Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Crysis 2 także w lutowym PC Games

15 postów w tym temacie

Ciekawi mnie, jaką grę zrobią w stylu Warhead''a. Stawiam, że powstanie po C2 gra, gdzie będziemy Prophet''em w dżungli kierować, tak żeby mieć odmianę od miasta po C2.

Swoją drogą,

Spoiler

przecież Nomad leciał na ratunek Prophet''owi do gniazda obcych, to ciekawi mnie jak oni to fabularnie rozwiążą - może jakiś statek obcych ukradną? Chyba, że w C2 będzie się kimś innym grać, to zmienia postać rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście przy Crysis i Crysis: Warhead bawiłem się świetnie.

Myślę też, że gra Crytek będzie wyglądała lepiej niż zapowiadana "konsolowa rewolucja graficzna" Halo: Reach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sorry za flood, ale:
@R3nO - pamietaj, ze gra bedzie takze debiutowac na konsolach, a konsolowcy nie musza znac zakonczenia pierwszego crysisa.
mimo wszystko wolalbym jednak kontynuacje w tropikalnych klimatach niz kolejna gre o NYC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie też bym chciał kontynuacji w tropikach bo grałem w różne gry ,ale takiej atmosfery ja crysis i crysis warhead to nie miała żadna.I mogę z czystym sumieniem przyznać że to była najlepsza gra w jaką grałem a CALL OD DIUTI MW2 SIĘ CHOWA WEDŁUG MNIE OCZYWIŚCIE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@pawelekgrzcz
crysis byl dobry, ale wg obietnic mial byc lepszy - m.in. mniej liniowy (far cry bije crysisa otwartoscia swiata na glowe - tam niemal bylo wymuszone lazenie po krzakach i szukanie alternatywnych sciezek).
owszem, fizyka, grafika i niekiedy tempo akcji zachwycaly, ale na dobra sprawe jest to kolejny shooter, w ktorym idzie sie przed siebie i strzela do wszystkiego, co popadnie (w crysisie styl rambo CZASAMI oznacza zgon, w far cry''u 90% przypadkow konczy sie koniecznoscia wczytywania checkpointa).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze, że nie ma to jak pochodzić po plaży i w słońcu, podczas gdy za oknem jest -15 :P Niby wirtualne, ale jednak przyjemne ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak multiplatformowy engine może wycisnąć z każdej z platform 100 % ;|. Tego chyba nikt nie łyknie, po prostu n/c. Ściemnianie to jedno, ale robienie tego w tak ewidentny sposób graniczy ze śmiesznością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.01.2010 o 16:15, Angmir napisał:

@Takeya - pograj sobie na Delta difficuliyty level to zabaczymy jak daleko jako rambo dojdziesz

Całkiem daleko jak przypuszczam, delta w cale taka trudna nie jest jakby się to mogło wydawać, przynajmniej w części pierwszej, w dodatek nie grałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.01.2010 o 14:59, palpatine napisał:

Jak multiplatformowy engine może wycisnąć z każdej z platform 100 % ;|. Tego chyba nikt
nie łyknie, po prostu n/c. Ściemnianie to jedno, ale robienie tego w tak ewidentny sposób
graniczy ze śmiesznością.


Być może silnik został odpowiednio przepisany dla tych platform.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Angmir
porownywalem poziomy normal - wyzej sie raczej nie pcham.
@daemonaray
raczej zastosowano sztuczke rodem m.in. z silent hilla 2 - tworzymy pelny produkt, a pozniej kastrujemy do mozliwosci konkretnej platformy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skany:
http://s924.photobucket.com/albums/ad86/esnedon/

No luuuudzie... Krok wstecz. Wszędobylskie pudła, widok po horyzont (gdzie można było dojść) to historia, wizualnie bez zmian albo i gorzej. Niech jeszcze dorzucą liniowe poziomy i będzie drugi Modern Warfare.

Pdosumowanie:
- nie wiadomo, czy powróci filozofia rozgrywki z Far Cry i Crysis, czyli "idź, gdzie chcesz, olbrzymie poziomy pozwalają na dużą swobodę w tym aspekcie" - o tym na razie sza (pięknie, nie ma co)
- pojawi się "trzecia strona" konfliktu
- akcja toczy się trzy lata po wydarzeniach z części pierwszej, NY w ruinie, możliwe że pokierujemy Prorokiem
- pojawi się nowy tryb, umożliwiający zbieranie informacji z broni czy ciał (jak imię, przyczyna śmierci)
- nanoskafander można ulepszać
- nacisk na walkę na różnych poziomach (dachy etc.)
- Obcy się zmienili, używają broni i anatomicznie przypominają ludzi (!?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować