Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

OnLive: Crysis na iPhonie, Macu i konsolach

31 postów w tym temacie

Dnia 29.12.2009 o 18:05, Assasin_xXx napisał:

Jesli w grach na Onlive bedzie obsluga myszy i klawiatury, to chyba bede za ;).


Możesz nawet gitarę podłączyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.12.2009 o 15:24, MisioKGB napisał:

> Wątpie, żeby to sie pojawiło w Polsce wcześniej niż ok. 2015r. Jednak jest to wspaniałe

> rozwiązanie dla ludzi o dobrych łączach.

O łącza to się nie martw. Mnie nurtuje jedna rzecz. Czy podczas prezentacji mówione było
w jakiej odległości znajdował się serwer pośredniczący, bo widzicie najistotniejszym
i zarazem magicznym słowem jest tutaj słowo "opóźnienie". Btw oglądam.

Edit -> Ok, rzekł, serwery są 50 bądź 15 mil (głos nie jest czysty) od miejsca prezentacji.

Do 1000 mil od serwerów ma działać bez lagów. Na łączu 1,5 Mbps.

Jestem w stanie uwierzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najpierw chce się graczy pozbawić gier na płytach itd a teraz w ogóle zabrać im gry nie wiadomo jak daleko byle by nie mieć do nich dostępu fizycznego. Pod przykrywką dostępności grania wszędzie i na wszystkim.
Najwygodniej i tak mieć grę na swoim komputerze i co z tego że nie uruchomię najnowszych tytułów jak można miliony starszych i nie raz lepszych włączyć a doliczając do tego emulowane ilość jest wręcz nie ograniczona.
Na konsolach i tak nie dadzą tak grać chyba że w oparciu o własną infrastrukturę.
A telefony służą do dzwonienia i wysyłania sms''ów a nie po to żeby grać. Zresztą jak sobie wyobrażacie granie w takiego Crisisa na iPhonie ? trzeba do niego chyba podłaczyć mysz i klawiature albo pada?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bardzo wierzę w onLive, wszystko przemawia za tym że to będzie dobry sposób grania. Minimalne koszty (wspomniano, że obudowa jest droższa od jej wnętrza ;]), tylko ciekawe ile będą kosztować pojedyncze gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim stracą, dlaczego? Ponieważ czy grasz czy nie PC ten stoi w domu a tak z jednego PCta może korzystać dużo większa liczba osób (oczywiście nie jednocześnie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz racje, jednak tak na prawdę do końca ciężko powiedzieć co komu się bardziej opłaci. Na pewno w kontrakcie z dużym odbiorcą będą w stanie wynegocjować korzystne kontrakty wycinając przy okazji z całego biznesu sporo pośredników. Jeśli tak nie będzie, to na pewno jeszcze o tym usłyszmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dążąc tym tropem można dojść do wniosku, że KAŻDĄ grę PC''tową można będzie przenieść w świat telefonów czy konsol. I prawdopodobnie na odwrót. Dziwne... :|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie i cudownie, ale nadal nie znamy ceny usługi. Na pytanie o cenę Perlman odpowiadał dość wymijająco i wiadomo właściwie tyle, że będzie roczna subskrypcja (tak jak xbox live) i trzeba będzie płacić za gry osobno - czyli tak jak na xboxie. Tyle, że ile to będzie kosztować?

Inna sprawa to łącza. Mój net co jakiś czas się rozłącza i robi różne cyrki. W tym wypadku co chwilę wywalałoby mnie z single-playerowej gry :/ Niestety, On-live będzie tak niezawodny jak niezawodny jest nasz lokalny dystrybutor internetu, a z tym jak wiemy bywa różnie.

Może za parę lat kiedy łącza w naszym kraju będą dostatecznie szybkie i stabilne... Do tego czasu będę kosił na konsoli i pececie.

Nie zmienia to jednak faktu, że ta prezentacja mocno działa na wyobraźnię. Sprzęt za 20-30 baksów na użytkownika, w tym obudowa jest droższa niż bebechy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

OnLive daje wydawcy niemal całkowitą kontrolę nad grą - praktycznie od jego widzimisię będzie zależało, jak długo w daną produkcję będzie można pograć, czy i kiedy zostaną wprowadzone jedynie słuszne upgrade''y. Ludzie kompletnie nie zdają sobie sprawy z tego, że możliwość gry bez zacięć to zaledwie wierzchołek góry lodowej. Fakty są takie, że wielkim wydawcom marzy się monowładza. To ziszczenie wizji rentware. To filozofia pod tytułem "niech płacą za wszystko". Dobrze że dotyczy to tylko gier dla gramasów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żaden producent sprzętu się do tego nie przyczepi jak słyszeliście OnLive ma co 6 miesięcy upgreadować serwery w najmocniejsze "potwory" od ati/nvidi. Więc producenci będą mieli stały dopływ gotówki.

Mnie zastanawia tylko ile "gier" są oni w stanie odpalić na jednym serwerze i jaka będzie cena usługi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować