Zaloguj się, aby obserwować  
Bigjack7

Forumowicze w ruch - czyli pomysł na grę forumowiczów i jego realizacja

135 postów w tym temacie

Witam !!

Wpadłem właśnie na pomysł by stworzyć grę. Chciałbym aby ta gra była nietypowa, tzn. praktycznie rzecz biorąc oparta na wiedzy i doświadczeniach ludzi, którzy jakby to powiedzieć "siedzą w branży" czyli forumowiczów gram.pl

To nie jest ściema w żadnym wypadku. Rozpocznę prace, tylko gdy zostaną ustalone podstawowe założenia i ogólna koncepcja. Zamierzam wykonać to w PHP połączonym z JS, DHTML oraz XML''em (może też AJAX, ale to troszke). Jestem młodym programistą i chciałbym w ten sposób wprawić się w pisaniu obiektowym w PHP.

Czekam na wasze propozycje i licze na aktywny udział w projekcie.

Zacznijmy problematykę od najważniejszego, czyli tytuł oraz gatunek. Proszę zgłaszać propozycje.

Czekam i z chęcią skomentuję. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.03.2006 o 21:53, Araondoion napisał:

na pieca przydalaby sie jakas porzadna dobra bijatyka like tekken czy mortal kombat ;) praktycznie
wszystko jest na konsole :p


Chodzi o gre w przegladarce (web-based).

Nie twierdze ze zrobienie gry-bijatyki nie jest mozliwe. :)

Można coś jeszcze wykombinować we flashu na tą ewentualną możliwość.

:) Czekam na dalsze propozycje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

RPG pokroju diablo tylko powiedzmy że na poziomie PlaneScape Tormena jeśli chodzi o questy, jak najwiekszy wpływ na rozwój postaci ale bez przesady. Jakaś przyjemna dla oka graficzka i muzyka :P GRa powinna być tak na conajmniej tydzień gry ;] I oczywiście całą masa klasyfikacji postaci. Albo jakiś RTS typu Starcraft tylko trochę udoskonalony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.03.2006 o 21:53, Araondoion napisał:

na pieca przydalaby sie jakas porzadna dobra bijatyka like tekken czy mortal kombat ;) praktycznie
wszystko jest na konsole :p