Zaloguj się, aby obserwować  
Longer

Wiedźmin 2 - temat ogólny

15059 postów w tym temacie

Ależ nie chodzi mi o kombinatorykę, tylko o dzieło działu animacji. Toto jest toporne i mało dla oka sympatyczne, mechanika tu nie ma nic do rzeczy.

Mo-capy z jedynki były idealne :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2011 o 18:53, Almarcino napisał:

nie ma sie co martwic...chyba


O ile walka na wyższych poziomach nie będzie sprowadzała się do biegania / turlania się w kółko i zadawania pojedynczych ciosów czy rażenia wrogów tylko znakami.

Pozostaje mieć nadzieję, że nie dostaniemy kolejnej gry opierającej walkę na jednym słusznym schemacie, gdzie bez odrobiny finezji i polotu można zabić wszystko co stanie nam na drodze ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kazdy jakas tam swoja taktyke obiera ;) jeden bedzie staral sie turlać bo to najlatwiejsze a inny opracuje swoje wlasne kombinacje. Tak czy siak pewien jestem, ze na samym turlaniu i bezsensownym machaniu mieczem gra nie bedzie sie opierala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zauważcie, że ofertę konsolową na Wiedźmina 2 wprowadziły sklepy, które nie dostały specjalnych edycji czy też dodatkowych dlc, czyżby chciały się odgryźć tym na CDP. Bardzo mi się nie podoba takie zagranie. Póki CDP nie zapowie oficjalnie to nie ma co wróżyć fusów daty premiery na konsole. I zachęcam do nie patrzenia na takie zagrywki i kupienie wersji na PC :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie "zagrywki" które opisałeś są bardzo częste na zachodzie gdzie np. Amazon zbiera zamówienia przed premierowe gry które nie zostały jeszcze zapowiedziane. Wcale bym się nie zdziwił jakby w ofercie tego sklepu już niedługo pojawił się GTA V.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2011 o 19:06, Almarcino napisał:

kazdy jakas tam swoja taktyke obiera ;) jeden bedzie staral sie turlać bo to najlatwiejsze
a inny opracuje swoje wlasne kombinacje. Tak czy siak pewien jestem, ze na samym turlaniu
i bezsensownym machaniu mieczem gra nie bedzie sie opierala


Poniewaz gralem w Wiedzmina 2 na Konferencji CDP to moge powiedziec, ze walka nie opiera sie na samym machaniu mieczem. Troszeczke problemow mialem, bo gry zupelnie nie znalem, ale po kilku probach juz mi jakos szlo. I to mi sie wlasnie podoba, ze nie trzeba machac mieczem na lewo i prawo, zeby pokonac przeciwnikow. Co prawda na poziomie normalnym mimo wszystko troche trudna byla ta walka, wiec grajac za pierwszym razem w pelna wersje zagram na poziomie latwym, zeby bardziej rozkoszowac sie fabula.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy oprawa graficzna na żywo jest tak świecąca,błyszcząca jak na gameplayah?
coraz bardziej odrzuca mnie ten aspekt gry - niby jest ładnie,o wiele lepiej niż w jedynce - ale jest trochę zbyt kolorowo i wszystko za bardzo się świeci ( np.mury zamku ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak prezentuje się walka z bossami? Trzeba do tego jakoś taktycznie podchodzić? Celować w słabe miejsca etc(jak np w Monster Hunter) czy po prostu zwykła naparzanka z podatnościami i odpornościami na żywioły?
Ciekawy jestem też systemu craftingu, czy przedmioty będą się różniły tylko statami czy może każdy będzie wyglądał nieco inaczej? Nie chciał bym biegać ze stosem 5x ''mieczu +10'' które wyglądają identycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2011 o 21:36, lis_23 napisał:

A czy oprawa graficzna na żywo jest tak świecąca,błyszcząca jak na gameplayah?
coraz bardziej odrzuca mnie ten aspekt gry - niby jest ładnie,o wiele lepiej niż w jedynce
- ale jest trochę zbyt kolorowo i wszystko za bardzo się świeci ( np.mury zamku ).

Wiedźmin 1 też miał cukierkową grafikę jakby nie patrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2011 o 22:35, Numenpl napisał:

Wiedźmin 1 też miał cukierkową grafikę jakby nie patrzeć.


Jeżeli Wiedźmin miał dla Ciebie cukierkową grafikę (nawet jedynie w kilku aspektach), to aż strach pomyśleć jaką masz opinię na temat oprawy wizualnej w grach Blizzarda, a jaką w Dragon Age (tam też się krew świeci). Stwierdzenie że Wiedźmin miał cukierkową grafikę jest tak samo błędne jakby powiedzieć że World of Warcraft to nie przełomowa gra MMORPG. Wiedźmin pierwszy był ciężką grą, z wyraźnym klimatem nie tylko poprzez świat, dialogi czy bohaterów ale również przez tą znakomitą, nastrojową, mroczną i ciemną grafikę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że ta kwestia już była tu podnoszona, ale biorąc pod uwagę informacje że druga część gry ma przynajmniej jakoś przybliżyć tajemnicę ''powrotu'' Geralta do żywych oraz że już w pierwszej bez konkretnych imion wspominano tą postać - gdzie jest Yen? Czy będzie Yen?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli W2 niczego nie wyjaśni to będe wysoce zawiedziony ;(
To że gra ma bogate oświetlenie nie oznacza że jest ona ''cukierkowa'', po prostu jest ''jasna'' i ładna.
PS. Yen

Spoiler

Z tego co słyszałem to Yen nie żyje, ale mogę się mylić.


Ps2.
WoW nie jest przełomowym mmorpgiem, jego sukces opiera się na marce WarCrafta,''cukierkowej grafice'', prostocie systemu i talencie Blizzarda D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2011 o 23:24, Graffis napisał:

Możliwe, że ta kwestia już była tu podnoszona, ale biorąc pod uwagę informacje że druga
część gry ma przynajmniej jakoś przybliżyć tajemnicę ''powrotu'' Geralta do żywych oraz
że już w pierwszej bez konkretnych imion wspominano tą postać - gdzie jest Yen? Czy będzie
Yen?

zapomnij o takich rewelacjach. Wiedźmin już i tak jest tak jakby kontynuacją książki a gdyby twórcy wprowadzili Yen i Ciri dokończyliby sagę lub dopisali w ogóle inne zakończenie. Geralt może przypomni sobie coś z przeszłości pewnie nic więcej. Po prostu będzie postacią z książki ASa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2011 o 23:41, Buachu napisał:

PS. Yen

Spoiler

Z tego co słyszałem to Yen nie żyje, ale mogę się mylić.


Rzeczywiście, bo Geralt na koniec Sagi Sapkowskiego to był okaz zdrowia jakich mało. Powrót Yen, a nie oznacza to jej ''ożywienia'' - można to zrealizować na wiele bardzo niezwykłych sposobów, to byłoby może coś ciekawego fabularnie. Jest we mnie nadzieja, że scenarzyści CDP-Red by tego nie skopali, po tym jak sprawnie wpletli motywy odnoszące się do tej postaci w pierwszym Wiedźminie. Tak czy siak chciałbym być świadkiem spotkania Triss i Yen - oj byłoby to widowiskowe ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2011 o 23:09, Kraju napisał:

Stwierdzenie że Wiedźmin miał cukierkową grafikę jest tak samo błędne jakby powiedzieć że World of Warcraft to > nie przełomowa gra MMORPG.

To co prawda nie ten temat, ale WoW nie ma w sobie nic przełomowego poza marketingiem i zebraniem w jedno opakowanie osiągnięć wcześniejszych gier. No a to nie jet przełom ani jakościowy, ani technologiczny. Jako gra doprowadził do przełomu na rynku MMO, ale sam przełomem nie był.

Dnia 24.04.2011 o 23:09, Kraju napisał:

Wiedźmin pierwszy był ciężką grą, z wyraźnym klimatem nie tylko poprzez świat,
dialogi czy bohaterów ale również przez tą znakomitą, nastrojową, mroczną i ciemną grafikę.

To prawda, ale jednak ''połyskliwość'' bywała zbyt napastliwa na niektórych elementach. Nie nazwałbym tego słodzeniem grafiki, chociaż jest to imho negatywny element.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Triss by sobie odpuściła - wróciłaby dopiero kiedy Yen by sobie (znów) gdzieś poszła z fochem ;) (Weźmy na przykład Kaer Morhen w Krwi Elfów...) Trywialnie rzecz ujmując, jak lubił ujmować rzeczy Codringher.

W sumie zawsze mnie zastanawiało, czemu Dziki Gon - który bądź co bądź do świata umarłych dostęp niejako ma - nie wykorzystał Yen przeciw Geraltowi.

A Ciri? Wątpię, żeby wróciła od swojego rycerzyka...

PS. Nie myślałeś nigdy o pracy jako scenarzysta dla jakiegoś studia? Albo o współpracy z takowym? Zawsze można przecież napisać do Redów "Panowie, mam taki pomysł"
Bez sarkazmu, mówię serio ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2011 o 21:36, lis_23 napisał:

A czy oprawa graficzna na żywo jest tak świecąca,błyszcząca jak na gameplayah?
coraz bardziej odrzuca mnie ten aspekt gry - niby jest ładnie,o wiele lepiej niż w jedynce
- ale jest trochę zbyt kolorowo i wszystko za bardzo się świeci ( np.mury zamku ).


Wersja gry z której wszystko było pokazywane, nie miała jeszcze nałożonych filtrów które będą w finalnej wersji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.04.2011 o 10:08, Ostrowiak napisał:

Durr, pitu pitu o trudności walki a Tomek Gop kazał weteranom odpalić od razu trudny.

Trudny, zatem! Przynajmniej będzie wyzwanie i motywacja.


Taa, ten Hardcore bez wczytywania po śmierci to będzie istna magia :D Z dwa razy padnę i obniże poziom o jeden, ale warto spróbować. Ciekawie się zapowiada :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować