Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Metro 2033 - wymagania sprzętowe

74 postów w tym temacie

Dnia 25.02.2010 o 16:45, Hardstyle90 napisał:

i co ze niby moj dziad 5870 nie poradzi sobie w max ustawieniach ?

poradzi sobie... btw, pisze drugi raz - w optymalnych jest GTX480/470 z tego wzgledu, ze tylko te dwie karty obsługują jednocześnie dx11 i physx.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To się nagrałem... Właśnie się poczułem, jakby ktoś wybudował mur przede mną i nie da się przejść, ani przeskoczyć :P

Jak żyję, jeszcze nigdy nie widziałem takich wymagań minimalnych. Chociaż możliwe, że Just Cause 2 ma podobne. A ja miałem nadzieję, że na moim 9600GT, 2GB RAM i Athloniku 4600+ pogram na maksymalnych detalach...

Mam nadzieję, że ta gra to będzie kit nieziemski i że producent zbankrutuje ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.02.2010 o 16:51, Luk4s napisał:

> i co ze niby moj dziad 5870 nie poradzi sobie w max ustawieniach ?
poradzi sobie... btw, pisze drugi raz - w optymalnych jest GTX480/470 z tego wzgledu,
ze tylko te dwie karty obsługują jednocześnie dx11 i physx.



posiadam hybryde 5870 + 9600gt @ physx, ciekawe czy to sobie poradzi..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fermi (GTX 480/470) jest z pewnością podany nie dlatego, że jest wydajny, ale dlatego, że posiada wszystkie technologie-bajeryfiuczery, Fermi jako jedyny na rynku będzie wspierał PhysXa oraz DX 11 (pomijam tandem nvidia+ati) Zdecydowanie bardziej mnie dziwi ilość RAMu, czyżby gra w pełni wspierała architekturę 64 bitową i ładowała masę syfu do RAMu? Szybki HDD/RAID/SSD to przydaje się dla każdej gry ;)

Co do komentarza, że deweloperzy mają dostęp do kart które nie wyszły jest bzdurą, mogą mieć wgląd do technologii ew. jakichś wskazówek i to wszystko, nie mówiąc już że Fermi to już niejako legenda widmo, nadal ciężko o jakiekolwiek pewne informacje na temat tego układu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Buhahahahahaha jak najwięcej pamięci ram BUAHHAHAHAHa tego jeszcze nigdy nie wadziłem nie mogę po prostu nie mogę i karta graficzna która jeszcze nie wyszła to mnie po prostu rozwaliło.;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jakaś kpina.Wygląda troche lepiej od stalkera (albo i nie :D) i wymagają komputera do zaawansowanych obliczeń dla NASA.Pewnie nie chce im się ruszyć dupy żeby zoptymalizować kod gry, podobnie zresztą jak w HOI III.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.02.2010 o 17:01, maxw napisał:

Co do komentarza, że deweloperzy mają dostęp do kart które nie wyszły jest bzdurą, mogą
mieć wgląd do technologii ew. jakichś wskazówek i to wszystko, nie mówiąc już że Fermi
to już niejako legenda widmo, nadal ciężko o jakiekolwiek pewne informacje na temat tego
układu.

A na czym Crytek robił Crysisa? Czytałem gdzieś (już nie pamiętam gdzie), że otrzymali od nV wczesne wersje GF8800. Myślałem, że to w ramach tego programu. Może i 4A Games kart nie dostało, nie wiem i, szczerze mówiąc, nie interesuje mnie to.

Nadal uważam, że robi się niepotrzebny szum. Jakby napisali w optymalnych GF GTX260 (lub jakiś Radeon z DX11) + GF8xxx do PhysXa to pewnie nie byłoby takiego oburzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak zobaczyłem wymagania to mało brakowało abym spadł z fotela . Minimalne dość wysokie , zalecane już wogóle . A co do optymalnych to chcą GeForce GTX 480 lub GTX 470 , te dwie karty nie miały premiery a już sa wymagane , jakaś kpina.To żeby grać na optymalnych to trzeba wydac ponad 5-6 tys na kompa , haha chyba jakieś zarty.

A jak okaże sie to te wymagania są dość zawyżone i na zalecanych pogramy na 9800 gt , wiec ale to są żarty albo naparawde bedą takie wymagania ,w co wątpię.
Narobili smaku a wiekszość nie kupi bo te cholerne wymagania .
I co teraz mam myśleć , jakie bedą naprawde te wymagania ?
I jeszcze sie zastanawiam czy tu jest XP obsługiwany ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje że wystarczy wyłączyć physx i dx11, aby gra poszła na rozsądnej konfiguracji. To jest pierwsza gra która od dłuższego czasu wychodzi właściwie tylko na PC ( wersja na x360 będzie si miała tak do PC-owej, jak wersja konsolowa Risena do PC-owej), tak więc Intel i NV chcą ją wykorzystać jako reklamę swojego sprzętu, inna okazja może się już nie trafić, bo konsole się coraz bardziej się starzeją a pecety rosną w silę. Nowe gry jak wiadomo są robione pod konsole, więc na nowym PC bez trudu uzyskują 60 FPS i więcej.
Nie dajcie się zwariować tej reklamie, ta gra nie może mieć takich wymagań ( zamknięte wąskie korytarze, skrypty, tekstury wcale nie najwyższej jakości ).
Z biegiem lat doceniam Crysisa, który pod względem grafiki był dziełem przełomowym, a wymagania owszem miał i ma wysokie, ale da się w niego obecnie zagrać na średnim sprzęcie, a takie Metro 2033 pod względem grafy do pięt mu nie dorasta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej mnie interesuje czy będzie wspierany XP, bo i tak pogram na low-medium. A jak nie to się obniży rozdzielczość, zwiększy inne bajery i tak jakoś się pogra.
Oby tylko był obsługiwany XP...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak ja to lubię - 8800 i GT 220 stawiane na równi. Poza tym czy twórcy gry chyba nie słyszeli o takiej firmie jak AMD. Zdaje się że na Phenomie II X4 i Radeonie HD 5870 nie pogram nawet na minimalnych. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O, powtórka z Risen, który w wymaganiach miał chybka procka czterordzeniowego i oczywiście wszyscy wydzierali się na forum, że Piranie to patałachy, wieszczyli koniec świata, tarzali się w smole i pierzu, popełniali seppuku.
Podobnie w przypadku Dirt 2, który płynnie miał chodzić tylko na karcie AMD 5870.
Dorośnijcie wreszcie...

W przypadku minimalnych/zalecanych standard, więc nie wiem, po co ta panika.
Co się tyczy tzw. "optymalnych" - na miłość boską, gra ma wspierać DX11 i kilka sprzętożernych bajerów, więc oczywiste jest, że nie podadzą innej karty, niż nVidii (domyślcie się, dlaczego) - a do niej dużo RAMu i mocny procesor jest potrzebny, jeśli ma rozwijać skrzydła w ultra wysokich rozdzielczościach i kosmicznym AA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spodziewałem się wysokich wymagań, ale może jest szansa że nie są adekwatne do rzeczywistości. Chyba zrezygnuje z zakupu Metra 2033. Jestem pewien że ATI 5870 pociągnie na full w DirectX 11. Tylko koszta bardzo wysokie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te wymagania nie są potwierdzone przez studio które zajmowało sie produkcją metro 2033 , nie panikować . Jak bedą oficjalne wymagania to wtedy chociaż mamy pewnośc.
Ktoś wrzucił te informacje , które są pewnie nie prawdziwe . Beda na pewno wogóle inne .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.02.2010 o 20:50, calwert napisał:

Widać,że słowo optymalizacja jest im zupełnie obce.Jaka gra takie wymagania,czysty horror.


Pożycz mi swój wehikuł czasu. Widzę, że grę już ukończyłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

według mnie wymagania ulegną zmianie..za grę się musi zwrócić z profitem a żeby tak było muszą trafić do odbiorcy czyli drogą dedukcji dochodzimy do tego iż wypuszczając grę z wymaganiami aka NASA sami kopią sobie grób. Jeżeli te wymagania naprawdę się sprawdzą w praktyce, to albo kwestia optymalizacji ale z drugiej strony aż taki wyskok do wymagań nie może być spowodowany tylko złą optymalizacją.. albo naprawdę zrobili coś co zwali z nóg. Trzeba zaczekać i mieć nadzieję, że to tylko jakaś pomyłka ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować