Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Bioshock 2 zabezpieczony przed piratami

34 postów w tym temacie

Dal licho tego SecuRoma, ale dawanie wymagania GfWL powinno być karane kastracją, a w najlepszym przypadku chłostą. I tak gram w to gówno na tym cholerny Windowsie po co Microsoft wprowadza kolejne kombinacje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Warto też zauważyć, że SecuROM (podobnie jak inne zabezpieczenia) kosztuje. Wydawca płaci za to. Gry bez SecuROM byłyby tańsze, przynajmniej w produkcji.

Crack i tak się zaraz pojawi. To nie jest problem dla znanych grup. Osobiście kupuję gry, ale męczą mnie już te całe zabezpieczenia, wymienianie płyty co grę itp. Steam jeszcze przejdzie, bo ma się coś wzamian - osiągnięcia, zintegrowane profile, brak problemów z instalacją na kilku komputerach, nie wymaga płyty.

Jedyne, co jest trudne do złamania, to tzw. serial do trybu multi. Jak na razie zabezpieczenia takie się sprawdzają i nie są wcale uciążliwe dla nabywcy (chyba, że zgubi opakowanie i nie zapisał...). Poza tym piractwo w przypadku dobrych gier, nawet w Polsce jest tak marginalne, że taniej by wyszło chyba zrezygnowanie z kosztownych zabezpieczeń (tym bardziej, że tak naprawdę dotyczą jedynie udostępnienia legalnej kopii znajomej osobie, ewnetualnie odsprzedania gry)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze że w edycji na PS3 nie ma tego typu problemów . Kupie grę i mogę w nią grać bez zbędnego kombinowania . :))))))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Steam obecnie jest świetny wręcz, Valve potrafi gadać z graczami (strona TF2? Fora? Nawet twórcy L4D 1 i 2 w nie nadal grają i można ich spotkać w grze), za to GFWL jest dobry do jednego. Do nabicia więcej GS na konto.

Czekam na BF:BC2, gdzie jedynym zabezpieczeniem ma być podobno klucz. I niech tak zostanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sarturias chciałbym zauważyć, że łamaniem gier nie zajmują się piraci, bo oni są na to za głupi. Ludzie, którzy tym się zajmują o programowaniu o reverse engineringu wiedzą więcej niż wszyscy programiści niejednej firmy komputerowej razem wzięci. To tak gwoli wyjaśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra będzie już Scrackowana i na necie minimum dzień przed premierą,
Ja osobiście zrezygnował bym z drogich zabezpieczeń i sprzedał dzięki temu grę taniej.
Więcej osób byłoby stać na jej zakup, a i robili by to chętniej bo nie musieli by się babrać w zabezpieczeniach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprostowanie - gra nie ma żadnych limitów aktywacji. SecuROM jest, ale tylko jako forma sprawdzania obecności płyty w napędzie, czyli standard.
http://ve3d.ign.com/articles/news/52587/BioShock-2-DRM-A-Big-Misunderstanding-Kinda

Niektórzy w tym wątku powinni zażyć coś na uspokojenie, a trolle pokroju Pitii nie wystawiać się na pośmiewisko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze jak juz ArkStorm napisal - pirat PC krazy od wczoraj a xKlocowy od paru dni. Po drugie - do w opowiedzi na 30, SA limity aktywacji tyle, ze nie przez securom ale przez game for windows live, limit aktywacji wynosi 15.

Na forum 2k ludzie ciskaja gromami, temat o DRM ma ponad 130 stron. Oczywscie 2k nabralo wody w usta i udaje ze nie ma problemu, a problem jest - to "zabezpieczenie" godzi tylko w legalnych uzytkownikow, jak zwykle. Ponadto GFWL jest tak beznadziejnym systemem, ze na piracie da sie nawet grac przez siec. Ta kase zamiast na "zabezpieczenia" mogli dac biednym dzieciom w Haiti.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ech.. oni tu mówią o tym jakie będą zabezpieczenia, a gra już w sieci z crackiem. Mogli by się skupić na jakości zamiast uprzykrzaniu życia tym którzy zapłacili za grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować