Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Crysis 2: Pięć rzeczy do zapamiętania na zawsze

26 postów w tym temacie

Dnia 15.02.2010 o 19:19, zbysheck napisał:

Ja ogólnie zazwyczaj wolę się zagłebić w klimat gry, rozkoszować się fabułą i drobnymi
smaczkami ale w FPSie? FPS ma bawić, dostarczać trochę adrenaliny i szybkiej akcji. Dla
fabuły mamy przygodówki, RPGi itp :)


Widać masz inne gusta ode mnie ;) Ja nawet od FPS''a oczekuję nie tylko ostrej nawalanki ale także dobrej fabuły;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.02.2010 o 19:38, SERGYO napisał:

> Zgubiona litera "...Nowego Jorku" - mói.". Ogólnych wymagań sprzętowych nie podali
jeszcze?


No wiesz , pewnie nie chcą sobie robić antyreklamy

sprzedaż by im spadła bo ludzie zamiast kupić grę to odkładali by na nowego kompa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Crysis jest tym w świecie gier, czym jest Avatar w świecie kina - graficznym oczojebem z płytką fabułą.

Nie, żebym narzekał, czekam, czekam na Crysis 2 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Crysis - tytuł, który do dziś pod względem grafiki, jest zdecydowanie najlepszy, a przypomnę, że utrzymuje ten status od 2007 roku - grafika tu zapiera po prostu dech w piersiach i jest naprawdę zawalista. Co do fabuły - no cóż, tu może już tak dobrze nie było, ale choćby ze względu na ciekawie zrobiony i emocjonujący gameplay i niesamowitą grafikę warto zagrać w tę produkcję. Na Crysisa 2 więc czekam i z przyjemnością w niego zagra,.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.02.2010 o 19:19, zbysheck napisał:

A po co mi fabuła w FPSie?

Do tego samego co i w innych gatunkach.
W sieciowych FPS fabuła nie jest wymagana bo nie ona tam gra najważniejszą rolę, ważne są zmagania pomiędzy graczami, a jeśli jest już jakaś historia to stanowi ona jedynie tło dla takiej formy zabawy. W strzelankach z trybem dla pojedynczego gracza brak fabuły to porażka, bo niby co ma być motorem napędowym takiej gry? Strzelanie dla samego strzelania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.02.2010 o 22:50, Marco_Polo napisał:

Do tego samego co i w innych gatunkach.
W sieciowych FPS fabuła nie jest wymagana bo nie ona tam gra najważniejszą rolę, ważne
są zmagania pomiędzy graczami, a jeśli jest już jakaś historia to stanowi ona jedynie
tło dla takiej formy zabawy. W strzelankach z trybem dla pojedynczego gracza brak fabuły
to porażka, bo niby co ma być motorem napędowym takiej gry? Strzelanie dla samego strzelania?

No fakt, że milej się morduje jak ma to jakiś cel, ale akurat wielkiej epickiej sagi JA osobiście od FPSa nie oczekuję, w Unrealu czy HL to dla mnie jednak tylko dodatek, pewnego rodzaju wisienka na torcie. Zazwyczaj wystarcza mi prosta historyjka typu Painkiller. Dlatego w Crysisie doceniam samą obecność fabuły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować