Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dragon Age: Początek – Przebudzenie – poradnik dla zaawansowanych bohaterów

14 postów w tym temacie

gram.pl

Nasze weekendowe spotkanie z dodatkiem Dragon Age: Początek – Przebudzenie rozpoczynamy od prezentacji nowych talentów dostępnych dla wszystkich klas postaci i typów broni. Zapraszamy do lektury!

Przeczytaj cały tekst "Dragon Age: Początek – Przebudzenie – poradnik dla zaawansowanych bohaterów" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.03.2010 o 21:15, poland1990 napisał:

przeszedłem dragon age 6 razy i dodatek zapowiada sie smakowicie jedyna gra ktora
nie zajela mi od 4-7h bo wiiele dluzej;)



wiele to mało powiedziane 50-65h to przy dzisiejszych standardach wynik nieosiągalny dla innych wydawców(mówimy tu o sensownej grze , a nie sztucznym wydłużaniu nieciekawą walką)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi za pierwszym razem przejście zajęło 82h, ale nie spieszyłem się,wykonywałem wszystkie zadania.

82h...Nie pamiętam już kiedy ostatnio grałem w tak długą grę
Przebudzenie to jakieś 10-15h, czyli więcej niż obecny standard "mniej iż 10" a to tylko dodatek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo proszę o pomoc.Co mam zrobić kiedy chcąc zainstalować grę(dodatek-Przebudzenie) wyświetla mi komunikat ,iż operacja się nie powiodła ?Dokładniej kiedy ma zacząć ładować pliki instalacja kończy się niepowodzeniem.Przeinstalowywałem podstawkę i nic.Cały czas ten sam problem.Proszę o pomoc.Nie wiem co mam robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Większość z tych zdolności wydaje mi się bardzo silna, ale zobaczymy, jak jest w praktyce. szkoda, że nie ma nowych czarów, ale fajnie że wprowadzili nowe zdolności.
PS: Czy nazwy "poniżej pasa" nie nosi już kop Łotrzyka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.03.2010 o 21:29, mw-wesoly napisał:


wiele to mało powiedziane 50-65h to przy dzisiejszych standardach wynik nieosiągalny
dla innych wydawców(mówimy tu o sensownej grze , a nie sztucznym wydłużaniu nieciekawą
walką)

eee.. przecież DA był sztucznie wydłużany nieciekawą walką.. level scalling wszystko zabił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miały być nowe zaklęcia, a tu jednak nie ma...:/ A co do tych skilli to niektóre mogą za bardzo ułatwiać rozgrywkę czego nie lubię. Choć jest przecież wyjście - nie używać;) No chyba, że przeciwnicy będą aż tak potężni, że się bez nich nie obejdzie...;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oburęczni wojownicy teraz mają wreszcie możliwość kontroli tłumu i nie są tacy bezradni w swej powolności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować