Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Halo: Reach wykorzysta Projekt Natal?

9 postów w tym temacie

jeżeli natal bedzie działał w halo jak trackIR to nie bedzie duze ryzyko - dodatkowy bajer do normalnej gry działającej spokojnie bez niego

w zasadzie nawet hud i położenie broni cos takiego sugeruje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli będzie się się dobrze sterowało to jak najbardziej chociaż efektowniejsze byłoby np. uderzenie przeciwnika itp. Według mnie precyzja samych rąk może być zbyt mała aby np. celować ze snajperki. W takim wypadku najlepsze będzie połączenie natal + pad.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Natal do precyzyjnego strzelania w shooterach nadaje się strasznie średnio. Gubi go właśnie brak kontrolera a nie jest precyzyjny na tyle, aby rękami kierować celowniczkiem (może się mylę). Jako support sprawdzi się świetnie.

Muszę też przyznać ( i to w pełni obiektywnie), że w przypadku ARCa nie mamy takich ograniczeń. Będzie mógł być wykorzystany do shootera dzięki swojej milimetrowej precyzji i wykrywaniu nawet subtelnych ruchów nadgarstka.
Dodatkowo sprawdzi się i jako pistolet, młot, tarcza, bat, miecz- cokolwiek. Mając jednego ARC mamy masę zastosowań w grze.

Mając Natala, mamy jedynie wykrywanie ruchu. Dlatego w przypadku "odkrycia" MS jestem taki sceptyczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.01.2010 o 22:17, aliien napisał:

Ja jednak nadal nie wyobrażam sobie sterowania Natalem w FPS''ach...


Ja nie wierzyłem, że w ogóle padem da się grać w shootery - póki nie kupiłem konsoli i sam się o tym przekonałem ;] Wszystko wyjdzie w praniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2010 o 09:56, palpatine napisał:

Natal do precyzyjnego strzelania w shooterach nadaje się strasznie średnio. Gubi go właśnie
brak kontrolera a nie jest precyzyjny na tyle, aby rękami kierować celowniczkiem (może
się mylę). Jako support sprawdzi się świetnie.

Muszę też przyznać ( i to w pełni obiektywnie), że w przypadku ARCa nie mamy takich
ograniczeń. Będzie mógł być wykorzystany do shootera dzięki swojej milimetrowej precyzji
i wykrywaniu nawet subtelnych ruchów nadgarstka.
Dodatkowo sprawdzi się i jako pistolet, młot, tarcza, bat, miecz- cokolwiek. Mając jednego
ARC mamy masę zastosowań w grze.

Mając Natala, mamy jedynie wykrywanie ruchu. Dlatego w przypadku "odkrycia" MS jestem
taki sceptyczny.


Grałeś? To się nie odzywaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować