Zaloguj się, aby obserwować  
nightfaler

LOL - League of Legends

42722 postów w tym temacie

Dnia 02.12.2012 o 02:11, ziptofaf napisał:

@ hammerfall87
Tak prawdę mówiąc to Fiora JEST late game champem. A przynajmniej nim być powinna, w
końcu musi mieć kosmiczną farmę i dobre itemy żeby coś robić. Shaco jednak niekoniecznie,
jego lategame oznacza że masz splitpushować i wyprowadzać wrogi team z równowagi gdy
próbują cię złapać.

Raczej snowball champem, który wygrywa wymiany w pierwszych 6 minutach, a później harras sprowadza się do żonglowania q między mobami. Osobiście uważam, że jednak MS z burst of speeda te 20% powinien dawać bez uderzania w przeciwnika. Trzeba będzie potem przetestować czy ghost nie będzie lepszy na nią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.12.2012 o 09:36, Fimbulvinter napisał:

To, że zbieranie IP jest męczące zwłaszcza jak się ma taki ciąg przegranych jak ja.


Wszystko z czasem, chyba nie oczekujesz, że gra odblokuje Ci wszystko od razu? A zbieranie leveli w grach mmo nie jest męczące? Niektórzy właśnie cały fun w tym widzą.

Dnia 02.12.2012 o 09:36, Fimbulvinter napisał:

Wiem,
że będę grał tylko kilkoma postaciami, ale jest kilka, które chciałbym przetestować a
są drogie


Czekaj na rotację, albo pozbieraj i kup. Bez przesady, zaczynaj od tańszych postaci, w końcu dojdziesz do tych drogich. Rotacje działają dobrze. Riot też musi ograniczać dostęp do niektórych champów, bo są po prostu za trudni i nie mogą być często w rotacji, bo ludzie będą failować i nikt nie skorzysta. Albo są za słabi i czekają na rework. W końcu będziesz miał dużą pulę champów, ip na runy itd itp, ale nic od razu- potraktuj to jak farm w mmo, tylko, że tutaj farmisz normalnie grając :)

ps. win of the day bonus jest niezły, wykorzystuj go- nawet krótka gra coop da Ci 150 ip za damkę raz dziennie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.12.2012 o 11:18, Budo napisał:

> To, że zbieranie IP jest męczące zwłaszcza jak się ma taki ciąg przegranych jak
ja.

Wszystko z czasem, chyba nie oczekujesz, że gra odblokuje Ci wszystko od razu? A zbieranie
leveli w grach mmo nie jest męczące? Niektórzy właśnie cały fun w tym widzą.

Ale LoL to nie jest MMO i prawdziwy fun w nim to gra z innymi na takich samych zasadach gdzie wygrana zalezy tylko od skilla, wiedzy i taktyki.
Jesli mialoby chodzic o zbieranie postaci to na turniejach by musieli tez je odblokowywac, zeby nie zeszlo zbyt dlugo to przelicznik dostanego IP za gre bylby x100 i startowaloby sie turniej z 50 tys ip na druzyne :D

Dnia 02.12.2012 o 11:18, Budo napisał:

> Wiem,
> że będę grał tylko kilkoma postaciami, ale jest kilka, które chciałbym przetestować
a
> są drogie

Czekaj na rotację, albo pozbieraj i kup. Bez przesady, zaczynaj od tańszych postaci,
w końcu dojdziesz do tych drogich. Rotacje działają dobrze. Riot też musi ograniczać
dostęp do niektórych champów, bo są po prostu za trudni i nie mogą być często w rotacji,
bo ludzie będą failować i nikt nie skorzysta. Albo są za słabi i czekają na rework. W
końcu będziesz miał dużą pulę champów, ip na runy itd itp, ale nic od razu- potraktuj
to jak farm w mmo, tylko, że tutaj farmisz normalnie grając :)

Od kiedy to nie dawanie championa w rotacji jest czyms dobrym? Jak ludzie nie potrafia nim grac to chyba lepiej zeby byl dostepny, to moze w koncu sie naucza. A tak to ktos dochodzi do 30 lvla nie widzac polowy postaci nawet na oczy i nie majac okazji nimi zagrac...
Moim zdaniem jest to idiotyczny system, gra powinna odblokowac wszystkich championow. Tylko ze tutaj riot ma problem, bo oni chca PIENIAZKI. NIe dziwie im sie, ale jednak tego nie lubie..

Dnia 02.12.2012 o 11:18, Budo napisał:

ps. win of the day bonus jest niezły, wykorzystuj go- nawet krótka gra coop da Ci 150
ip za damkę raz dziennie.

albo carriuj swoje gry i dostan to z normala :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.12.2012 o 11:18, Budo napisał:

Wszystko z czasem, chyba nie oczekujesz, że gra odblokuje Ci wszystko od razu? A zbieranie
leveli w grach mmo nie jest męczące? Niektórzy właśnie cały fun w tym widzą.


Tylko, że LoL nie jest takim typowym MMO. Tu postacie są potrzebne, a zanim się przetestuje wszystkie by wyczućw czym się jest dobrym, zanim się kupi wszystkie potrzebne runy gra zwyczajnie zanudzi na śmierć - tutaj wygrywa DOTA. Wszyscy są dostępni i nie ma żadnych zbędnych run czy mistrzostw. Po drugie nigdy nie lubiłem gier MMO przez grindowanie i farming.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.12.2012 o 12:38, Fimbulvinter napisał:

Tylko, że LoL nie jest takim typowym MMO. Tu postacie są potrzebne, a zanim się przetestuje
wszystkie by wyczućw czym się jest dobrym, zanim się kupi wszystkie potrzebne runy gra
zwyczajnie zanudzi na śmierć - tutaj wygrywa DOTA. Wszyscy są dostępni i nie ma żadnych
zbędnych run czy mistrzostw. Po drugie nigdy nie lubiłem gier MMO przez grindowanie i
farming.


Widzisz zależy od podejścia, ja gram już 2 lata zaraz i mam trochę może ponad 30 postaci odblokowanych (w zasadzie wszystkie poniżej 3100IP i kilka wyżej, w tym może 1 lub 2 za 6300) runy mam w zasadzie z dupy + jedną dodatkową stronę. Mimo tego nie narzekam, że nie mam czym grać. Runy i masterki nie są niezbędne do gry, ułatwiają ale im dłużej toczy się rozgrywka tym mniejsze znaczenie mają. Ja gram dla przyjemności i stawiam sobie małe cele tupu następną postać, którą kupię będzie xxxx i staram się do tego dążyć. Jak mnie kiedyś społeczność wkurzyła to zacząłem grać Coop vs. AI i tam jest zupełnie inna atmosfera, każdy gra jak chce czym chce i nie ma wyzywania itp. Innym razem stwierdziłem że gra mnie znudziła to odstawiłem na 3 miechy i jak wróciłem to znów było fajnie.
PS. W nową dotę nie grałem, jakoś styl graficzny jest dla mnie niefajny, niby wszystko ładnie i pięknie ale atmosfera jakaś taka przybijająca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, że Riot musi siąść i porządnie zastanowić się jak dalej zamierzają to ciągnąć. Przydało by się totalne zrewolucjonizowanie pułapów cenowych jeśli chodzi o RP, a także aktywne przecenianie jednej postaci w momencie pojawienia się drugiej. System sprawdzał się w momencie, gdy gra oferowała stosunkowo małą pulę postaci. Dla nowych graczy zdobycie wszystkich graniczy z cudem. Wiele osób woła "a bo Dota 2 to wszystkich za darmo udostępnia", problem w tym, że nie dało się tego inaczej zrobić w momencie, gdy pozwalał na to oryginał, a Valve miało swój pomysł na F2P (HATS! HATS! HATS!). LoL na początku musiał się z czegoś utrzymać bo przecież poważni inwestorzy nie pojawili się od razu.

Ale teraz spójrzmy na to z innej strony, Riot postanawia wspaniałomyślnie udostępnić wszystkie postacie za darmo. Mnie tam rybka, ale na pewno pojawiło by się wiele osób, które stwierdziłyby "OMG, FUCKING RIOT, I PLAY THIS FUCKING GAME FOR 3 YEARS AND THOSE NOOBS WILL GET EVERYTHING FOR FREE?! SUCK ME, TRYNDAMERE!" LoL nie jest jakimś podupadającym abonamentowym MMO, któremu przejście w F2P tchnie nowe siły, jest to obecnie jeden z najpopularniejszych tytułów na świecie.

Na moje, Riot powinien stworzyć coś w rodzaju darmowego startera, z 20-30 postaciami z pułapu 450-1350, opracować kilka nowych bundli, przeceniać postacie równym tempem, nie od święta, nie wołać 975RP za postać kosztującą 3150IP. Nadal mógłby spokojnie zarabiać pieniążki na nowych postaciach i skinasach, ale i złagodziłby barierę wejścia dla nowego gracza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dal mnie to postacie powinny kosztować grosze a za to powinni podwyższyć cenę run, skórek i innych pierdół. Denerwuje mnie to bo jest kilka postaci, które chwiałbym przetestować, ale uzbieranie 6300 to kupa roboty i mi się po prostu nie chce tego robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../
Prawda. Dobre by były bundle ap carry, ad, support, jungle itp. w miarę rozsądnej cenie. Odkąd przestałem grać w LoL''a nie mam szans na grę postaciami innymi niż kupiłem za czasów grania full time. Free rotacja mi nic nie daje, bo jeśli już odpalę grę to jest to ranked. Na szczęście od czasu do czasu kuzyn pogra sobie normale na tym koncie i chociaż bonusowe ip jest zbierane w miarę regularnie.
Mimo, to w porównaniu do nowych graczy którzy mają czas na max 2 gry jest w super pozycji. Mam już runki max lvl i kilka postaci.
IMO Riot powinien pomyśleć, wysłuchać społeczności i podjąć stosowne kroki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.12.2012 o 12:38, Fimbulvinter napisał:

Tylko, że LoL nie jest takim typowym MMO. Tu postacie są potrzebne, a zanim się przetestuje
wszystkie by wyczućw czym się jest dobrym, zanim się kupi wszystkie potrzebne runy gra
zwyczajnie zanudzi na śmierć - tutaj wygrywa DOTA. Wszyscy są dostępni i nie ma żadnych
zbędnych run czy mistrzostw. Po drugie nigdy nie lubiłem gier MMO przez grindowanie i
farming.


To nie graj w lola skoro Ci nie odpowiada :O
Nie czaję gdzie masz problem, wolisz dotę, to graj w dotę. Mi nigdy nie przeszkadzał brak champów, kupowałem je powoli i powoli się uczyłem testując w darmowych rotacjach przed kupnem. Mam 2600 gier, a ciągle jest chyba ze 20 champów, którymi nie grałem ani razu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak zaczynałem grać w LoLa to wychodził Xerath, czyli było o ile się nie mylę 84 bohaterów. Nie jest to dużo mniej niż gdybym zaczynał dzisiaj. W tej chwili posiadam 47 championów i szczerze powiedziawszy nie rozumiem, dlaczego uważacie, że Riot powinien zmienić politykę w tej kwestii.
Gdyby na starcie było dostępnych 30 championów + 10 w tygodniowej rotacji to ja sobie nie wyobrażam jak w 1, 10 czy 50 grze w LoLa ogarniać w ogóle co się dzieje. Najpierw trzeba poznać mechanikę by nauczyć sie myśleć w konkretny sposób i powoli poznawać postacie. Ja sobie nie wyobrażam wrzucenia od razu na tak głęboką wodę do 40 postaci, gdy nie ma sie pojęcia o ich mechanice, byłby zbędny chaos.
A tak, przynajmniej gdy ja zaczynałem, na pierwszych levelach spotyka się darmową rotację (ogarnięcie mechaniki 10 postaci przez tydzień nie jest trudne) i te kilka postaci z najniższego przedziału cenowego, ewentualnie pojedynczych bohaterów droższych na których ktos wyciułał sobie IP. Dla mnie tak jak jest obecnie wydaje się lepsze dla nowych graczy, bardziej przyswajalne (zresztą Dota na którą sie ludzie powołują przystępność dla poczatkujacych ma dużo mniejszą, również z tego powodu). Ponadto zbieranie postaci to też spory fun, który zniknąłby jakby każdy miał wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.12.2012 o 14:25, Budo napisał:

To nie graj w lola skoro Ci nie odpowiada :O
Nie czaję gdzie masz problem, wolisz dotę, to graj w dotę.

what? a moze lubie lola za mechanike i rodzaj rozgrywki? albo dota jest dla mnie za trudna?

Dnia 02.12.2012 o 14:25, Budo napisał:

Mi nigdy nie przeszkadzał
brak champów, kupowałem je powoli i powoli się uczyłem testując w darmowych rotacjach
przed kupnem. Mam 2600 gier, a ciągle jest chyba ze 20 champów, którymi nie grałem ani
razu.

wolalbym miec wszystkie championy i tez powoli sie ich uczyc, nie bedac ograniczonym potrzebnymi runami i ipkami.

@up
Zupelnie sie nie zgadzam.
Te 10 postaci sie zmienia po tygodniu tak czy inaczej, wiec tworzy sie chaos. Taka osoba ktora nauczy sie grac przeciw tym 10 postaciom, po tygodniu i tak znowu nie ma pojecia co sie dzieje. Nie bedzie tez mial mozliwosci dalszej gry postacia ktora lubi, bo kosztuje ona 6300.
Tak czy inaczej nowa osoba nie ogarnia po 50 grach co sie dzieje, na to potrzeba czasu, obojetnie ile championow byloby dostepnych.
+wiekszosc Twoich psotaci to pewnie te do 3150, potem sie zaczynaja schody jak zostaja same postacie za 6300 do kupienia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.12.2012 o 14:14, Ciekawski94 napisał:

Najlepsze jest to, że nowy gracz na nowego hero który kosztuje 6300 musi zbierać gdzieś
z miesiac czasu.


Miesiąc na postać kosztującą 6300? 2 gry dziennie ci starczą - first win of the day + jakieś 100 ip i 70 za loss. 320 IP dziennie, 19 dni. Postacie wychodzą w mniej więcej tym samym tempie bo co 3-4 tygodnie (kiedyś co dwa ale ostatnio idzie wolniej). Więc spokojnie się mieścisz w limicie nawet grając casualowo (z godzinkę dziennie).

Co innego jakbyś chciał odblokować co 3 tygodnie nową postać za 6300 i jeszcze mieć na runy/inne champy. To wtedy rzeczywiście się robi trudniej... choć akurat nowym graczom raczej jedna rybka czy kupią sobie Nami czy Nocturne''a, byleby gameplay im pasował.

Choć nie powiem, jakieś sensowne cenowo bundle to by się przydały. Na przykład pakiety po 3-4 ostatnio wydanych postach, takie które wyjątkowo często pojawiają się na turniejach itp. Zresztą na koreańskich serwerach to oni tak mieli że po pierwszym Dreamhacku w rotacji były wszystkie postacie które się tam pojawiły, taki całkiem miły gest od Riotu ;) Zwłaszcza że i tak powoli zbliżamy się do sensownej granicy postaci - jak dobijemy do 150 to wypadałoby już choćby dać po 4 bany na team w rankedach, będzie to też prawdziwy miszmasz i środowisko niemożliwe do zrozumienia dla nowych graczy (chociaż w sumie w Docie 2 sobie ludzie radzą a tam może i postaci jest obecnie nieco mniej ale jednak często mają diametralnie inną mechanikę).

@ Yawei
Nie potrafię zrozumieć ludzi mówiących że Dota 2 jest... za trudna. Przecież tam też jest matchmaking i ktoś na 1-2 levelu trafia głównie na takich przeciwników. Można się spokojnie tej gry nauczyć i wcale nie jest jakaś absurdalnie wymagająca w tym aspekcie. Ot, po prostu całkowicie zapomnieć o przyzwyczajeniach z LoL-a i idzie nieźle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.12.2012 o 15:05, Mange napisał:

Od dawno panuje zasada. Kto pierwszy zaklepie ten obejmuje daną funkcję nawet jak jest
ostatnim pickiem ?


Nie. Last pick ma supportować chyba że ktoś się nad nim zlituje. Choć nie widzę osobiście nic złego w tym że ktoś mi napisze na chacie "I would like to mid/jungle/ad carry, I suck at top". Ba, nawet się wtedy cieszę że ktoś nie uważa się za boga LoL-a który na każdym lanie będzie wygrywać i że mamy jakąś komunikację podczas wyboru postaci.

Ale jeśli ktoś napisze "mid or afk" to samemu wezmę tego mida i zignoruję danego jegomościa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.12.2012 o 15:02, Yawei napisał:

wolalbym miec wszystkie championy i tez powoli sie ich uczyc, nie bedac ograniczonym
potrzebnymi runami i ipkami.


Nie zgadzam się, imo system riotu jest dobry- Krzyniu pisał już czemu.

ps. pisałeś, że może dota jest dla ciebie za trudna i dlatego wolisz lola- ale to właśnie cała pula dostępnych herosów przyczynia się do wzrostu poziomu trudności- wyobrażasz sobie całą setkę lola dostępną od razu? Ja nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.12.2012 o 15:05, Mange napisał:

Od dawno panuje zasada. Kto pierwszy zaklepie ten obejmuje daną funkcję nawet jak jest
ostatnim pickiem ?

Na nordicu od zawsze.

@ziptofaf Dostałem przez ciebie dzisaij reporta, bo mi podsunąłeś pomysł z graniem randomami na normalach. Dało mi Kassadina, kiedy mid już był i poszedłem sobie na bot z Varusem. Zwyzywał mnie i kazał zareportować za to, ze mu brałem creepy i rzekomo ukradłem mu dwa fragi, które sam zdobyłem, kiedy ten umarł. A na pytanie czy wie, że za nie granie według mety nie można reportować (ale to się zaraz penwnie zmieni i będą permy) i "get elo you silver piece of..." poweidział, ze ma 1500 i że idzie feedować. A jak za ten mecz dostane bana, a nie za moje dwa miesiące ciezkiej pracy i trollowania ranków to koncze z tym lolem calym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

System Riotu według mnie jest bardzo fajny, Fimbulvinter wspomniał coś o nudzie... absolutnie. Sam pamiętam jeszcze drogę do 30 lvla i tam na nudę nie mogę narzekać. Stagnacja naprawde pojawia się dopiero w momencie, gdy okazuje się że masz wszystkie postacie z rotacji, a w sklepie zostają tylko te których kijem byś nie ruszył, albo nagle zmieniły ci się plany i stwierdziłeś, że jakąś postać możesz kupić później.

Problem w tym, że obecnie jest straszny miszmasz cenowy i to mnie najbardziej boli. Postać za 3150 czy 4800 nie powinna kosztować 975RP. W ogóle te ceny 880RP czy 850RP są wyjęte z dupy. Cait i MF powinny kosztować 3150, nie 4800, postacie wydane przed Shyvaną powinny zostać strącone do pułapu 4800 i nie ważne czy są to cuda pokroju Eza czy Lee Singera. Bo w momencie gdy Riot zadecydował, że każdy nowy champ będzie kosztował 6300/975, tym samym zrezygnował z wyceny postaci na zasadzie jej wymaganego skilla. No i niech w końcu ta rotacja coś znaczy, a nie, że pojawiają się w niej postacie za 450IP. Te to Riot naprawdę powinien już dawać za darmo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dotyczące zmiany nazwy w lolu. Obecnie moja ksywa ma w sobie "PL" co ostatnio zaczęło mnie strasznie denerwować. Wiem, że mogę zmienić na obojętnie jaką, ale zauważyłem że taka którą akurat chcę jest zajęta, ale ma 1lvl i 0 zagranych meczy, 0exp. Czy można jakoś napisać do RIOTu żeby to konto sprawdzili i ewentualnie usunęli czy nie ma takiej opcji?

Druga sprawa, flame przy wyborze postaci. Jakieś duo po mnie jedzie, krzyczy, flame ogólnie, a jak gra się zaczyna cisza i się jedynie śmieją że i tak nie dostaną bana. Czasami robię prt scr i dodaję do reporta, ma to jakiś sens czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.12.2012 o 14:25, Budo napisał:

To nie graj w lola skoro Ci nie odpowiada :O

Łooo nie podoba to nie gra. Twój argument jest inwalidą. Jeżeli mówimy o grze MOBA to raczej zagranie każdym bohaterem jest konieczne do samego wyczucia w czym jesteśmy dobrzy. Przepraszam, ale LoL to nie jest typowe MMO, w którym zdobywanie poziomów i złota to główne zajęcie. Nie i tyle, tu chodzi o granie meczy najlepiej jak się da. Jak mam grać najlepiej jak potrafię gdy przez jakieś trzy miesiące przetestowałem może z 30 bohaterów z czego co najmniej trzy czwarte mi nie odpowiada? Chciałbym pograć Drejwenem, ale przez 12 tygodni, które gram nie było go ani razu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować