Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wiedźmin 2 – nowe informacje

82 postów w tym temacie

Kitka nie pasuje do ogólnie przyjętego wizerunku Geralta, ale na gameplay''u idealnie komponowała się z bohaterem i przyznam, że wg mnie nowa fryzura stanowiłaby miłą odmianę. Po prostu wygląda kozacko. Edycję na X360 kupuję w dniu premiery i obowiązkowo nabijam calaka ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.01.2010 o 09:16, deecom napisał:

Wszystkim wystarczy, że nie będzie kitki i gra będzie "zaje...", za to gra będzie mieć
QTE i będzie "zje...". To nie jest Fahrenheit, dlatego mam nadzieję, że to QTE, to będzie
coś w rodzaju dobij bossa i zrób mu FATALITY, a nie cała walka, albo uciekanie na lewo
czy prawo przed jeźdzcami na koniach.

Eee? Ale przecież na "wycieku" jest pokazany fragment walki z QTE. O ile faktycznie nie będzie to w stylu "wciśnij lub giń", lub tak beznadziejne jak w "Ninja Blade" (chodzi mi o powtórki QTE aż do skutku), to dadzą radę, bo walki z QTE są o wiele bardziej widowiskowe. I nie ma znaczenia czy jest to rozwiązanie z konsoli czy nie - odpowiednio dawkowane sprawdza się w 90 przypadkach na 100.

No, nareszcie jest szansa, że wyjdzie cRPG z porządną grafiką, a nie "bo fabuła jest najważniejsza". Dawać mi DX10, porządną fizykę w walce i fabułę spójną z jedynką i światem opisanym przez Sapkowskiego. I będzie git.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Bohaterowie mają wyrażać emocje i gestykulować w trakcie dialogów."
Dobrze, że to poprawią, bo w pierwszej części dialogi wyglądały trochę sztucznie, ale dużo im zarzucić nie mogłem. A co do kitki to mi tam obojętne, bo z nią czy bez niej to i tak wygląda dobrze :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedz jednego z redów na oficjalnym forum gry :

Cytat: PanKarol Styczeń 22, 2010, 06:25:31
Tak jak pisał już w innym wątku Eriash, nie współpracowaliśmy z CD Action przy tworzeniu tego artykułu. Informacja na temat ''kitki'' tam zamieszczona nie jest naszym oficjalnym stanowiskiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.01.2010 o 09:02, Lordpilot napisał:

Oby tylko nie zrobili patentu - "nie zdążysz wcisnąć odpowiedniego guzika na czas i boss
Cię rozwala". Jeśli takie coś sobie odpuszczą, to nie będe marudził :)


Ano właśnie. Ważne, by nie przesadzili z negatywnymi konsekwencjami wklepania błędnej kombinacji. Na filmie z wycieq, za każdy błędny manewr, Geralt dostaje plombę. CDP na pewno czyta komentarze.

Dnia 22.01.2010 o 09:02, Lordpilot napisał:

To w końcu "rolplej"
(choć trudno zakwalifikować czy bardziej "classic" czy jednak "action") - tutaj moje
szanse w walce mają zależeć od tego na co rozdałem ciężko wypracowane punkty doświadczenia.


Tu się zgadzamy - jeśli to będzie tylko dotyczyło widowiskowości i ewentualnie aspektu, hmmm.. wyciągania potrzebnych informacji, to nie widzę przeciwskazań. Umiar nade wszystko.

Dnia 22.01.2010 o 09:02, Lordpilot napisał:

Nie mam absolutnie nic przeciwko pokazywaniu seksu w grach - żeby była jasność :)


To dobrze.

Dnia 22.01.2010 o 09:02, Lordpilot napisał:

Ale w "Wieśku" było to zrobione trochę na odwal się - jeden, dwa dialogi, bara-bara i karta
z cycorkami ;-)


Wiesz, musisz na to spojrzeć przez pryzmat rozrywki - to tylko gra. W przypadku groupies wiele nie trzeba - wystarczy być gwiazdą rocka.

Dnia 22.01.2010 o 09:02, Lordpilot napisał:

Czasem wbrew logice:

Spoiler

np. z Abigail - na zewnątrz jaskini czeka wrogo
nastawiony tłum wieśniaków, pragnący zabić czarownicę, ale ani Geralt ani wiedźma zbytnio
się tym nie przejmują - znajdują jeszcze czas na nie taki znowu szybki numerek ;-)



No tak, ale weź pod uwagę, że

Spoiler

Abigail zależy, by Geralt ją ochronił - a cóż może dać lepszego swojemu nałożnemu jeśli nie Verters Orydżinal? Poza tym nie jest ich to pierwsze spotkanie, a Abigail też ma swoje potrzeby. Nie zapominaj, że mieszka sama. Może jej się skończyły świece?


Dnia 22.01.2010 o 09:02, Lordpilot napisał:

Gdzie tu sens ? Romans (

Spoiler

Triss/Shani

) też mógłby być zrobiony lepiej.


Może i tak, ale przy takim bałaganie i tak wyszło geńjalnie. ;)

Dnia 22.01.2010 o 09:02, Lordpilot napisał:

Chociaż
tu za dwie rzeczy deweloper łapie plusa - chociaż to tylko gra, to naprawdę mocno się
głowiłem którą z babek wybrać :) W końcu padło na

Spoiler

Triss.



A czemu akurat ona?

Dnia 22.01.2010 o 09:02, Lordpilot napisał:

I tu kolejna niespodzianka,
bo podstępnie myślałem:

Spoiler

to nic, że wybrałem Triss, tak się zakręce że pojadę na dwa
fronty i od Shani też dostanę małe co nieco ;-)


O Ty! :> Tak jakby mało było tych na boku.

Dnia 22.01.2010 o 09:02, Lordpilot napisał:

Byleby nie cherlawe Atari, bo znowu im położy marketing na zachodzie.


Na pewno nie będzie to Atari. Nie musieliby szukać wydawcy, gdyby mieli na nich polegać.

Dnia 22.01.2010 o 09:02, Lordpilot napisał:

Skoro celują w
produkcję AAA to może wybiorą największych - EA, UBI, Activision ?


Co jeden, to lepszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marcin Iwiński z CD Projektu w jednym z wywiadów stwierdził, że Wiedźmin 2 będzie „zaje….”.
:D

Mnie najbardziej cieszy brak ekranu ładowania po wejściu do budynku - tą kitką jakoś się nie przejmuję. Cóż, liczę na równie dobry sequel jak jedynka, mam nadzieję, że ze względu na szerszą publiczność gra nie będzie okrojona i pozbawiona chociażby brutalnych, mocniejszych cen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.01.2010 o 19:13, Gryczka napisał:

Cóż, liczę na równie dobry sequel jak jedynka, mam nadzieję, że ze
względu na szerszą publiczność gra nie będzie okrojona i pozbawiona chociażby brutalnych,
mocniejszych cen.


Według tego co pisze w CDA nie ma być pozbawiona brutalności i tak jak jedynka mieć znaczek 18+ ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to fajno - jak będzie się zbliżać premiera, to przy okazji się ukończy po raz kolejny Łiczera i w razie czego dam znać, co bym widział jeszcze do poprawki ;)
Oby tylko Adam Skorupa komponował muzyczkę do części drugiej - i tak samo dobraną i klimatyczną jak w większości lokacji w Wiedźminie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.01.2010 o 12:30, Dzibrill napisał:

Eee? Ale przecież na "wycieku" jest pokazany fragment walki z QTE. O ile faktycznie nie
będzie to w stylu "wciśnij lub giń", lub tak beznadziejne jak w "Ninja Blade" (chodzi
mi o powtórki QTE aż do skutku), to dadzą radę, bo walki z QTE są o wiele bardziej widowiskowe.
I nie ma znaczenia czy jest to rozwiązanie z konsoli czy nie - odpowiednio dawkowane
sprawdza się w 90 przypadkach na 100.

Muszę właśnie oglądnąć ten film, bo go jeszcze nie widziałem. Jeśli chodzi o QTE, to zdecydowanie wolałbym jednak i tak motyw z wykończeniem bossa w jakiś efektowny sposób aniżeli wciskać klawisze - co jak co, ale od tego jest konsola z padem, klawiatura to nie tyle przeżytek, co zwykła deska z klawiszami. Idąc dalej tym tropem, to mam nadzieję, że gry nie będą robione w ten sposób, że gracz będzie miał wciskać odpowiedni przycisk, a akcja sama się będzie działa. Takie działania wyglądają tylko i wyłącznie w kilku grach, czego przykładem na pewno może być Fahrenheit a teraz Heavy Rain. Oby nie robili teraz tylko takich gier, przecież po to się uczyło wszystkich combosów, żeby rozwalić przeciwnika w drobny mak, a nie jak to zauważył LordPilot bawić się w małpę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fantastyczne informacje. Już się zastanawiałem co z tą grą się dzieje. Moje informacje kończyły się na oficjalnym komunikacie, że nie robią drugiej części tylko wersję konsolową jedynki. Najważniejsza informacja GERALT NIE BĘDZIE MIAŁ KITKI!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jezu, co Wy z tą kitką? Przecież Sapkowski pisał o różnych fryzurach Geralta - jednym z wariantów były włosy przewiązane opaską (coś a'' la Rambo;). Kitkę lansował również Bogusław Polch, w ilustracjach do książek, i chyba w komiksie. Ale jest z tej sytuacji wyjście - dać graczom wybór. Element personalizacji postaci jet całkiem miłym dodatkiem, nie? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy ludzie chyba naprawdę mają problemy z czytaniem :


Cytat: PanKarol Styczeń 22, 2010, 06:25:31
Tak jak pisał już w innym wątku Eriash, nie współpracowaliśmy z CD Action przy tworzeniu tego artykułu. Informacja na temat ''kitki'' tam zamieszczona nie jest naszym oficjalnym stanowiskiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.01.2010 o 20:59, LoLo84 napisał:

Tak jak pisał już w innym wątku Eriash, nie współpracowaliśmy z CD Action przy tworzeniu
tego artykułu. Informacja na temat ''kitki'' tam zamieszczona nie jest naszym oficjalnym
stanowiskiem.


Niby tak, ale nieoficjalne info też może się sprawdzić. Cóż, screeny wkrótce pokażą, kto miał rację. Przy oficjalnej zapowiedzi gry (a jak mniemam jest to kwesta kilku-kilkunastu tygodni), Kwestia Kitki wypłynie. Ja jestem zdecydowanym zwolennikiem personalizacji takich elementów jak właśnie fryzura - oczywiście zgodnie z wizją literacką, a nie simsowe widzimisię dewelopera. ;) Heh, okazuje się że KK jest jedną z kluczowych spraw...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio (od roku około) w praktycznie nic nie gram oprócz może Icy Tower 5 minut w tygodniu ;D Nie mam czasu w ogóle na gry. Ale Wiedźmina 2 na pewno zaliczę. Tylko żeby jeszcze kompek był...;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Marcin Iwiński z CD Projektu w jednym z wywiadów stwierdził, że Wiedźmin 2 będzie „zaje….”.
Omg.. A co miał powiedzieć człowiek, który tworzy / promuje swoje dzieło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2010 o 20:45, dulak napisał:

"Marcin Iwiński z CD Projektu w jednym z wywiadów stwierdził, że Wiedźmin 2 będzie „zaje….”.

Omg.. A co miał powiedzieć człowiek, który tworzy / promuje swoje dzieło...


Powiedział co powiedział, ale póki co nie możesz stwierdzić że kłamie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować