Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

BioShock 2 - wymagania sprzętowe

17 postów w tym temacie

Tak samo jak z Borderlands będzie, ogłoszą 2 tygodnie przed wyjściem gry, a gra pojawi się miesiąc poźniej i tylko w angielskiej wersji językowej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.01.2010 o 16:23, krl_krl napisał:

Trochę dziwne te wymagania. Zdaje mi się, że HD4830 jest wydajniejszy od 8800GT.

moze gra jest optymalizowana pod karty nvidii...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wymagania w większości grach na zalecanych beda takei jak tu

to ze psiza np quad core i gtx 260 to oczywscie chwyt reklamowy tylko niekotrzy zostalwi ten wir wciagnieci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziwne,bo gra jest reklamowana na stronie Cenegi ale jak się wchodzi w reklamę to nic nie ma ...
A co do wymagań to nie są one zbyt duże chyba dlatego,że gra chodzi na silniku jedynki?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jest tak najgorzej. Myślę, że BS2 będzie dobrze zoptymalizowany. W końcu optymalizacja to jakby znak rozpoznawczy tej serii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedynka chodziła pięknie jeszcze na mojej starutkiej 6600GT, optymalizacja wzbudzała podziw, nie inaczej ja myślę będzie z 2ką. Mieszczę się w zalecanych i to jak cholera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie optymalizacja jedynki była świetna. Grałem w to na 6600GS. Jednak pisząc o serii nieco panie mcnitrox przesadziłeś, jedna część to jeszcze nie seria :D
Natomiast patrząc na zamieszczonego screena widzę, że akcja będzie toczyć się poza "murami" Rapture w otwartym morzu. Będą walki ze zmienionymi genetycznie ryboludźmi, co sugerują piłki do skrobania ryb umieszczone na shotgunach :P
Ciekawym czy znudzi mnie tak szybko jak jedynka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sporo jak na unreal engine,ale nie wiem jeszcze jak zostanie on wykorzystany-wystarczy,że podwoili ilość efektów na scenkę (więcej źródeł światła,więcej cieni,lepsze shadery,cholera wie),albo zapodali parę bardziej wymagających scenek i nie chcą żeby framerate wyraźnie spadał;
wkońcu,imo, to perfekcjoniści ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować