Zaloguj się, aby obserwować  
Longer

Wiedźmin 2 - temat ogólny

15059 postów w tym temacie

Dnia 17.05.2011 o 09:25, Azazell napisał:

Dałem wszystkie efekty na ultra tylko próbkowanie wyłączyłem. I jest ponad 50 FPS zawsze
jest OK

Jedyny problem mam z paskami.. mam monitor 22 cale i mam 1680x1050. Jak te paski zlikwidować?



bo zrobili 16:9 i tylko na LCD''kach normalnie wyświetla... Wojman pisał, że ktoś z CDP potwierdził, że to poprawią w patchu jakimś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pojawia się komuś w menu doadatki coś takiego " Polskie napisy" (okolo 6 MB)i "Polskie glosy" (okolo 880MB) bo mi tak ale to pobieram to gdy pobieranie się skończy to zamiast instalacji pobiera mi ponownie te pakiety czy jest to potrzebne czy można to sobie darować
PS: Wiadomo kiedy rusza oficjalne forum??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie to samo mi się teraz pojawiło i nie wiem czy to ściągać. Ogólnie to co to jest? Jakaś łatka poprawiająca polską wersję, czy może nie zdążyli na czas dograć poprawnie wszystkich głosów i napisów i teraz wydają patcha. Ściągać to czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla tych, co nie byli na premierze nocnej, napisałem na swoim gramsajcie krótką relację z premiery w Warszawie w Złotych Tarasach.

Zapraszam zainteresowanych do czytania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja pierniczę. Oklaski dla REDsów za stworzenie jednej z najtrudniejszych gier w obcych czasach.
System walki to śmiech na sali, nie wiem czy przez 3 i pół roku tworzenia nikt nie zauważył jak jest beznadziejny i pasuje do całości gry niczym pięść do nosa.
A i do tego etap z

Spoiler

ratowaniem Foltesta, gdy goni nas smok. Brawo! Udało się wam stworzyć najgorszy, najbardziej irytujący, najtrudniejszą ucieczkę w głąb ekranu w historii świata


Żadne patche już niczego nie uratują. Gra sprzeda się tylko dlatego że jest przehypowana do granic możliwości, życzę gorszej sprzedaży niż w jedynce.
Może gdy wyjdzie patch.... chociaż nie. Przecież żaden Patch nie zmieni całej mechaniki gry.

Tym bardziej szkoda, warstwa graficzno-fabularna jak na razie(akt I) wyśmienita.

PS. Prolog to najmniej przyjazny użytkownikowi etap rozpoczęcia gry od paru dobrych lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2011 o 08:37, Manix69 napisał:

Czy dla was walka też jest strasznie trudna?? Gram na średnim i masakra. Jak by nie znak
igni i latanie wokół mobów to nie wiem jak bym se poradził. Macie jakiś pomysł jak walczyć
żeby łatwiej zabijać moby?


Bardzo polecam znak Yrden, stun na kilka sekund, tylko mocniejsi przeciwnicy mogą okazać się odporni. Do tego Axii, którego jeszcze nie używałem ze skutkiem, ale na papierze powinno znacznie ułatwić walkę z wieloma przeciwnikami (mamy dwóch oponentów mniej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam :D 2 pytanka : D

te podpowiedzi są za małe ledwo co idzie sie doczytać , wiecie jak to zmniejszyc ?;D
i jeszcze jedno :D

mam ustawienia na hight roz 1024x786 niestety takie bo ekran nie pozwala na lepsze ustawienia hight oprócz
zmniejszenie jakosci tekstur mam bez zmniejszania .budżet pamieci na tekstury mały . zasieg renderowania szczegółów bardzo bliski . reszta na full . i czemu sie tak dzieje że jak jest rozmowa to jeżeli pokaże sie geralt to tekstrury sie laduja tak przez 2 sec . na poczatku wyglada jak by były na minimum a po tych 2 sec wchodza a wysokie i tak jest w koło . prosze o ewentualne porady co zmniejszyc a za to co zwiekszyc zeby tego nie było a gra była płynna , to co napisałem wcześniej mam zmniejszone , thx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2011 o 23:58, Miodek83 napisał:

Mam następujący problem. Nie mogę ukończyć zadania pobocznego "Biada zwyciężonym" z Prologu.

....

Dnia 16.05.2011 o 23:58, Miodek83 napisał:

to jakiś ogólny z interakcją z npc-ami? Jeśli padło już podobne pytanie to wybaczcie.


Też tak myślałem ... ale to moje niedopatrzenie.

Spoiler

Po prostu, tam gdzie blokowano dom do podpalenia są w środku mieszkańcy ... trzeba wejść i ich uwolnić...

Ot cala filozofia ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2011 o 10:18, Tomek1120 napisał:

Może mi ktoś powiedzieć jak się medytuje? Jakoś tego nie mogłem znaleźć.

Naciśnij control (Ctrl) lewy. Ikona na środku koła. Nie wszędzie da się medytować i nie w każdej sytuacji ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Naciskasz i przytrzymujesz ctrl i na samym środku masz przycisk odpowiadający za medytację. Sam tego dosyć długo szukałem.

guru35
Widocznie masz złą rozdzielczość, jedynie zmiana coś w tej kwestii pomoże.
U mnie też nie raz się doczytują tekstury, nic z tym nie zrobisz, może jakbyś miał kompa z NASA.

YoWiN
Nie przesadzaj, walka jest fajna. Dynamiczna, podchodzi pod H&S, wolę to niż w jedynce czy mechanizm z załóżmy NWN czy Gothica, oczywiście przełożony na dzisiejsze standardy. A walenie sztywno mieczem jak w Oblivionie, również mnie nie przekonuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic nie działa... durne DLC

Jedynie co mogę pobrać obecnie z tego systemu to Polskie głosy i napisy, poza tym nic kompletnie nie ma, a moje klucze dalej nie działają...

Ma ktoś podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2011 o 10:03, YoWiN napisał:

No ja pierniczę. Oklaski dla REDsów za stworzenie jednej z najtrudniejszych gier w obcych
czasach.

I bardzo dobrze, rzygac mi juz się chce jak patrzę na poziomy trudności dzisiejszych gier. Grając w Wiedźmina poczułem się jak grając ostatnio w pierwszą Mafię. Byłem nieco spocony ale usatysfakcjonowany.

Dnia 17.05.2011 o 10:03, YoWiN napisał:

System walki to śmiech na sali, nie wiem czy przez 3 i pół roku tworzenia nikt nie zauważył
jak jest beznadziejny i pasuje do całości gry niczym pięść do nosa.

Moim zdaniem system walki jest absolutnie genialny. O niebo lepszy od systemu "patrz na ikonke i kliknij raz na parę sekund". Teraz nad każdym pojedynkiem trzeba się trochę namęczyć - czytaj pomyśleć jak go rozegrać. Wbicie się w grupkę przeciwników = śmierć. Trzeba stosować zarówno bloki, odskoki, silne i szybkie uderzenia. I robić to można w różnych kombinacjach, zależy od sytuacji. Ba, nawet kiedy momentami jest straaasznie ciężko, można uciekać się do sztuczek i kombinatorstwa (i tu poczułem się jak za dawnych czasów grając w pierwsze "Gotiki"), np uciekaniem i używaniem w odpowiednim momencie tego obalającego znaku(Aard?), bądź też unikać kontaktu i walić tylko z Igni. Przyczepiłbym się jedynie do finisherów - są dobrym pomysłem, są różnorodne ale: powalasz przeciwnika na ziemię a podczas animacji finishera walczy on z tobą chyżo na nogach, lub: walczysz w sporej grupie a podczas animacji finishera jesteś tylko ty i przeciwnik. W skrócie: walka sprawia niemałą frajdę i ma się kontrolę nad tym co wyprawia Geralt.

Dnia 17.05.2011 o 10:03, YoWiN napisał:

A i do tego etap z

Spoiler

ratowaniem Foltesta, gdy goni nas smok. Brawo! Udało się wam stworzyć
najgorszy, najbardziej irytujący, najtrudniejszą ucieczkę w głąb ekranu w historii świata


Co prawda na normalnym poziomie ale przeszedłem go chyba za 5 razem. Nie czułem się ani trochę poirytowany. Raczej szczęśliwy z tego powodu, że ucieczka przed smokiem nie ograniczyła się do durnego naciskania przycisków pojawiających się na ekranie. I dzięki Bogu nie było żadnych podpowiedzi w stylu "podbiegnij tam", "biegnij teraz" itp. Bo takie rzeczy od razu zwalniają nas z myślenia i gdzie tu przyjemność z przejścia etapu?

Dnia 17.05.2011 o 10:03, YoWiN napisał:


PS. Prolog to najmniej przyjazny użytkownikowi etap rozpoczęcia gry od paru dobrych lat.

Prolog był absolutnie genialny. Obawiałem się, że będzie to beznadziejna, nudna siekanina na zamku z jedynki (dwóch moich kumpli opowiadało mi, że próbując zacząć grać po raz drugi znudzili się już na tym beznadziejnym etapie - i nie dziwię się im specjalnie). Tymczasem w dwójce za sprawą cutscenek, dialogów, ciekawej narracji, różnorodnych etapów i świetnego systemu walki prolog był ciekawy i nie nużący. Jedyne do czego bym się przyczepił to skradanka w lochach - głusi i ślepi strażnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2011 o 09:25, Harrolfo napisał:

Moje pytanie, głupie, wiem - jak robić screeny w W2, bo Print Screen mi nie działa?


Zainstaluj np. Frapsa, skonfiguruj na klawisz, którym chcesz robić screeny i uruchom go przed grą^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie mam problem jestem w Flotsam ale nie mam srebrnego miecza na potwory jak pójdę do kowala muszę najpierw podać recepturę gdzie znajdę recepturę jak zrobić srebrny miecz???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2011 o 10:03, YoWiN napisał:

ciach


Zagraj sobie w Demons Souls, Wiedźmina na normalu wcale taki trudny nie jest.
Walka jest ok, na pewno jest lepsza niż ta z jedynki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2011 o 10:56, DarthStan napisał:

> ciach

Zagraj sobie w Demons Souls, Wiedźmina na normalu wcale taki trudny nie jest.
Walka jest ok, na pewno jest lepsza niż ta z jedynki.

A kodów do DLC ni mam :(


Właśnie, co do Demon''s Souls, to przecież Tomek Gop już od jakiegoś czasu mówił, że jest zafascynowany tą grą. Widać, że bardzo chciał żeby poziom trudności Wiedźmina 2 był również niczego sobie.

Co do samej gry to jest naprawdę genialna. Jest tak wciągająca i nawet nie przeszkadza mi tak bardzo to że prawie 30 fpsów osiągam tylko w jaskiniach ( nie zdzierżę grania na minimalnych, które i tak dodają ze 3-4 fpsy) ;) Chyba nie grałem jeszcze w tak klimatycznego RPGa, już jedynka ociekała klimatem Sapka, a dwójka to mistrzostwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować