Zaloguj się, aby obserwować  
Longer

Wiedźmin 2 - temat ogólny

15059 postów w tym temacie

Dnia 30.05.2011 o 07:39, Michapod napisał:


No i gitara, trochę mnie pocieszyłeś.
Zastanawiam się tera czy powinni wystartować z nową marką czy od razu tworzyć tW3.
Chyba lepiej by było zacząć coś nowego w międzyczasie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może komuś to pasuje ale brak XP za koszenie przeciwników? Czy może wzorowali się na innych grach jak BG czy NWN, tyle że tam dostawaliśmy symboliczne ilości. W W2 nic.

@karolekx23x
każdy ma jakieś błędy. U mnie np. ciała w zleceniach na zgnilce nie chciały płonąć. Save/load i okazuje się, że płoną ale nie zostały naliczone... Na szczęści ktoś był mądry i dołożył więcej ciał niż wymagane 9.

Teraz jestem pod koniec II aktu, aż się dziwię jak blisko końca jestem...

Dalej - znaczniki nie działają dobrze. Przez nie wpadłem znowu do "mgły" zamiarem dojścia do miasta krasnoludów. Tylko, że przy tej drugiej wizycie upiory brały mnie na 3 hity. Na Easy. Ze zbroją +25.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.05.2011 o 11:12, SpecShadow napisał:

Może komuś to pasuje ale brak XP za koszenie przeciwników? Czy może wzorowali się na
innych grach jak BG czy NWN, tyle że tam dostawaliśmy symboliczne ilości. W W2 nic.


Dostajesz, tylko nie ma tego pokazanego. Raz dostałem awans, gdy lałem potwory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co nie zmienia faktu, że rzeczywiście są to ilości tak symboliczne (patrzyłem w combat loga, zdarzało się 4xp, zdarzało się kilkanaście), że jakoś nie opłaca się nabijać poziomów walkami jak w jedynce, bo przez całą grę jeden, max 2 poziomy się zdobywa za samych ubitych wrogów. Dziwna ta mechanika.
Zresztą, bywało też że po zabiciu stada nekkerów czy innego śmiecia, nic mi się w xp nie zmieniło. W tej grze liczy się jednak przede wszystkim robienie questów (fabularnych, dających od razu 2/3 poziomy) ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś wypisać schematy (potrzebne składniki) do Zbroi Drauga, Miecza Caerme i Zbroi Vranów? Zależy mi na tym, gdyż podczas pierwszego przejścia, żadnego z tych przedmiotów nie mogłem zrobić, bo brakowało mi składników których nie dało się u żadnego kupca znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z grą.

Spoiler

Otóż po zrobieniu głównej części zadania Klątwa krwi tzn. gdy Henselt przebija Sabrinę nie mogę medytować. Miał ktoś taki problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurde.. ile wy macie FPS? Ja mam Phenom II x4 955, 4gb ram i GTX 260. U mnie średnai ilość FPS to 31-38. Natomiast czasami spada do 23-25 . Mimo, że wyłączyłem uberpróbkowanie, a reszta dałem na ultra.

Wy macie tak samo? Ogólnie jest bardzo płynnie mimo, że fps waha się pomiędzy 31-38 ale wkurza mnie czasami te spadki do 23-25. Instalacja beta sterowników za dużo nie dała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.05.2011 o 12:37, Azazell napisał:

Kurde.. ile wy macie FPS? Ja mam Phenom II x4 955, 4gb ram i GTX 260. U mnie średnai
ilość FPS to 31-38. Natomiast czasami spada do 23-25 . Mimo, że wyłączyłem uberpróbkowanie,
a reszta dałem na ultra.

Wy macie tak samo? Ogólnie jest bardzo płynnie mimo, że fps waha się pomiędzy 31-38 ale
wkurza mnie czasami te spadki do 23-25. Instalacja beta sterowników za dużo nie dała.

Ciesz się, że masz tyle fpsów, a nie marudzisz jeszcze;d Co wahania fpsów to zapewne karta, albo już zapchany ram. Zwiększ pamięć wirtualną peceta może coś się poprawi. Zerknij kilka stron wcześniej ktoś podawał zmieniony plik ini. cofigu z gry. Spróbuj może akurat;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie odnośnie zadania

Spoiler

"gdzie jest triss merigold? Odszukaj triss w obozie nilfgardczyków"(po wyjsciu z mgły i rozmową z vernonem roche mam udać się z nim do obozowiska nilfgaardczyków w obozie Henselta) po udaniu się razem z vernonem roche w kierunku obozowiska nilfg. tuz przed bramą włącza się filmik po nim Geralt znajduje się już w obozowisku i za nic w świecie nie mogę z niego wyjść brama nie otwiera się a droga na plażę jest zagrodzona

mam zainstalowany patch 1.1
przepraszam jak pisze post nie tam gdzie trzeba ale nie znalazłem takiego samego problemu w necie... ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To może takie niewielkie wyjasnienie do pliku ini, bo co niektórzy twierdza, że pewne opcje to w ogóle nie robią różnicy wizualnej itp itd....

Ale po kolei :

MaxAtlasTextureSize=512/1024/2048/4096
MaxTextureSize=512/1024/2048/4096


To są pola odpowiedzialne za tekstury otoczenia, wartość wpisana równa się wielkości skalowania tekstury.
O ile różnica w rozdzielczości HD między 1024 a 2048 jest faktycznie średnio zauważalna [chyba, że ktoś biega non stop i gapi się w podłogę], o tyle na nietypowych bardzo wysokich rozdzielczościach może to już w oczy zakuć.

AtlasTextureDownscale=0/1

Opcja odpowiedzialna za skalowanie jakości tekstur. Włączenie jej na 1 może zniwelować niekontrolowane losowe spadki animacji, wizualnie różnica jest znikoma. Włączenie na 2 spowodują znaczne pogorszenie jakości tekstur otoczenia i podłoża oraz spowoduje bardzo szpetne doczytywanie geometrii terenu.

DetailTextureDownscale=0/1

Opcja odpowiedzialna za skalowanie jakości tekstur detali, jak wszelakie ozdobniki na pancerzach, naszyjniki, miecze i inne popierdółki. Właczenie na 1 może dodac te kilka fps i nieznacznie pogorszyć jakość detali, włączenie na dwa analogicznie jak wyżej spowoduje znaczne pogorszenie jakości tekstur.

TextureDownscale=0/1

Opcja odpowiedzialna za skalowanie jakości całej pozostałej reszty tekstur czyli modele, zbroje, npce, itp itd.
Włączenie na 1 zalecane [to jest nota bene opcja w konfiguratorze która zowie się zmniejszenie tekstur] bo tekstury bez zmniejszenia powodują spadki animacji przy obracaniu kamery [na większości konfigów]


AllowSharpen=0/1

Opcja odpowiedzialna za filtr ostrości tekstur, na wydajność w zasadzie nie wpływa, za to na jakość obrazu wpływ ma dosyć znaczny.


MaxCubeShadowCount=1/2/3
MaxCubeShadowSize=256/512/1024/2048
MaxSpotShadowCount=1/2/3
MaxSpotShadowSize=256/512/1024/2048


Opcje odpowiadające za złożoność i rozmiar mapy cienia [więcej = ładniej, mniej = cienie bedą bardziej szpetne ale wydajność może podskoczyć]

ShadowQuality=0/1/2/3

Opcja odpowiedzialna za skalowanie jakości cieni

ShadowedLights=0/1/2/3

Opcja odpowiedzialna za ilość świateł rzucających cienie

To chyba pokrótce wszystkie "tajemnicze" opcje =)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

Miecz Caerme: 14x ruda żelaza, 2x kloc drewna, 4x pióra harpii
Zbroja Drauga: 18x solidne sukno, 8x utwardzona skóra, 1x kawałek pancerza Drauga, 8x dratwa, 1x esencja Drauga
Zrboja Vranów: 1x zbroja Ysgith, 1x Vranie wzmocnienie pancerza, 4x ćwiekowana skóra, 7x dratwa, 6x sukno.



Na wszelki wypadek wrzucam to jako spoiler :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Praca nad patchem 1.2 jednak wre na całego =) [i hope so]

Tutaj odpowiedź na maila do CDP o udostępnienie paczek językowych dla posiadaczy wersji GOG lub zagranicznych wersji Retail w formie downloadu takiego jak ostatnie DLC.

Witaj Piotrze,
Bardzo nam przykro z powodu klopotow z nasza gra ''Wiedzmin 2''
Niestety w tej chwili paczki jezykowe nie sa dostepne. Pracujemy nad jak najszybsza naprawa tego problemu i naszym celem jest, aby dzialaly poprawnie w patchu 1.2

Pozdrawiam,
Dominik Mojsiejewicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja ustawiłem sobie teraz tak:

[Rendering]
AllowAntialias=1
AllowBloom=1
AllowBlur=1
AllowCutsceneDOF=1
AllowDOF=1
AllowDecals=1.0
AllowMotionBlur=1
AllowRain=1
AllowSSAO=0
AllowScatterDOF=1
AllowShafts=1

AllowSharpen=1
AllowVignette=1
AtlasTextureDownscale=0
DanglesLimiter=0
DetailTextureDownscale=0
Fullscreen=1
MaxAtlasTextureSize=4096
MaxCubeShadowCount=1
MaxCubeShadowSize=256
MaxSpotShadowCount=3
MaxSpotShadowSize=512
MaxTextureSize=2048
MeshDistanceScale=1.0
ShadowQuality=3
ShadowedLights=3
TextureDownscale=0
TextureMemoryBudget=1000
UberSampling=0
VSync=1

Wyłączyłem ubersampling i SSAO . Czy wyłączenie SSAO ma duży wpływ na jakość grafiki?

Teraz w tej konfiguracji to nie spada mi w ogóle poniżej 30 FPS. a średnia ilość FPS to 38-43

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wykonał ktoś zadanie "Sprzed Stuleci" w 3 akcie?

Spoiler

Dałem temu magowi notatki i przetłumaczył je, idę do tego strażnika, metodą prób i błędów podałem mu hasło, ale jak mam ostatnie słowo to żadne nie pasuje.

Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.05.2011 o 15:05, CrazyGambler napisał:

Wykonał ktoś zadanie "Sprzed Stuleci" w 3 akcie?

Spoiler

Dałem temu magowi notatki i przetłumaczył
je, idę do tego strażnika, metodą prób i błędów podałem mu hasło, ale jak mam ostatnie
słowo to żadne nie pasuje.

Z góry dzięki za pomoc.



Spoiler

Zi, Uddu-ya, Ia Ia, Gat, Exa, Nibbit, Kanpa, Gat, Uddu-Zi.

To chyba pełna kombinacja, jak dobrze pamiętam i mam zapisane ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.05.2011 o 15:05, CrazyGambler napisał:

Wykonał ktoś zadanie "Sprzed Stuleci" w 3 akcie?

Spoiler

Dałem temu magowi notatki i przetłumaczył
je, idę do tego strażnika, metodą prób i błędów podałem mu hasło, ale jak mam ostatnie
słowo to żadne nie pasuje.

Z góry dzięki za pomoc.

A słuchałeś w ogóle co on mówił? Tłumaczy ci to zdanie i mówi że część trzeba powiedzieć od przodu, a część od końca. Najlepiej sobie je gdzieś przepisać, tudzież screena zrobić i nie ma z tym problemu.
EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=EfKAw5fd-Tc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na mapce Flotsam mam zaznaczonego kupca przy takim kolesi co gotuje w garnku ale go tam nie ma dodam że to nie ten od którego bierzemy zlecenie z Kejrana bo nadal mam ikonkę na mapie nie aktywną a zawsze gdy pogada się z kupcem to na mapie ikonka jest podpisana imieniem kupca czy to jakiś bug czy co??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.05.2011 o 15:44, Michapod napisał:

Na mapce Flotsam mam zaznaczonego kupca przy takim kolesi co gotuje w garnku ale go tam
nie ma dodam że to nie ten od którego bierzemy zlecenie z Kejrana bo nadal mam ikonkę
na mapie nie aktywną a zawsze gdy pogada się z kupcem to na mapie ikonka jest podpisana
imieniem kupca czy to jakiś bug czy co??


Generalnie znaczniki na mapie w grze są zwalone, kilkukrotnie przez to błądziłem.
Masz może ten plik z DLC o końcówce .exe? Wrzuć do Moje Dokument->Witcher 2 -> Downloads. Miałem identyczny problem, pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować