Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Final Fantasy XIII - odrzucona zawartość wielkości nowej gry

10 postów w tym temacie

Piotr Wiejak

To oczywiste, że przy projekcie wielkości Final Fantasy XIII nie wszystko, co przygotowano podczas lat pracy nad grą szczęśliwie trafiło do wersji finalnej. Ale w tym wypadku jest takiego materiału naprawdę dużo...

Przeczytaj cały tekst "Final Fantasy XIII - odrzucona zawartość wielkości nowej gry" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapomnieliście dodać, że wycięta zawartość działała już na PS3... Ale jak dobrze ujęliście, dla z balansowania trzeba było to wywalić. :] Wszystko to po to, by gra dobrze chodziła na X360.. Porażka!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PS3 powinno dostać Versus''a, a X360 zwykłą XIII. A tak poza tym, już wiemy co wycieli. Prawie cały system RPG wycieli. Plansze też musieli uprościć bo by się na płycie nie zmieściły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Renor Mirshann: Nasze orkiestry bardzo dużo nagrywają muzyki do gier/anime japońskich. Jest drobna nieścisłość bo muzykę nagrywała Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Narodowej, a nie Warszawska (OSFN jest nazywana zwłaszcza za granicą jako Warszawska ale jest i Warszawska Orkiestra Symfoniczna "Sonata", więc takie sprzeczności mogą wynikać)

Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Narodowej (grał w niej mój śp. dziadek) nagrała wiele ścieżek dźwiękowych anime i gier, warto przejrzeć np. angielską wikipedię, ale wiele tytułów jest nigdzie nie wspomnianych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Narzekacie jak stare baby.
W marcu zobaczymy jak to wszystko wygląda, na razie ciężko z masy wszystkich opinii wysunąć jakieś wnioski.
Bo część dotyczy rzeczy o których było wiadomo przed premierą - vide brak levelowania postaci.
Część odnosi się do cech, które w Finalach albo nie istniały, albo pojawiały się rzadko (chociażby liniowość historii i ograniczone lokacje). Zawsze może być tak, że coś się komuś nie spodoba.

Rafix_94 -> za wyjątkiem eksklusiwów gry na PS3 i Xboxa wyglądają bardzo podobnie, zaś zrobienie gry na kilku krążkach nie jest problemem.

Karfein -> zdziwiłoby mnie, gdybyś usłyszał. Trafi do sprzedaży za dwa tygodnie, w wersji limitowanej będzie płyta ze słuchowiskiem, przedstawiającym historię poprzedzającą grę. Koszt z wysyłką około 220 złotych, 5 płyt audio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.01.2010 o 21:46, Rafix_94 napisał:

Wszystko to po to, by gra dobrze chodziła
na X360.. Porażka!


mozesz rozwinac ta mysl ? przeciez mozna: raz zainstalowac gre, a dwa mozna do pudelka wlozyc nieskonczona ilosc plyt i zmieniac nosnik co kilkanascie godzin... pamietasz stare finale ? 3-4 plyty na psx i jakos sie zylo... na x''a tez sie sprawdzi.

gry nie mozna robic zbyt dlugiej, kilkadziesiat godzin i jest dobrze, a reszta do czesci drugiej ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.01.2010 o 22:29, SHADOW-XIII napisał:

@Renor Mirshann: Nasze orkiestry bardzo dużo nagrywają muzyki do gier/anime japońskich.
Jest drobna nieścisłość bo muzykę nagrywała Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Narodowej,
a nie Warszawska (OSFN jest nazywana zwłaszcza za granicą jako Warszawska ale jest i
Warszawska Orkiestra Symfoniczna "Sonata", więc takie sprzeczności mogą wynikać)


Dzięki za sprostowanie :)

Dnia 13.01.2010 o 22:29, SHADOW-XIII napisał:


Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Narodowej (grał w niej mój śp. dziadek) nagrała wiele
ścieżek dźwiękowych anime i gier, warto przejrzeć np. angielską wikipedię, ale wiele
tytułów jest nigdzie nie wspomnianych.


Pogrzebię w wolnej chwili :) Pamiętam jak się swego czasu zdziwiłem, gdy dowiedziałem się, że wersję "Ave Maria" którą wykorzystano w genialnym odcinku "Ballad of Fallen Angels" Cowboya Bebopa śpiewa Jerzy Knetig :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować