Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Krzysztofowi "actionkot" Kotowskiemu z Action S.A.!

304 postów w tym temacie

Dnia 15.05.2012 o 19:12, InfiX napisał:

Jak uzyskać potwierdzenie (paragon) odbioru gry? W Sferisie powiedzieli, że to się dostaje
coś na email ale nie mam nic takiego. Więc?


No cos chłopaki sie zakecili , paragon wydaje punkt jak taksie nie stało to trzeba napisac do sprzedawcy doślą faktycznie na maila .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie zapytaniectwo, albowiem handlowy mi na maila nie odpowiada, a fejsbuka mnie tu pokierowal :)

Czy kiedys (i kiedy) wroca do lask odbiory osobiste w salonach Sferis? Przy skaldaniu zamowienia nie bylo takiej opcji, nigdzie na stronie tez nie widze takiej info, a w mojej wiosce nie ma Go24, same inposty (chyba ze 3 albo 4) i Sferis. I zostalem z wysylka UPS, ktora tansza od OO nie jest ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2012 o 11:09, EddekFZ napisał:

Normalnie Sferisy to chyba temat tabu... Nikt w zadnym kanale komunikacji nie chce odpowiedziec.
:(


Nie tabu , tylko zagladam tu jak mam dyżur i wolnych chwilach a takich ostatnio brak :(
A teraz na temat - o które miasto chodzi > bowszystkie salony Sferis ( z 1 wyjątkiem) maja odbiory i część Sferis Partner .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zielona Góra. Kilka razy odbieralem w ZG w Sferisie, a teraz jak robilem zamowienie, to z OO dostepny tylko Go24 w Gorzowie i UPS jako standardowa wysylka. Wiem, ze w Nowej Soli kolo ZG tez jest Sferis i tez go nie ma w opcjach dla woj. lubuskiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2012 o 16:37, EddekFZ napisał:

Zielona Góra. Kilka razy odbieralem w ZG w Sferisie, a teraz jak robilem zamowienie,
to z OO dostepny tylko Go24 w Gorzowie i UPS jako standardowa wysylka. Wiem, ze w Nowej
Soli kolo ZG tez jest Sferis i tez go nie ma w opcjach dla woj. lubuskiego.


To nie mam dobrych wiadomosci tych 3 lokalizacji poprostu juz nie ma , ZG i NS od jakiegoś czasu a Gorzów własnie jest w tym miesiącu likwidowany sklep ... szukamy innych partnerów ale to napewno potrwa :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem jakieś dziwne zmiany w punktach odbioru osobistego w Lublinie. Po pierwsze ze strony sklepu gram.pl znikł punkt na ul. Witosa o który jakiś czas temu walczyłem, co ciekawe na stronie GO24 nadal widnieje. Po drugie przy zamówieniu sprzętu komputerowego z listy dostępnych punktów osobistych w ogóle znika Lublin, o zgrozo można odebrać w Zamościu i Łukowie, a w stolicy nie. Można prosić o jakieś wyjaśnienie sprawy? Czy to błąd czy z tych punktów nie da się już skorzystać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2012 o 12:46, Laston napisał:

Zauważyłem jakieś dziwne zmiany w punktach odbioru osobistego w Lublinie. Po pierwsze
ze strony sklepu gram.pl znikł punkt na ul. Witosa o który jakiś czas temu walczyłem,
co ciekawe na stronie GO24 nadal widnieje. Po drugie przy zamówieniu sprzętu komputerowego
z listy dostępnych punktów osobistych w ogóle znika Lublin, o zgrozo można odebrać w
Zamościu i Łukowie, a w stolicy nie. Można prosić o jakieś wyjaśnienie sprawy? Czy to
błąd czy z tych punktów nie da się już skorzystać?


Niesty to nie jest błąd . Do czasu aż nie zajdziemy w Lublinie punktu ktory będzie w stanie wydawac większe zamowenia niż gry pozostaje tylko ta 1 wyspa z ww ograniczeniami. Z listy Go24 tez zniknie ale ważniejsze było przedewszystkim zdjąc lokalizacje z opcji w zamawianiu ,żeby nie pojechał towar w puste miejsce po wyspie :( .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, rozumiem. Są więc jakieś szanse uruchomienia jakiegoś nowego punktu (najlepiej bez ograniczeń) ? Przyznam, że ten w Tesco przy Orkana to jest niezbyt dobra lokalizacja. Żeby tam dotrzeć (mieszkam dość niedaleko centrum miasta) komunikacją miejską muszę poświęcić ponad 30 minut w jedną stronę. Przydałoby się coś bliżej środka miasta tak żeby każdy miał możliwie blisko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.11.2012 o 13:37, Laston napisał:

Ok, rozumiem. Są więc jakieś szanse uruchomienia jakiegoś nowego punktu (najlepiej bez
ograniczeń) ? Przyznam, że ten w Tesco przy Orkana to jest niezbyt dobra lokalizacja.
Żeby tam dotrzeć (mieszkam dość niedaleko centrum miasta) komunikacją miejską muszę poświęcić
ponad 30 minut w jedną stronę. Przydałoby się coś bliżej środka miasta tak żeby każdy
miał możliwie blisko.


Szukamy ale taki sklep musi spełniać określowy warunki -głownie chodzi o zabezpieczenia finansowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I znów nie otrzymałem faktury gdy odbierałem grę w punkcie, choć widziałem papier leżący na grze. Gdy poprosiłem o fakturkę sprzedawcy stwierdzili że to jest dla nich a ja powinienem dostać wraz z mailem potwierdzającym odbiór :( I jak człowiek ma zbierać punkty w kompani graczy albo walczyć o gwarancję w razie problemów i to nie pierwsza taka sytuacja gdy odbieram grę w punkcie, tak jakby sami nie wiedzieli że to faktura dla mnie a nie dla nich ?
Sklep to;
SILVER COMPUTER ul. Franciszkańska 3
33-300 Nowy Sącz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2012 o 17:06, marekjw2523 napisał:

I znów nie otrzymałem faktury gdy odbierałem grę w punkcie, choć widziałem papier leżący
na grze. Gdy poprosiłem o fakturkę sprzedawcy stwierdzili że to jest dla nich a ja powinienem
dostać wraz z mailem potwierdzającym odbiór :( I jak człowiek ma zbierać punkty w kompani
graczy albo walczyć o gwarancję w razie problemów i to nie pierwsza taka sytuacja gdy
odbieram grę w punkcie, tak jakby sami nie wiedzieli że to faktura dla mnie a nie dla
nich ?
Sklep to;
SILVER COMPUTER ul. Franciszkańska 3
33-300 Nowy Sącz


Sprawa przekazana do właścicielki salonu , nie powinno się powtórzyć .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2012 o 15:54, Bartusz10 napisał:

Co z tym nadajnikiem do Pc ? (Chodzi mi o ten nadajnik dzięki któremu podłącze pada
od X360 do Pc)


a to raczej nie do mie pytanie ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.11.2012 o 15:14, actionkot napisał:

> Co z tym nadajnikiem do Pc ? (Chodzi mi o ten nadajnik dzięki któremu podłącze
pada
> od X360 do Pc)

a to raczej nie do mie pytanie ....

O przepraszam zły wątek. Sorry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Sprawa dotyczy zamówienia nr AL02561242 z 2012roku.
Zakupiony sprzęt - karta graficzna Gigabyte AMD Radeon HD7870 2048MB DDR5/256bit DVI/HDMI/DP PCI-E (1100/4800) (wer. Oc – OverClock).
SN 122901007499

Kartę graficzną zamówiłem 30.08.2012roku z odbiorem osobistym z salonie Sferis. Towar odebrałem i zapłaciłem przy odbiorze. Jednak nie otrzymałem dowodu zakupu. Pracownik salonu Sferis poinformował mnie, że nie ma możliwości wystawienia dowodu zakupu ponieważ sprzęt zamówiłem w sklepie gram.pl a salon Sferis pełni tylko rolę pośrednika z dostarczeniu sprzętu. Fakturę powinien wystawić mi sklep.gram.pl. i przesłać na skrzynkę pocztową.

W chwili obecnej wciąż nie posiadam żadnego dokumentu (dowodu zakupu lub karty gwarancyjnej), na podstawie którego to dokumentu będę mógł skorzystać z bezpłatnej naprawy karty graficznej w okresie 36m od daty zakupu.

Nadmienię, że w tej sprawie wysłałem dwie wiadomości do Działu Obsługi Klienta korzystając z formularza kontaktowego (dnia 11 i 17 października). Do dnia dzisiejszego brak jest odpowiedzi.

Proszę o informacje, który podmiot jest uprawniony do wystawienia dowodu zakupu ewentualnie karty gwarancyjnej do przedmiotowej karty graficznej Gigabyte AMD Radeon HD7870 2048MB DDR5/256bit DVI/HDMI/DP PCI-E (1100/4800) (wer. Oc – OverClock) SN 122901007499.
i w jaki sposób w chwili obecnej mogę zgłosić reklamację zakupionej karty graficznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam
Dokoment sprzedaży powinien Pan otrzymać na skrzynkę @ z zamówienia daroxxxxxx . Na wszelki wypadek Sferis
( bo on jest sprzedawcą) właśnie wysłał ponownie PDFa na ten ww adres. Reklamacje też trzeba będzie zgłosić w serwisie Sferis . Gdyby ta skrzynka była nieaktualna albo coś się nie udało to proszę o kontakt @ do mnie bezpośrednio : krzysztof.kotowski@action.pl - postaram się pomóc.

Dnia 23.10.2013 o 23:12, shrek12 napisał:

Witam

Sprawa dotyczy zamówienia nr AL02561242 z 2012roku.
Zakupiony sprzęt - karta graficzna Gigabyte AMD Radeon HD7870 2048MB DDR5/256bit DVI/HDMI/DP
PCI-E (1100/4800) (wer. Oc – OverClock).
SN 122901007499

Kartę graficzną zamówiłem 30.08.2012roku z odbiorem osobistym z salonie Sferis. Towar
odebrałem i zapłaciłem przy odbiorze. Jednak nie otrzymałem dowodu zakupu. Pracownik
salonu Sferis poinformował mnie, że nie ma możliwości wystawienia dowodu zakupu ponieważ
sprzęt zamówiłem w sklepie gram.pl a salon Sferis pełni tylko rolę pośrednika z dostarczeniu
sprzętu. Fakturę powinien wystawić mi sklep.gram.pl. i przesłać na skrzynkę pocztową.

W chwili obecnej wciąż nie posiadam żadnego dokumentu (dowodu zakupu lub karty gwarancyjnej),
na podstawie którego to dokumentu będę mógł skorzystać z bezpłatnej naprawy karty graficznej
w okresie 36m od daty zakupu.

Nadmienię, że w tej sprawie wysłałem dwie wiadomości do Działu Obsługi Klienta korzystając
z formularza kontaktowego (dnia 11 i 17 października). Do dnia dzisiejszego brak jest
odpowiedzi.

Proszę o informacje, który podmiot jest uprawniony do wystawienia dowodu zakupu ewentualnie
karty gwarancyjnej do przedmiotowej karty graficznej Gigabyte AMD Radeon HD7870 2048MB
DDR5/256bit DVI/HDMI/DP PCI-E (1100/4800) (wer. Oc – OverClock) SN 122901007499.
i w jaki sposób w chwili obecnej mogę zgłosić reklamację zakupionej karty graficznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam zamówilem w sklepie gram wersję cyfrową preorder ACIV: Black Flag, opłaciłem etc.
Numer zamówienia:
FN00611344

W moich zamówieniach mam przycisk "pobierz kod", klikam jak zawsze, a po zapisaniu czy otwarciu plik tekstowy jest pusty, o co chodzi?
Zarówno w Internet Explorer jak i pod Mozillą.
Z pobieżnego przejrzenia forum gram, wiem że ludzie dostali już edycje pudełkowe ACIV na PC, grają/instalują.
Czy pre-order cyfrowy nie powinien byc równie szybki?
Tak samo w przypadku gratisu dołączonego do cyfrowej edycji Black Flag , opowiadania wiedźmińskiego.

Klikakrotnie już robiłem zakupy w sklepie gram ale pierwszy raz mam taki problem.
Czy ktoś z obsługi serwisu mógłby jakos się tym zianteresować?

Proszę o jakąś pomoc, z góry dziękuję i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam
To zupełnie nie moja działka- bo do odbiorów Go24 , cyfrze to daleko :) ale dowiem się i dam znać

Witam zamówilem w sklepie gram wersję cyfrową preorder ACIV: Black Flag, opłaciłem etc.

Dnia 21.11.2013 o 01:29, Umbrecht napisał:


Numer zamówienia:
FN00611344

W moich zamówieniach mam przycisk "pobierz kod", klikam jak zawsze, a po zapisaniu czy
otwarciu plik tekstowy jest pusty, o co chodzi?
Zarówno w Internet Explorer jak i pod Mozillą.
Z pobieżnego przejrzenia forum gram, wiem że ludzie dostali już edycje pudełkowe ACIV
na PC, grają/instalują.
Czy pre-order cyfrowy nie powinien byc równie szybki?
Tak samo w przypadku gratisu dołączonego do cyfrowej edycji Black Flag , opowiadania
wiedźmińskiego.

Klikakrotnie już robiłem zakupy w sklepie gram ale pierwszy raz mam taki problem.
Czy ktoś z obsługi serwisu mógłby jakos się tym zianteresować?

Proszę o jakąś pomoc, z góry dziękuję i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to DOK własnie odpisał ale podobno to chodzi o to ,że kody zostały "zrealizowane" dziś ok 12-tej a próba pobrania była wcześniej. Teraz jeszcze raz poszedł kod na maila . W razie problemóm prosze pisać .

Dnia 21.11.2013 o 01:29, Umbrecht napisał:

Witam zamówilem w sklepie gram wersję cyfrową preorder ACIV: Black Flag, opłaciłem etc.

Numer zamówienia:
FN00611344

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować