Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Pierwsze screeny z Fallout: New Vegas

68 postów w tym temacie

Dnia 10.02.2010 o 21:19, mjr napisał:

@Principes

Nie na krzyż, tylko kluczowi autorzy.
Josh Sawyer, lead designer Icewind Dale

A co to ma wspólnego z Falloutem?

Dnia 10.02.2010 o 21:19, mjr napisał:

Feargus Urquhart, lider Black Isle Studios, wszystkie powyższe gry.

A za co ten pan był odpowiedzialny podczas prac nad Falloutami?

Dnia 10.02.2010 o 21:19, mjr napisał:

Chris Jones, Lead Programmer Fallout - wystarczy odpalić intro, wymieniony jako chyba
trzecia osoba. Zaprojektował w Troice engine do Arcanum.


Ojcowie fallouta to: Tim Cain, Leonard Boyarsky, Jason Anderson i Chris Tylor. Żaden z nie bierze udziału przy tworzeniu gry FNV.
Do tej czwórki dodałbym jeszcze Marka Morgana - kompozytora.

Dnia 10.02.2010 o 21:19, mjr napisał:

No ale najwyraźniej nie zasłużyli na szacunek znawców, którzy wolą obszczać zawczasu

Black Isle się rozsypało i tylko garść kluczowych pracowników jest w Obsidian.
A z osób, dzięki którym F1 i F2 są takie jakie są nie pozostał w ekipie z BI NIKT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napiszę jeszcze raz, bo widzę, że niektórzy mają problemy z rozumieniem tekstu.
Ludzie z Obsidian robili Fallout 1, Fallout 2, Planescape Torment, Icewind Dale, Arcanum, żeby wymienić tylko te starsze. Dajcie im ludzie szansę :)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.02.2010 o 23:19, mjr napisał:

Napiszę jeszcze raz, bo widzę, że niektórzy mają problemy z rozumieniem tekstu.
Ludzie z Obsidian robili Fallout 1, Fallout 2, Planescape Torment, Icewind Dale, Arcanum,
żeby wymienić tylko te starsze. Dajcie im ludzie szansę :)))


Napisał Ci Growin ilu z tych ludzi brało czynny udział przy produkcji Fallout i Fallout2 ?A wymień te nowsze bo jestem ciekawy? Bo ja kojaże tylko KotOR''a2 i racja ten tytuł był wyśmienity mimo, że był to w sumie klon 1 części, ale reszty nie kojaże..NWN2 było takie sobie oprócz Maski Zdrajcy która pokazała klasę..w Black Isle byłą genialną grupą kilkudziesięciu (albo mniej;p ) osób która uzupełniała się wzajemnie i chodziła jak zegarek, tych ludzi co napisałeś to zostało co najwyżej kilku którzy sami już tyle nie zdziałają. Liczę na nich ale cudów nie ma co oczekiwać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.02.2010 o 23:19, mjr napisał:

Napiszę jeszcze raz, bo widzę, że niektórzy mają problemy z rozumieniem tekstu.
Ludzie z Obsidian robili Fallout 1, Fallout 2, Planescape Torment, Icewind Dale, Arcanum,
żeby wymienić tylko te starsze. Dajcie im ludzie szansę :)))


I dalej jak ciele wypisujesz Arcanum i Fallouta 1. I ty gadasz o problemach ze zrozumieniem tekstu? Mamy na gram.pl juz spora grupe, ktora nie rozpoznalaby czytania ze zrozumieniem, nawet jakby dostala tym siarczystego liscia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.02.2010 o 21:35, Growin napisał:

> @Principes
>
> Nie na krzyż, tylko kluczowi autorzy.
> Josh Sawyer, lead designer Icewind Dale
A co to ma wspólnego z Falloutem?


Lead designer Van Burena(Fallout 3 by Black Isle), znany z tego, że dołączył do Black Isle z powodu swojej pasji do serii Fallout..

Dnia 10.02.2010 o 21:35, Growin napisał:

> Feargus Urquhart, lider Black Isle Studios, wszystkie powyższe gry.
A za co ten pan był odpowiedzialny podczas prac nad Falloutami?


Troche głupio tego nie wiedzieć, ale: Producer Fallout 1 i Lead Designer Fallouta 2.

Dnia 10.02.2010 o 21:35, Growin napisał:

> Chris Jones, Lead Programmer Fallout - wystarczy odpalić intro, wymieniony jako
chyba
> trzecia osoba. Zaprojektował w Troice engine do Arcanum.


Również ważna osoba.

Do tego dochodzi jeszcze kilku innych, między innymi Brian Menze - człowiek odpowiedzialny za grafikę i rysunki Vault Boya w Falloucie 2.

Chris Avellone - Designer Fallouta 2 i jeden z najzajebistszych writerów w całym przemyśle gier, ojciec Tormenta, twórca Kotora II, w którym ze Star Wars udało mu się wyciągnąć przemyślenia filozoficzne na temat istoty mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludziom odpornym na fakty i tak niczego nie przetłumaczysz :)

Hehe, niektórym nawet udało się wmówić że ojców Fallouta jest tylko czterech (ot marketing potrafi wyprać co niektóre mózgi) - pewnie reszta ekipy ś.p. Black Isle się obijała podczas pracy. Nikt też nie wspomniał o Brianie Fargo (twórcy i pomysłodawcy całego cyklu, bez którego Fallout''a by w ogóle nie było). Widać myślenie nie jest dziś w cenie, lepiej powtarzać jak mantrę: "ojcowie Fallouta to [ i tutaj czterech panów]"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.02.2010 o 09:16, Lordpilot napisał:

Hehe, niektórym nawet udało się wmówić że ojców Fallouta jest tylko czterech (ot marketing
potrafi wyprać co niektóre mózgi) - pewnie reszta ekipy ś.p. Black Isle się obijała podczas
pracy. Nikt też nie wspomniał o Brianie Fargo (twórcy i pomysłodawcy całego cyklu, bez
którego Fallout''a by w ogóle nie było).

Brian Fargo stworzył poprzednika Fallouta jakim był Wasteland....

Dnia 11.02.2010 o 09:16, Lordpilot napisał:

Widać myślenie nie jest dziś w cenie, lepiej
powtarzać jak mantrę: "ojcowie Fallouta to [ i tutaj czterech panów]"...

No, tak bo wymienianie kolesi od silnika mija się z celem. Najważniejsze osoby to, te które tworzą mechanikę, qeusty, świat, a nie silnik. No, ale skoro uważasz twórców silnika za ojców Fallouta to już twój problem.

PS. A i Brian Fargo nie był w BI tylko w Interplay...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować