o dobrych łączach.


O łącza to się nie martw. Mnie nurtuje jedna rzecz. Czy podczas prezentacji mówione było w jakiej odległości znajdował się serwer pośredniczący, bo widzicie najistotniejszym i zarazem magicznym słowem jest tutaj słowo "opóźnienie". Btw oglądam.

Edit -> Ok, rzekł, serwery są 50 bądź 15 mil (głos nie jest czysty) od miejsca prezentacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jakiego to bedzie wymagac lacza, bo cos nie wierze ze poczciwe 1mb bedzie w stanie to przeslac, nie mowiac juz o necie w komorkach ktory jest nie tylko szybki jak zdechly slimak, to jeszcze drogi jak jakis uran albo platyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeżeli to wszystko co pokazali na filmie naprawdę działa - to chłopaki niemal na nowo koło wynaleźli - ta ich kompresja video - zarówno w kwestii rozwiązywania problemów z opóźnieniami jak i redukcja z dwóch stacji roboczych na Xeonach do specjalizowanych, tanich układów to majstersztyk jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, na początku sceptycznie do tego podchodziłem, ale to wygląda naprawdę imponująco. Zwłaszcza Crysis na iPhonie...

Pytanie jaki internet trzeba będzie mieć:P Pewnie z 10mbps, albo więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie beda mieli łatwego zycia. Microsoft, Sony i Nintendo beda za wszelką cenę chcieli ich wykonczyć. Może dołąnczą jeszcze to tego Nvidia, AMD, ATI i Intel. Oni też na tym stracą. Jedynie dostawcy Internetu na tym zyskają. Ciekawe czy im sie uda. W Polsce to bedzie pewnie w 2015 roku. No i jeszcze te szybkie łącza...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do zwykłego grania ma wystarczyć 1.5 Mbps, a w HD 5 Mbps. Nawet na dzisiejsze standardy nie jest to nic strasznego,a co dopiero za kilka lat. O łącze bym się więc nie martwił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stracą na tym jedyne producenci sprzętu, ani Sony ani MS ani N nie stracą - oni zarabiają na grach - kwestia dogadania się ile będzie im odpalane za udostępnianie gier.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Śmiem twierdzić że producenci sprzętu nie stracą (jeśli mówimy o Intelu, AMD i nVidi) - przecież te obliczenia po stronie serwera nie będą robione na liczydłach, nie? :) A na dostarczeniu i ciągłej modernizacji i obsługi technicznej n takich potężnych serwerowni mogą zyskać więcej niż na utraconych klientach grających na swoich PC''tach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować