Zaloguj się, aby obserwować  
Evil_Khan

Kompania Graczy - nowe dziecko Cenegi - sukces czy porażka? [m]

8694 postów w tym temacie

Dnia 28.01.2009 o 14:17, xbit71 napisał:

One more thing. Jako że na maila wysłanego 19 stycznia 2009 roku do obsługi Kompanii
nikt nie odpowiedział, napiszę tutaj.
Wygrałem w konkursie King''s Bounty Legenda artbook z podpisami Marońskiego. Nie,
nie oczekuję gratulacji. Moje pytanie brzmi: czy artbook ten dałoby radę wysłać w jednej
paczce z nagrodą za punkty, tak abym nie musiał płacić za przesyłkę głośników? Rozumiem,
że przesłanie przemiotów się wydłuży, ale jeśli mam zaoszczędzić te kilkanaście złotych,
wolę poczekać. ;]
PS Co do Beowulfa kupionego w sklepie Cenegi (może to zamówienie pamiętasz) - podczas
instalacji wyskakuje błąd. Myślisz, że to wina płyty (która, moim zdaniem, w ogóle porysowana
nie jest)?


xbit a czy dostałeś jakiegoś maila dotyczącego wygranej? Bo ja nie i nie wiem czy to normalne bo pierwszy raz na cenedze wygrałem;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2009 o 14:30, xbit71 napisał:

Nie. Wygrałem i czekam na przesyłkę, upominać ich nie będę... Zależy mi tylko na tych
kilkunastu złotych. :P


Aha dzieki;] To ja tez nie będe;p
PS: A jakie głośniki zamówiłeś?;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem jest beznadziejna.... W premierę Assassin''s Creed zamówiłem tam grę... Do dziś nie doszła, mimo że została potwierdzona, i pisze "trwa realizacja"... Miło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2009 o 14:33, necron1501 napisał:

Moim zdaniem jest beznadziejna.... W premierę Assassin''s Creed zamówiłem tam grę...
Do dziś nie doszła, mimo że została potwierdzona, i pisze "trwa realizacja"... Miło.


Już rozmawialiśmy o tym wielokrotnie. Był ten temat wałkowany 100x. Assasin''s w preorderze miał kilkanaście niewysłanych przesyłek stało się to z różnych powodów. Staraliśmy się wszystkim wynagrodzić opóźnienie lub brak wysyłki. Ponad to potrafiłem się przyznać publicznie, że taka sytuacja nastąpiła. Poza tym od tamtego czasu na sklepie się wiele zmieniło.

Znajdź mi sklep internetowy, który nie ma jakiegoś problemu z wysyłką.

Staramy się jak tylko się da, aby każda paczka wyszła w terminie. Po to zatrudniono ludzi nowych i usprawniono wiele rzeczy w systemie. A co do szybkości wysyłki preorderów polecam:

http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=2037&pid=19815

To jeden z wielu postów na forum mówiącym o tym jak wiele się zmieniło.

A jeśli chcesz rozwiązać problem AC to odezwij się, bo należy ci się rekompensata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/ciach/

Dnia 28.01.2009 o 14:56, natanadler napisał:

Już rozmawialiśmy o tym wielokrotnie. Był ten temat wałkowany 100x. Assasin''s w preorderze
miał kilkanaście niewysłanych przesyłek stało się to z różnych powodów. Staraliśmy się
wszystkim wynagrodzić opóźnienie lub brak wysyłki. Ponad to potrafiłem się przyznać publicznie,
że taka sytuacja nastąpiła. Poza tym od tamtego czasu na sklepie się wiele zmieniło.


Znajdź mi sklep internetowy, który nie ma jakiegoś problemu z wysyłką.

Staramy się jak tylko się da, aby każda paczka wyszła w terminie. Po to zatrudniono ludzi
nowych i usprawniono wiele rzeczy w systemie. A co do szybkości wysyłki preorderów polecam:

http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=2037&pid=19815

To jeden z wielu postów na forum mówiącym o tym jak wiele się zmieniło.

A jeśli chcesz rozwiązać problem AC to odezwij się, bo należy ci się rekompensata.


Dzięki, może rzeczywiście ulepszyliście sklep... Zobaczę. Co do Assassin creed jest już nie ważne, bo kupiłem w sklepie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2009 o 16:33, necron1501 napisał:

Dzięki, może rzeczywiście ulepszyliście sklep... Zobaczę. Co do Assassin creed jest już
nie ważne, bo kupiłem w sklepie.


Domyślam się ale jak byś zmienił zdanie odezwij się wtedy do mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.01.2009 o 18:04, natanadler napisał:

Domyślam się ale jak byś zmienił zdanie odezwij się wtedy do mnie.


Ale zmienił zdanie na jaki temat. Ufam że sklep naprawdę przeszedł upgrade, więc niedługo może zrobię zakupy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie noobactwo, pierwszy raz robiłem zakupy w sklepie Cenegi. Dzień od złożenia zamówienia już mija, a tu dalej "Przyjęte do realizacji". Czy to znaczy, że firma kurierska jeszcze nie wysłała gry? W sklepie gramowym zawsze ładnie się zmienia status na "Przekazany kurierowi" czy cuś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.01.2009 o 20:09, Jerodzik napisał:

Wybaczcie noobactwo, pierwszy raz robiłem zakupy w sklepie Cenegi. Dzień od złożenia
zamówienia już mija, a tu dalej "Przyjęte do realizacji". Czy to znaczy, że firma kurierska
jeszcze nie wysłała gry? W sklepie gramowym zawsze ładnie się zmienia status na "Przekazany
kurierowi" czy cuś...


Podaj mi nr zamówienia i powiem Ci, co z nim się dzieje.

Jeśli status zmieni się na zrealizowane tzn. że zostało nadane. Przyjęte do realizacji oznacza że jest w pakowaniu i przygotowaniu do wysyłki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.01.2009 o 21:56, natanadler napisał:

luzik:) jak mogę pomóc to to robię


Gdyby sie okazalo, ze paczka numer 17813 tez dzis zostala wyslana i jutro bedzie u adrestata to by byla dobra wiadomosc. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.01.2009 o 21:56, natanadler napisał:

> Mua :* :)
>
> Osobisty kontakt - piękna sprawa :)

luzik:) jak mogę pomóc to to robię


Hmm... Z jakim opóźnieniem wysyłana jest prenumerata PLAY? Zamieniłem swoje punkty na nią już ponad 3 miesiące temu. Po kontakcie okazało się, że w natłoku zamówień, moje zostało pominięte. Ok, rozumiem i wybaczam ;) Obecny numer miałem już dostać, ale dalej go nie widzę. Wiadomo coś w tej sprawie? Z góry dzięki za odpowiedź :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.01.2009 o 22:01, Wojman napisał:

Gdyby sie okazalo, ze paczka numer 17813 tez dzis zostala wyslana i jutro bedzie u adrestata
to by byla dobra wiadomosc. :)


Gdyby sie okazało, że paczka numer 17813 to coś innego niż F3 i zostało zapłacone z góry to jakbym ja był omyłkowo adresatem to by była jeszcze lepsza wiadomość :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.01.2009 o 22:08, Lesz3yk napisał:

Hmm... Z jakim opóźnieniem wysyłana jest prenumerata PLAY? Zamieniłem swoje punkty na
nią już ponad 3 miesiące temu. Po kontakcie okazało się, że w natłoku zamówień, moje
zostało pominięte. Ok, rozumiem i wybaczam ;) Obecny numer miałem już dostać, ale dalej
go nie widzę. Wiadomo coś w tej sprawie? Z góry dzięki za odpowiedź :)



hmmm daj mi to na maila plizz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować