Zaloguj się, aby obserwować  
nightfaler

LOL - League of Legends

42722 postów w tym temacie

Dnia 26.04.2013 o 22:09, Yawei napisał:

Jest.


Nie jest:p

Dnia 26.04.2013 o 22:09, Yawei napisał:

Slaba wyobraznia i wiedza o grze?


Duża wyobraźnia, duża wiedza i duże doświadczenie, stąd logiczne wnioski.

Dnia 26.04.2013 o 22:09, Yawei napisał:

Po? Gre grasz w trakcie.
O ile nie jest to gra do ktorej bez zadnej akcji dofarmi sie do 250 cs, to w kazdej sytuacji
bruiser bedzie robil wiecej niz adc.
adc nie robia w tym momencie prawie zadnego dmgu. Tymbardziej nie oferuja zadnej kontroli
mapy, bo nawet nie moga roamowac ani skirmishowac... Nie wiem w jakim swiecie zyjesz
jesli uwazasz, ze adc przed 3+ itemami robi cokolwiek wiecej niz pozostale role w tej
grze..


Raz że wystarczą dwa pełne itemy żeby adc robił więcej dmg niż bruiser, poza tym adc nie ma dawać kontroli mapy tylko jego support a po trzecie adc jest od wygrywania team fightów a nie od scrimów 1 vs 1.

Dopóki na bocie nie zniszczy mnie jakiś double bruiser/support to zwyczajnie nie uwierzę, bo sam próbowałem grać double brusier na bocie i się nie sprawdziło. Ale tak się oczywiście nie stanie bo nikt nie chce grać czymś co się nie sprawdza;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Ktoś wie czy są jakieś konkrety w sprawie Rengara? Coś mi się obiło, że mają być buffy, ale poza tym nie wiem nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Double bruiser czy double support to jeszcze nic. Największe cholerstwo to był panth z pre-nerf taricem. Bo taric w sumie robił tyle dmg co bruiser, a do tego wzmacniał lane phase pantha w cholerę. No i jeszcze to combo stun tarica -> spear -> stun pantha -> E -> autoattack i spear. A gdzieś pomiędzy E tarica.
Bez szans przeżycia.

I życze powodzenia chcąc wygrywać teamfighty jako ADC, kiedy przeciwnik ma ogarniętego pantha. Bo zauważ, że jak panth zaczyna zabijać, to robi to na dwusekundowe combo skalujące się z bonus dmg 5 razy z tego, co pamiętam (a jak przeciwnik ma low hp to i lepiej). W tym czasie osoba, którą leje, nie robi żadnego dmg. Np. papierowy adc, który na jedno combo w 90% przypadków zejdzie bez problemu. I potem też nie, bo albo panth ją umiera (W szczególności z pomocą teamu), albo ten ktoś zostaje z tak low hp, że musi wiać. Na moje oko 5vs4 (gdzie 4 to team bez- jak się zakłada- main dps''a, za to mający supporta z 0cs i po db bruiser lane żadnych asyst) to już przesądzony teamfight. Heh, a ta strona co ma 5 to ma nie jedno, a dwa źródła takiego burstu...
Kiedy masz dwa compy z ADC, to od początku masz 5vs5, robiące dmg przez jakiś czas. Jak masz bruiserów, to cały ten dmg staje się burstem, a CC i ogromna porcja nuke''u sprawia, że jedna-dwie postacie od razu są wyłączone z gry. No a potem oni dalej robią dmg, z AA. I skilli, bo spear ma 4s cd, a tu jeszcze cdred. W sumie teamfight musiałby trwać min. 10s, żeby ADC nadrobił ten dmg. Często widujesz tak długie teamfighty? Nie wspominam o tym, że możliwość nadrobienia istnieje tylko wtedy, kiedy jeszcze żyjesz. Mało realne w sytuacji, keidy przeciwnik ma 5 źródeł dmg, a Twoja strona tylko trzy (bo osoba focusowana nic nie robi a support po typowym adc lane ma utility a nie damage).

A mimo tego nie chadzam na bota bruiserami. Bo ludzie flamują i trollują :c

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2013 o 12:45, Budo napisał:


Ktoś wie czy są jakieś konkrety w sprawie Rengara? Coś mi się obiło, że mają być buffy,
ale poza tym nie wiem nic.


Podobno rework leci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.04.2013 o 12:47, Thrandir napisał:

I życze powodzenia chcąc wygrywać teamfighty jako ADC, kiedy przeciwnik ma ogarniętego
pantha. Bo zauważ, że jak panth zaczyna zabijać, to robi to na dwusekundowe combo skalujące
się z bonus dmg 5 razy z tego, co pamiętam (a jak przeciwnik ma low hp to i lepiej).


Ale Panth zrobiony pod full AD nie zdoła nawet podejść do ADC na odległość swojego W żeby nie paść wcześniej:p

Co do argumentu o dmg, to ADC z takiej linii będzie robił więcej dmg niż każdy z tych bruiserów z osobna bo będzie miał więcej farmy niż każdy z nich to chyba logiczne ? Więcej kasy = lepsze itemy = więcej dmg.

Dnia 27.04.2013 o 12:47, Thrandir napisał:

A mimo tego nie chadzam na bota bruiserami. Bo ludzie flamują i trollują :c


Nie piernicz, jak byś wygrywał każdego bota chodząc tam bruiserem to byś to grał nie patrząc na ludzi i carrował gry.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2013 o 13:06, Ecko09 napisał:

Podobno rework leci.


Ee, ale jak rework, on tylko potrzebuje zmian w cyferkach, masz jakieś linki na potwierdzenie czy coś? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2013 o 13:23, masterHADES napisał:

Ale Panth zrobiony pod full AD nie zdoła nawet podejść do ADC na odległość swojego W
żeby nie paść wcześniej:p


Co.
600 range stun pantha to jakies 525 range autoattacku. Standardowi ADC mają 550range. Wyjątek to cait, i ona rzeczywiście jest OP z tego powodu. I ashe, ale proszę, nie dawaj przykładu ashe, bo to tak papierowy ADC, że burst lane ma z nią robotę nawet łatwiejszą niż z kimkolwiek z niższym range.
Pasyw pantha sprawia, że pierwszy twój aa nawet go nie dotknie.
BARDZO fed ad carry będzie potrzebował trzech-czterech ataków żeby zjechać całkiem papierowego pantha do zera. Potrzebowałbyś z 5.0 aspeed aby to zrobić zanim zdąży przejść tą odrobinę różnicy między Twoim zasięgiem aa a jego skokiem i na Ciebie skoczyć. Przykro mi, limit jest trochę powyżej 2 :c
Nie wspomnę o czymś takim jak flash czy jego ult- wtedy nie masz szans nawet na jedno aa. I pierwszy autoattack po jego combo Cię healował nie będzie, bo pasywka.

Dnia 27.04.2013 o 13:23, masterHADES napisał:

Co do argumentu o dmg, to ADC z takiej linii będzie robił więcej dmg niż każdy z tych
bruiserów z osobna bo będzie miał więcej farmy niż każdy z nich to chyba logiczne ? Więcej
kasy = lepsze itemy = więcej dmg.


SUSTAINED dmg. Nie burst. Całkowitego dmg będzie miał mniej przez jakieś 10s.
Ogarnij, jak masz 5.0 przelicznik na AD to na combo robisz pięć razy tyle, co AD carry na jeden AA (a nawet więcej, bo bazy skilli mają więcej dmg niż baza autoattacku). A potem cały czas autoattackujesz.
Szybkie porównanie, zakładające, że masz rację (ADC ma dwa razy więcej golda niż każdy bruiser): 200 AD 1,5 aspeed adc (bt + dobry item na aspeed, jakieś 6k golda lekko) vs panth 100 bonus AD + 0.8 aspeed (sam BT, tylko 3.2k gold).
Panth: Około 600dmg bazowo ze skilli + 500dmg ze skalowania = 1100dmg. A tak naprawdę to więcej, bo panth nie miałby 2 razy mniej golda niż adc (choćby ze względu na global gold), i budowałby brutalizera- dodatkowy armpen i damage. Ale to olejmy.
ADC: 1100/1.5*200 to około 3,6 sekundy. 3.6 sekundy nadrabia to, co panth zrobił kiedy on sam miał stuna na głowie. Przez te 3,6 sekundy panth zrobi cztery autoattacki (jakieś 200 dmg każdy), i znowu ma Q, więc znowu idzie base dmg + przelicznik.
A tam jeszcze pomiędzy była pasywka, przez co piąta część dmg adc nic nie zrobiła. I po tych 3,6s znowu jest pasywka, bo panth znowu używa q. Kolejny zmarnowany aa.
Sam panth przez kilka (minimum 7- 2s combo + 3,6s nadrabiania + to czego nie nadrobiłeś bo pasyw i AA pantha to znowu ze 2s- a pewnie i więcej) sekund outdmg''uje tego adc. A co jak na bocie był khazix + panth? Outch, kolejny gość, który robi tyle samo dmg. Też przelicznik kilkaset % bonus dmg.

Dnia 27.04.2013 o 13:23, masterHADES napisał:

Nie piernicz, jak byś wygrywał każdego bota chodząc tam bruiserem to byś to grał nie
patrząc na ludzi i carrował gry.


Rozmawiamy tu o rzeczach całkowicie teoretycznych. Tak, zupełnie teoretycznie- double bruiser/assasin/cokolwiek lane robi dziesiątki razy więcej dmg niż ad carry. W szczególności, mający sam BT panth czy khazix robi tyle samo sustained dmg co mający sam BT adc, i dodatkowo ma bursta za kilkaset% dmg + baza. I z tego samego względu panth + khazix mający mózg na lane bez problemu zjedzą 90% tradycyjnych botów- bo zwyczajnie bez itemów mają dużą przewagę nad ADC. I mają dashe. Oraz CC. I każdy pure dmg item pogłębia tą przewagę. Pięciokrotnie. Jasne, nie mogą tak harrasować. Ale za to wbiją 3lvl, rzucą dwa ignite, całe swoje combo, i osoba którą focusowali umarła. W dwie sekundy. Albo trzy. Nawet lepiej jak trzy, bo to znaczy, że zmarnowała flasha, i dobiło ją ignite.
To nie oznacza, że są oni w stanie sami carryować gry. W szczególności, jeżeli inne lane przeciwnika są fed, to to dużo bardziej boli pantha niż ADC. Bo łatwiej go zburstować np. skillami. Albo łatwiej rzucić na niego milion CC.
Ale nawet jak tak się stanie, to zapewne zdąży on zrobić całe swoje combo. A już samo to sprawia, że zrobi on więcej dmg, niż ADC w 4s. A jak całe combo zrobi panth i khazix, to nawet w 8s. Żaden teamfight nie będzie trwał tak długo. Szczególnie jeżeli tyle dmg poleci na początku, i bruiserowi, junglerowi oraz APC ze strony pantha + khazixa będzie dużo łatwiej dokończyć robotę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako osoba mainująca carry (choć wolę supporty, ale nie pozwalają mi :<), popieram teorię, że era ADC powoli dobiega końca.
Oprócz argumentów wymienionych powyżej, z którymi w większości się zgadzam, dorzucę małą ciekawostkę.
Rozegrałem wczoraj jeden mecz na dobranoc. Wchodzę do champion select, jestem na dole, dobrze, może w końcu zagram moją Nami. Patrzę na picki. U nas Talon, Gragas, Renekton, Nasus. Okej, nie ma ADC, więc biorę ww. supporta. I wtedy Renekton na mnie krzyczy "NO TAKE JUNGLE ME AND NASUS BOT". Przez chwilę sobie myślę... co u diabła, ale wyłączam procesy myślowe i lockuję Seju.
Cała gra była niesamowitym bólem. Ale wróg zrobił jeden błąd, nie zabił nas kiedy była taka możliwość i pod sam koniec wszyscy (poza Gragasem) staliśmy się tacy tanky, że nie było sposobu nas zabić. A enemy Graves jak przekichane miał od samego początku, tak to się ostało do końca. Największym problemem była Orianna, ich ADC równie dobrze mógłby nie istnieć.

I weź tu próbuj siebie przekonywać, że warto grać ADC ponieważ mają one wpływ na grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.04.2013 o 15:20, Thrandir napisał:

600 range stun pantha to jakies 525 range autoattacku.


Nie rozumiesz o co mi chodzi, a chodzi mi o to, że zanim on podjedzie żeby rzucić na mnie W to mój team go zabije a nie , że ja będę się z nim bił 1 vs 1. Szczerze wątpię żeby full AD Panth przeżył focus na niego po jakimkolwiek CC jakie dostanie.

Dnia 27.04.2013 o 15:20, Thrandir napisał:

Szybkie porównanie...


Proszę uwzględnij w swoich obliczeniach, że ADC też ma skille które zadają dmg.


Generalnie nawet jak to wygląda lepiej na papierze to widocznie nie sprawdza się w praktyce bo nie chce mi się wierzyć, że żaden z profesjonalnych teamów nie sprawdził takiej opcji i mimo, że taki botlane okazał się o wiele mocniejszy to stwierdzili "meh po co grać coś lepszego, lepiej zostańmy przy bezużytecznym adc". To jest niemożliwe żeby żaden z teamów nie wykorzystał takiej przewagi, bo według tego co mówicie to przy wyrównanych poziomem drużynach, wybranie double bruiser bot to free win skoro daje taką przewagę.

A poza tym tak jak już wspominałem, sam sprawdzałem to w praktyce i się nie sprawdziło więc tego nie gram bo po co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2013 o 16:04, masterHADES napisał:


> 600 range stun pantha to jakies 525 range autoattacku.

Nie rozumiesz o co mi chodzi, a chodzi mi o to, że zanim on podjedzie żeby rzucić na
mnie W to mój team go zabije a nie , że ja będę się z nim bił 1 vs 1. Szczerze wątpię
żeby full AD Panth przeżył focus na niego po jakimkolwiek CC jakie dostanie.


To to idzie w drugą stronę. Jeżeli ADC zbliży się na odległość AA, dostanie taki sam focus. Nie widzę tu sytuacji przeważającej w żadną stronę. W szczególności, że nikt tu nie mówi, że ten panth będzie inicjował- niby czemu? Inicjuje ten, kto jest do tego przeznaczony, a panth czy inny khazix robi swoje- wyłącza main dps''a, czym zapewnia swojemu teamowi przewagę. Teamfight się zaczyna -> panth robi swoje -> przewaga dps''u. Tak samo panth jest focusowany gdy skacze ze stunem, tak samo adc jest focusowany gdy zacznie autoattackowac. A range stuna nie jest dużo mniejsze od range aa...
No chyba że mowa o cait. Bo tristane, koga, twitcha sie ciezej farmi niz cait.

Dnia 27.04.2013 o 16:04, masterHADES napisał:

> Szybkie porównanie...

Proszę uwzględnij w swoich obliczeniach, że ADC też ma skille które zadają dmg.


Których animacja rzucania trwa więcej niż 1 aa (a u cait to w ogóle, nigdy nie używasz Q), i których nadal nie może używać kiedy ma stuna na główce. Ale proszę, 3s nadrabiania zamiast 3,6 s :D
Jeżeli już to steroidy. W szczególności takie jak u mf, czy tristany, czy vayne, czy twitcha. One mają już jakiśtam wpływ. Tym niemniej, 2s przewagi którą trzeba odrobić i potencjalna utrata życia (bo w teamfighcie raczej każdy za Tobą podąży, kiedy robisz za main dpsa tym panthem) to raczej rzeczy niezmienne.

Dnia 27.04.2013 o 16:04, masterHADES napisał:


Generalnie nawet jak to wygląda lepiej na papierze to widocznie nie sprawdza się w praktyce
bo nie chce mi się wierzyć, że żaden z profesjonalnych teamów nie sprawdził takiej opcji
i mimo, że taki botlane okazał się o wiele mocniejszy to stwierdzili "meh po co grać
coś lepszego, lepiej zostańmy przy bezużytecznym adc". To jest niemożliwe żeby żaden
z teamów nie wykorzystał takiej przewagi, bo według tego co mówicie to przy wyrównanych
poziomem drużynach, wybranie double bruiser bot to free win skoro daje taką przewagę.

A poza tym tak jak już wspominałem, sam sprawdzałem to w praktyce i się nie sprawdziło
więc tego nie gram bo po co.


High elo to cięższa rzecz. Tam masz dużo lepszą mechanikę, tam 25 range to różnica- są dużo lepszi i w farmieniu się, i harrasowaniu. No i mają dużo lepszych supportów oraz junglerów- a trochę range to zawsze większe bezpieczeństwo. Tam focus to coś innego niż na low elo- kiedy zaczyna się teamfight, wszyscy focusują tego, kogo trzeba. Na low elo? Zwykle tego, kto jest pod ręką, albo tego kto właśnie siedzi mi na twarzy.


Tym niemniej, AD swain jest dobry :D
Główna bolączka to to, że w sumie to przydałoby Ci się wszystko na raz. Dlatego trzeba trochę szczęścia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi sie odpowiadac na wszystko po kolei, bo duzo sie tego zrobilo, ale na pare rzeczy odpisze.

Dnia 27.04.2013 o 16:04, masterHADES napisał:


Generalnie nawet jak to wygląda lepiej na papierze to widocznie nie sprawdza się w praktyce
bo nie chce mi się wierzyć, że żaden z profesjonalnych teamów nie sprawdził takiej opcji
i mimo, że taki botlane okazał się o wiele mocniejszy to stwierdzili "meh po co grać
coś lepszego, lepiej zostańmy przy bezużytecznym adc".

Po pierwsze, nie oszukujmy sie, wiekszosc pro graczy lola nie jest zbyt dobra jesli chodzi o generalna gre w lola. Potrafia oni zagrac jedna rola i wyuczenie sie innych to naprawde ogromny problem dla wiekszosci z nich. Po drugie, pro gracze nie maja jaj (poza paroma przypadkami). Ile razy widziales gre w ktorej po 15 minutach nie padl zaden kill? Moim zdaniem zdecydowanie zbyt wiele. Po trzecie nawet w samej topce innowatorow jest malo, reszta druzyn kopiuje to co zobaczyli wczesniej..
>To jest niemożliwe żeby żaden

Dnia 27.04.2013 o 16:04, masterHADES napisał:

z teamów nie wykorzystał takiej przewagi, bo według tego co mówicie to przy wyrównanych
poziomem drużynach, wybranie double bruiser bot to free win skoro daje taką przewagę.

Nie jest free win, ale na podobnym poziomie graczy powinno to zapewnic jakies (na oko) 65-70% wygranych, to wciaz ~15 punktow procentowych wiecej niz daje granie adc.

Dnia 27.04.2013 o 16:04, masterHADES napisał:

A poza tym tak jak już wspominałem, sam sprawdzałem to w praktyce i się nie sprawdziło
więc tego nie gram bo po co.

Bo moze sie sprawdzac? To ze TY nie potrafisz tego wykorzystac to nie znaczy ze jest to niemozliwe.
Teraz w soloqueue jest to dosyc trudne bo ludziom grajacym supportami dupy obrosly kurzem i jedyne co robia na lane to pilnuja krzakow, wiec ciezko im sie przestawic na inny typ gry, zwlaszcza gdy go nie rozumieja.

>Nie rozumiesz o co mi chodzi, a chodzi mi o to, że zanim on podjedzie żeby rzucić na mnie W to mój team go >zabije a nie , że ja będę się z nim bił 1 vs 1. Szczerze wątpię żeby full AD Panth przeżył focus na niego po >jakimkolwiek CC jakie dostanie.
Czyli co TY zrobisz jako adc? Skoro jesli sie zblizysz to cie zabije. Full AD panth build sklada sie zazwyczaj z BT, BC, LW, Warmoga i jakiegos zazwyczaj defensywnego itemu. W ten sposob pantheon ma i tak 3.5k hp, wiec nie padnie w sekunde, jesli nie bedzie probowal robic 1v5.

>Proszę uwzględnij w swoich obliczeniach, że ADC też ma skille które zadają dmg.
Z przelicznikiem +360% bonus ad ktore jest do tego aoe? Ok.

Osobiscie wole grac bruiser+agresywny bruiserowaty support niz double bruiser, wiec to nie jest tak, ze bedzie sie niedofarmionym. Leona/Alistar wtedy wystarczy ze zbuduje frozen fista i reszte support itemow i tez niszczy.

>Raz że wystarczą dwa pełne itemy żeby adc robił więcej dmg niż bruiser, poza tym adc nie ma dawać kontroli >mapy tylko jego support a po trzecie adc jest od wygrywania team fightów a nie od scrimów 1 vs 1.
Chyba nie w tym sezonie. Sklanialbym sie raczej ku temu ze 3-4 itemy sa potrzebne.
Skoro support ma dawac kontrole mapy a nie adc to po co adc? Mozesz rownie dobrze zrobic bota support+bruiser i miec jeszcze wiecej kontroli, bo zawsze mozna zgankowac innego lane albo zinvadowac do jungli bo jest sie silniejszym.

@Thrandir
dobry ziomeczek, nie musialem wypisywac tego wszystkiego, bo nikt sie kompletnie nie zgadza :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2013 o 13:36, Budo napisał:

> Podobno rework leci.

Ee, ale jak rework, on tylko potrzebuje zmian w cyferkach, masz jakieś linki na potwierdzenie
czy coś? :/


Było coś kiedyś na streamie Voyboya jak gadał o Rengarze, prawie się wygadał, że rework, ale nie dokończył słowa :d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2013 o 13:36, Budo napisał:

Ee, ale jak rework, on tylko potrzebuje zmian w cyferkach,


Zmiany w cyferkach to on miał kilkukrotnie, aż zrobili z niego śmiecia.
On potrzebuje konkretnej zmiany przynajmniej jednego skilla, żeby dopiero móc dostosowywać cyferki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Nie potrzebuje. Jego kit jest świetny, wystarczy mu nieco balansu, nie trzeba skilli zmieniać. Ma slowa/roota, ma damage, ma buffy do resistu i attack speeda, ma jumpa, ma movespeed buffa, ma niezłego heala. Tak naprawdę ma bardzo fajny i kompletny zestaw skilli, tylko spieprzone cyferki powodują, że kiepsko się nim gra. Jak Riot nerfi to czasami na ślepo i za mocno i tak się oberwało Rengarowi właśnie. Jeśli o mnie chodzi, to dałbym mu lepszy regen życia, żeby sobie na topie radził i zbuffował q (podstawowe, cooldown na przykład), żeby lepiej dawał rade w dżungli i w pojedynkach, a do tego może zrobił coś z ulti- ten delay strasznie wkurza i jest nieintuicyjny w dodatku niezsynchronizowany z boostem ferocity i dlatego dziwnie się go używa w walce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2013 o 21:59, Budo napisał:

/.../


Potrzebuje reworka, bo z jego kitem nie da siego zrobić zbalansowanym. Albo będzie up albo op.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2013 o 22:28, Ecko09 napisał:

Potrzebuje reworka, bo z jego kitem nie da siego zrobić zbalansowanym. Albo będzie up
albo op.


O Vladzie, czy Olafie mówili tak samo, a w końcu jakoś ich ogarnęli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2013 o 21:59, Budo napisał:

Nie potrzebuje. Jego kit jest świetny, wystarczy mu nieco balansu, nie trzeba skilli
zmieniać. Ma slowa/roota, ma damage, ma buffy do resistu i attack speeda, ma jumpa, ma
movespeed buffa, ma niezłego heala.


No właśnie. Nie uważasz, że trochę za dużo tych ciekawostek zawiera się w jego skillach? Porównaj sobie z innymi postaciami, prawie żadna nie ma tylu użytecznych rzeczy co on. Więc zmiana w cyferkach znów spowoduje, że będzie w którymś aspekcie bardzo dobry, mając dodatkową wiele innych przydatnych dodatków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.04.2013 o 22:31, Budo napisał:

O Vladzie, czy Olafie mówili tak samo, a w końcu jakoś ich ogarnęli.


Nie żeby olaf obecnie nie był bodaj największym shitem w LoLu. Poza Karmą oczywiście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2013 o 22:44, sirufok napisał:

No właśnie. Nie uważasz, że trochę za dużo tych ciekawostek zawiera się w jego skillach?
Porównaj sobie z innymi postaciami, prawie żadna nie ma tylu użytecznych rzeczy co on.
Więc zmiana w cyferkach znów spowoduje, że będzie w którymś aspekcie bardzo dobry, mając
dodatkową wiele innych przydatnych dodatków.


Nie przesadzaj, wiele topowych postaci ma masę utility, że chociaż podam za przykład sławne "Hi I''m Lee Sin and my w does 7 things". Z Lee Sinem też był problem, ale go ogarnęli nie zabierając mu jego kitu. Podobnie z Vladem. Ja uważam, że to kwestia niewielkich zmian. No, ale każdy może mieć swoją opinię. W każdym razie teraz jest up, a szkoda, bo fajny champ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować