Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórcy Wiedźmina 2: Ostrożnie z inspiracjami

30 postów w tym temacie

>I bardzo dobrze, denerwowało mnie to jak nie mogłem na przykład przejść przez 0,5m płotek.

mnie również, ale mam nadzieje że do tej wspinaczki Geralta po budynkach to się przyłożą bo niechciał bym aby mnie to denerwowało czy wkurzało.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ucieszyło mnie ostatnie zdanie :D. Mam nadzieję, że mój złom jeszcze przepuści Wiedźmina 2. Co do wspinania to z pewnością jakoś urozmaici to rozgrywkę. Będzie dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to dobry krok. Potwierdzam wcześniejsze komentarze o niemożności oderwania się Geralta od podłoża ;) Możemy liczyć na większe pole manewru w zadaniach, w końcu w długim cinematicsie, w którym bohater bił strzygę, skakania nie brakowało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.02.2010 o 12:13, kelus napisał:

to niech dodadzą Płotkę i jesteśmy w domu (:

Przecież każdy koń to Płotka ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiedźmin to świetna gra.
No ale czekamy do marca na konkretne informacje jeszcze. Szczególnie interesuje mnie na jakim silniku będzie działać gra. Bo chyba o tym nie wspominano.

A czy będzie tak jak w jedynce że będą lokacje konkretne czy ogólnie otwarty świat, tez mnie ciekawi. Wiedźmin mimo że nie miał otwartego świata i tak bardzo wciągał. Jeśli w Assassin''s of Kings będzie tak samo jak w jedynce to też nic złego się nie stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze, że wprowadzą to wspinanie się po ścianach. Co tu dużo mówić - w pierwszym Wiedźminie byle co mogło być dla Geralta problemem nie do przejścia - choćby i mały kamień, czy płot. Jeśli będzie to tak dobrze zrobione jak w Assassin''s Creed, to Wiedźmin zyska kolejny, bardzo dobry element rozgrywki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to takie dobre, popsuje to cały stary klimat z pierwszęj częsci. Nagle mam skakać po budyknach ale po co mi to potrzebne ? Dzwine. Raczej podchodze do tego sceptycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.02.2010 o 12:55, Slappy napisał:

A czy będzie tak jak w jedynce że będą lokacje konkretne czy ogólnie otwarty świat, tez
mnie ciekawi. Wiedźmin mimo że nie miał otwartego świata i tak bardzo wciągał. Jeśli
w Assassin''s of Kings będzie tak samo jak w jedynce to też nic złego się nie stanie.



Właśnie ja nie chce otwartego świata...wystarczy mi takie coś jak pierwszej części..mam złe skojarzenia z otwartym światem po zagraniu w Obliviona czy Gothica 3..A tak każdą lokacje mogą dopracować do perfekcji ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę że nawet gdyby chodzenie po budynkach nie było szczególnie ważne w grze to fajnie nie czuć ograniczeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować