Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Project Natal - data premiery i nowy materiał wideo

24 postów w tym temacie

bardzo mnie ciekawi jakie Natal da możliwości. W przeciwieństwie do większości pokładam w nim dość spore nadzieje chociaż info o tym że różdżka od Sony ma być multiplatformowa sprawia że jeszcze nie wiem któremu z systemów kibicuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W kółko pokazują tą gierkę z lecącymi kulkami ><''
Raz mi się przytrafiło widzieć jak koleś grał w HL2 na natalu, ale to już było żałosne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mimo, że nie jestem zwolennikiem żadnego z tych sprzętów ARC wydaje się być bardziej obiecujący, jakiś taki bardziej... kontrolerowaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To będzie tylko zwykły plagiat konsoli Nintendo Wii >_< tylko bez joypadów i innych gadżetów ehhh.. niby rewolucja sie szykuje pff

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to jesienią będziemy świadkami pojedynku dwóch wielkich gigantów. Ciekawe komu pójdzie lepiej... Chociaż wiadomo, że Microsoft ceni przede wszystkim hype wokół swoich produktów i na pewno setki tysięcy głupich dzieci z nadmiarem pieniędzy kupi Natala. W przypadku ARC będzie pewnie nieco inaczej, bo jest mniej casualowy ale ostatecznie przekonamy się pod konie roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ten cały "kontroler" będzie sie tak zachowywał, to nie wróże mu powodzenia.

Ruchy są baardzo opóźnione i nawet taka prosta gierka jest przez to niegrywalna...
a tak w ogóle to wydaje mi się, że ten człowiek próbował się dostosowywać do tego co się pokazuje na ekranie. W sensie, że wszystko co na ekranie było pokazane to gotowy filmik.

Być może to moje teorie spiskowe, ale tak to wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w 0:30 postać na ekranie sfiksowała bo gracz za bardzo machał rękami. I kilka punktów przeleciało. Tym się nie będzie dało normalnie grać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam do powiedzenia dokładnie to samo co w dwóch postach nade mną. Zbyt duże opóźnienie i "wariowanie" postaci w "grze". Chyba jednak za mało ruchów zostało nagranych do Natala. A może już wcale ich nie ma, bo zabrali przecież procesor więc może nie nadąża konsola z obliczaniem? Coś mi się wydaje, że projekt sony będzie szybszy, dokładniejszy i będzie można nim grać nie tylko na stojąco ale też machać łapką siedząc na sofie :P Zapewne jak zwykle czas pokaże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na pewno setki tysięcy głupich dzieci z nadmiarem pieniędzy kupi Natala.

Mega fail. "Głupie dzieci" nie mają pieniędzy, uwielbiają za to siedzieć na forach internetowych i się "mądrować" :) Uwielbiam czytać te ich wypociny na temat "znajomości rynku i branży" - zawsze mnie to wprawia w dobry nastrój :)


> ARC będzie pewnie nieco inaczej, bo jest mniej casualowy

Bla, bla, bla - a świstak siedzi i zawija je w te sreberka. Oba produkty są skierowane przede wszystkim dla casuali . Decyzja jak najbardziej słuszna - bo to spora grupa graczy (do tego nie bawiąca się w piractwo i chętnie wydająca kasę) - cieszy więc że giganci w końcu zauważyli jak chłonny jest ten rynek (bo Nintendo zauważyło to już dawno temu). IMO - projekt Microsoftu jest bardziej nowatorski, bo grania bez kontrolera jednak wcześniej nie było (no chyba że do tej kategorii zaliczymy hełmy VR w latach 90-tych, te poniosły jednak klęskę). Ale o sukcesie (bądź sromotnej porażce) zadecyduje przede wszystkim wsparcie w postaci dobrych gier. Jak zawsze zresztą.

ps. Oczywiście gier pod pada nadal nie powinno zabraknąć (co wieszczą niektórzy pesymiści). Miło jednak poczytać jak opluwacze tego kontrolera, piszący wcześniej jak to źle się na nim gra, teraz martwią się o to że zabraknie gier "pod pada" :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować