Zaloguj się, aby obserwować  
Maker3

Formuła 1

10066 postów w tym temacie

Dnia 25.09.2010 o 16:27, DuduTutu napisał:

Panowie oglądacie qwale? Kubica po Q1 4,oby tak zostało i bedzie gites.


A teraz Pietrow już po kwali... uderzył tyłem o bandę... Alonso też teraz jakieś problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze sie zastanawiałem co mysli sobie szefostwo gdy dwóch kierowców dzieli taka różnica umiejetnosci jak Kubice i Pietrowa. A Alonso nieźle pojechał,ale obstawiam ze Vettel bedzie 1st,a Kubica jak bedzie w piątce to bede happy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat chyba Pietrowa trzymają dlatego że jest źródłem pieniędzy z Rosji... Ale też jeżeli go zatrzymają to będzie bogatszy to pierwszy sezon i może jego umiejętności się poprawią.

Q3 już się zaczyna ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ROBERT UCIEKAJ Z RENAULT!
Tym razem mówię poważnie. Co za idiotyzm i głupota, inaczej nie mogę nazwać tego co zrobili w Q3, po raz kolejny zresztą! Totalna bezmyślność. Kto za to odpowiada? Chyba Kubica nie ma ostatecznego zdania co do taktyki. To jest skandal, nie nazwę tego inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurcze szkoda ze Rosberg wyprzedził Kubice,miejmy nadzieje ze w wyscigu bedzie inaczej :) a qwale ogólnie jakies takie bez emocji :)

GALADIN
Jej ja tak tego nie odebrałem,to nie sa komputery sprzed 15 lat ze przed praca muszą sie rozgrzewac,IMO wynik byłby taki sam po jednym przejechanym kółku jak i po 5. Ja co do Renówki wypowiem sie dopiero po nastepnym sezonie,bo ten to tak naprawde taki briefing jest. Kazdy z nas brałby takie wyniki przed sezonem w ciemno :) a jak widac nawet ferrari nie gwarantuje mistrzostwa (czyt.Massa)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Galadin: Właśnie się też zdziwiłem że Robert wyjechał tylko na jedno kółko... Ale to nie raz było że ryzykowano, czy to było w BMW Sauber czy teraz w Reni. :/

Po prostu teraz nie trafili zupełnie i polecieli po tym co było w Q2...

@DuduTutu: No oprócz awarii Massy, wypadku małego Pietrowa to w sumie dobrze że Alonso z PP... Chociaż te komunikaty w Q2 były dość niepokojące...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2010 o 17:11, DuduTutu napisał:

Jej ja tak tego nie odebrałem,to nie sa komputery sprzed 15 lat ze przed praca muszą
sie rozgrzewac,IMO wynik byłby taki sam po jednym przejechanym kółku jak i po 5.


Tu nie chodzi o to czy udałoby mu się poprawić za drugim wyjazdem czy nie. A co byłoby gdyby nagle pojawiła się czerwona flaga? Albo inne wydarzenie które nie pozwoliłoby mu przejechać tego jednego okrążenia na maksa? Szczyt głupoty. Jestem po prostu rozczarowany, zdenerwowany, sfrustrowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2010 o 17:21, Galadin napisał:

A co byłoby
gdyby nagle pojawiła się czerwona flaga? Albo inne wydarzenie które nie pozwoliłoby mu
przejechać tego jednego okrążenia na maksa? Szczyt głupoty. Jestem po prostu rozczarowany,
zdenerwowany, sfrustrowany.

W sumie musze sie z Toba zgodzic,nie biora panowie z renault pod uwage wypadków losowych.Czemu tak zrobili jest ich słodką tajemnicą. Ja tam mam nadzieje ze Kubiś do piątki jutro wejdzie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2010 o 17:23, DuduTutu napisał:

Ja tam mam nadzieje ze Kubiś do piątki jutro wejdzie:)


Będzie ciężko, Rosberg i Bar przed nim, a to nie są fajtłapy za jakich niektórzy ich mają tylko bardzo równi i mocni kierowcy, a z tyłu Schumi. Raczej Kubica utknie w kanapce Mercedesa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2010 o 17:23, DuduTutu napisał:

Czemu tak zrobili jest ich słodką tajemnicą.

jeden wyjazd to wynik tego, ze nie bylo wiecej nowych opon. coz... tak czy siak mogli nie ryzykować i pojechać dwa pomiarowe kółka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2010 o 17:27, Luk4s napisał:

jeden wyjazd to wynik tego, ze nie bylo wiecej nowych opon. coz... tak czy siak mogli
nie ryzykować i pojechać dwa pomiarowe kółka.


Jak to nie było? W Q2 wykorzystał zaledwie jeden. Jak to jest że inne zespoły nie mają z tym problemu, teoretycznie Williams i Merc są na równym poziomie co Renault i jakoś potrafią przebrnąć przez kwalifikacje jak należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie myślałem i opracowałem teorię "spiskową" :). Ferrari wzięło pierwsze silniki z Bahrajnu, które miały ten błąd i myślało, że wszystko będzie dobrze, a tu bęc. Silnik Massy zgasł/zaliczył awarię. Później dlatego kazali Alonso zjechać przeprogramować :).

Dobra, a bez super naciąganych historyjek. Forza Ferrari! Alonso faktycznie pod presją szefa Santandera robi bardzo dobre czasy. Jeśli nawet Vettel nie był w stanie pobić tego czasu to musiał być on bardzo dobry. Na pewno dało się go poprawić, bo w ostatnim sektorze musiał zrobić jakiś błąd, bo jechał cały czas na "-". Massa na pewno dostanie nowy silnik, bo teraz będzie miał tą wymianę "za darmo". A Renault faktycznie stosuje dziwną strategię. A może to Robert taką chce? Bo dziwna sytuacja jest, żeby przez kilka wyścigów jeździł "normalnie", a później nagle zespół wrócił do strategii BMW Sauber.

PS. Nieźle się zniechęciłem do tego wyścigu jak Alonso wyczuł problemy z silnikiem, ale na szczęście przeprogramowanie pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>/.../ teoretycznie Williams i Merc są na równym poziomie co Renault i jakoś

Dnia 25.09.2010 o 17:32, Galadin napisał:

potrafią przebrnąć przez kwalifikacje jak należy.

Teoretycznie, to tak krawiec kraje, jak materiału staje. Miejsce w kwalifikacjach jest wypadkową umiejętności kierowcy, możliwości sprzętu i przyjętej taktyki. Tak samo jest w trakcie wyścigu, z tym, że w wyścigu dochodzą "nieprzewidziane" wypadki.
Kubica utrzymuje się na niezłym poziomie i jego miejsce jest wypadkową jego umiejętności, możliwości sprzętu i okolicznosci. Nie ma co narzekać, bo narzekanie nic nie daje i nic nie da. Pewnie, każdy by chciał, żeby jego faworyt wygrywał.
Ale wygrać może tylko jeden, a jest ich ilu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2010 o 17:32, Galadin napisał:

Jak to nie było? W Q2 wykorzystał zaledwie jeden.

hm. z tego co widziałem i czytałem w Q2 zużyli dwa komplety. btw, juz sie wyjaśniło wszystko:

W ostatniej sesji nasz kierowca miał już tylko jeden świeży komplet miękkich opon i postawił wszystko na jedną kartę. Po czasówce bronił tej decyzji. – Postanowiliśmy wykonać tylko jedno okrążenie pomiarowe, ponieważ chcieliśmy jechać z minimalną ilością paliwa, a miękkie opony działają tu optymalnie tylko na pierwszym kółku. Uważam, że było to dobre okrążenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niezły prowadzący studio!Brać go na stałe!Wreszcie zadaje inteligentne pytania prowadzący...
Na wyścig nie ma się co napalać.Może ktoś ustawi wyścig i to by było na tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2010 o 09:54, Mansell napisał:

Niezły prowadzący studio!Brać go na stałe!Wreszcie zadaje inteligentne pytania prowadzący...
Na wyścig nie ma się co napalać.Może ktoś ustawi wyścig i to by było na tyle.


A kto był? Bo nie widziałem studia przed kwali, a potem to mecz oglądałem ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mogłem edytować więc sorry za dubel...

Coś tam Zientarski mówił że go na tym GP nie będzie, przypomniałem sobie teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować