Zaloguj się, aby obserwować  
Budo

Morrowind - pytania, przemyślenia - temat ogólny

14067 postów w tym temacie

Dnia 28.01.2007 o 12:38, Probos napisał:

Witam, piszę tego posta, głównie do Vormulaca ^^ Otóż, zamierzam sobie zassać, Wyspę czarodziei
lecz niestety, skasowałem morka, razem z save. I teraz właśnie taka mała prośba, czy mógłby
mi ktoś przesłać swój save, postacią wysoko levelową, na adres probos50@onet.eu ?? Bardzo proszę
^^


Nie lepiej użyć konsoli do odpowiedniego podpakowania swojej postaci? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!
Mam jedno małe pytanko dotyczące dodatku:
,,wyspy czarodziei”
otóż czy gdy już się jest w tym dodatku można zawsze powrócić na wyspę morrowind a później wrócić na wyspy?
Proszę o szybka odpowiedz.
p.s
właśnie skończyłem wątek główny.... myślałem że walka z dagoth urem będzie trudniejsza!!! Trzask- prask i po sprawie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2007 o 19:14, cedricek napisał:

właśnie skończyłem wątek główny.... myślałem że walka z dagoth urem będzie trudniejsza!!! Trzask-
prask i po sprawie!


Morrowind nie jest trudną grą. Chyba, że podwyższysz nieco poziom trdności :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2007 o 19:14, cedricek napisał:

Witajcie!
Mam jedno małe pytanko dotyczące dodatku:
,,wyspy czarodziei”
otóż czy gdy już się jest w tym dodatku można zawsze powrócić na wyspę morrowind a później
wrócić na wyspy?
Proszę o szybka odpowiedz.

Tak możesz pływać sobie miedzy tą a tą wyspą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2007 o 19:14, cedricek napisał:

otóż czy gdy już się jest w tym dodatku można zawsze powrócić na wyspę morrowind a później
wrócić na wyspy?


Odradzam. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że zrąbią się skrypty dodatku. Na czas pobytu w Zimowej Dolinie postaraj się zapomnieć o Vvardenfell :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam taki durny problem (wynikajacy z bledu w grze) otuz wykonujac misje dla legionu cesarskiego nie moge uwolnic Jonciena Ancois''a udalem sie do obozu i przyprowadzilem do tych kobiet tego mysliwego, a ich przywudczyni ciagle do mnie mowi abym przyprowadzil mysliwego czyli nie widzi go. Czy bede musial posunac sie do drastycznych srodkow i powybijac cala osade czarownic ?? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.01.2007 o 07:55, dO-ob napisał:

Mam taki durny problem (wynikajacy z bledu w grze) otuz wykonujac misje dla legionu cesarskiego
nie moge uwolnic Jonciena Ancois''a udalem sie do obozu i przyprowadzilem do tych kobiet tego
mysliwego, a ich przywudczyni ciagle do mnie mowi abym przyprowadzil mysliwego czyli nie widzi
go. Czy bede musial posunac sie do drastycznych srodkow i powybijac cala osade czarownic ??
:P


A z samym myśliwym pogadałeś? Po przyjściu do obozu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam sobie taki mały problem... mianowicie... w sklepach czasami koszt się "przewija" (znaczy przy kliknięciu i przytrzymaniu przycisku +/- cena leci w górę/dół w przyśpieszonym tempie) a czasami... nie... I o ile problem może wydawać się śmieszny, o tyle dla postaci nastawionej na handel przewijanie ceny po 1 jest katorgą... bo żeby handlarza obrobić (czyt. przehandlować ;P) do zera trzeba siedzieć 2-3 h, a nie 10 minut...

Zauważyłem jedyną prawidłowość, problem zaczyna występować tylko jeśli sprzedaje więcej niż 10 rzeczy (hahaha, najszybciej się obrabia na strzałach...)

Można coś z tym zrobić?

Mam złotą edycję jak coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2007 o 11:52, Asasz napisał:

Można coś z tym zrobić?


Eee, sprzedawać mniej niż 10 rzeczy :P
A tak na serio, to nie wiem, mi pomaga zawsze przycisk msx sprzedawcy, który sprawia że merchant wywala na ladę całą swoją kasę, można oszczędzić sobie trochę klikania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, niedawno postanowiłam pograć sobie w Morrowind- tak polecana przez moich znajomych gierke i po dwóch dniach doszlam , że pewnej rzeczy nie kumam.

Zadania do wykonania dla gildii złodziei w większośći polegają na włamaniu się do jakichś skrzynecz, skrzyneczek lub pojemników. Moja postać nie potrafi otworzyć nawet najmniej skomplikowanego zamka- a mam do otwarcie skrzynke z zamknięciem na 65. Co można zrobić żeby udoskonalić moją postać- bo jak widać szkolenia- na które btw się spłukałam ( doszłam do poziomu 30 umiejętności zabezpieczenia) nic nie dają. Ogólnie postęp w nauce otwierania rzeczy zabezpieczonych wynosi u mnie 0/100. Czy ktoś mi może powiedzieć do mogę zrobić? bo już niedługo nie będę mogła zrobić żadnego zadania.

P.S Grę mam otyginalną

Dzięki za odpowiedż.

Pozdrawiam wszystkich

20070203124028

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, niedawno postanowiłam pograć sobie w Morrowind- tak polecana przez moich znajomych gierke i po dwóch dniach doszlam , że pewnej rzeczy nie kumam.

Zadania do wykonania dla gildii złodziei w większośći polegają na włamaniu się do jakichś skrzynecz, skrzyneczek lub pojemników. Moja postać nie potrafi otworzyć nawet najmniej skomplikowanego zamka- a mam do otwarcie skrzynke z zamknięciem na 65. Co można zrobić żeby udoskonalić moją postać- bo jak widać szkolenia- na które btw się spłukałam ( doszłam do poziomu 30 umiejętności zabezpieczenia) nic nie dają. Ogólnie postęp w nauce otwierania rzeczy zabezpieczonych wynosi u mnie 0/100. Czy ktoś mi może powiedzieć do mogę zrobić? bo już niedługo nie będę mogła zrobić żadnego zadania.

P.S Grę mam otyginalną

Dzięki za odpowiedż.

Pozdrawiam wszystkich

20070203124028

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy otwieraniu zamków brane są pod uwagę trzy rzeczy: poziom umiejętności, jakość wytrycha i kondycja. Gdy poziom jest za niski, spróbuj zdobyć lepsze wytrychy. I jak możesz, poczekaj aż kondycja Ci się całkiem zregeneruje. Jeżeli mimo to nie umiesz otworzyć żadnych skrzynek wymaganych w zadaniach, to najlepiej na razie te zadania zostaw i potrenuj otwieranie na słabiej zabezpieczonych skrzynkach (tylko trzeba je znaleźć).
Ew. spróbuj zdobyć w Gildii Magów jakiekolwiek zaklęcie otwierające zamki, a potem, znając efekt otwierania, stwórz zaklęcie otwierania zamków o efekcie 100 (najlepiej na dotyk). Jak mnie pamięć nie myli, rzucenie takiego czegoś nie kosztowało więcej niż 30 many. Ale to może wymagać podszkolenia się w czarach ze szkoły Przemiany. Możesz też poszukać zwojów Otwierania Ondusiego lub Łamacza Zamków Kogośtam, jeżeli rzucanie czarów z pamięci nie jest Twoją mocną stroną.
A jak już o czarach, to w celach treningowych możesz poszukać zaklęcia Zamykania, stworzyć zaklęcie o efekcie 1 i zamknąć jakąś skrzynkę, otworzyć wytrychem, zamknąć czarem, otworzyć wytrychem itd. Trening Przemiany i otwierania w jednym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy otwieraniu zamków brane są pod uwagę trzy rzeczy: poziom umiejętności, jakość wytrycha i kondycja. Gdy poziom jest za niski, spróbuj zdobyć lepsze wytrychy. I jak możesz, poczekaj aż kondycja Ci się całkiem zregeneruje. Jeżeli mimo to nie umiesz otworzyć żadnych skrzynek wymaganych w zadaniach, to najlepiej na razie te zadania zostaw i potrenuj otwieranie na słabiej zabezpieczonych skrzynkach (tylko trzeba je znaleźć).
Ew. spróbuj zdobyć w Gildii Magów jakiekolwiek zaklęcie otwierające zamki, a potem, znając efekt otwierania, stwórz zaklęcie otwierania zamków o efekcie 100 (najlepiej na dotyk). Jak mnie pamięć nie myli, rzucenie takiego czegoś nie kosztowało więcej niż 30 many. Ale to może wymagać podszkolenia się w czarach ze szkoły Przemiany. Możesz też poszukać zwojów Otwierania Ondusiego lub Łamacza Zamków Kogośtam, jeżeli rzucanie czarów z pamięci nie jest Twoją mocną stroną.
A jak już o czarach, to w celach treningowych możesz poszukać zaklęcia Zamykania, stworzyć zaklęcie o efekcie 1 i zamknąć jakąś skrzynkę, otworzyć wytrychem, zamknąć czarem, otworzyć wytrychem itd. Trening Przemiany i otwierania w jednym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Wartość 30 w poziomie umiejętności "Zabezpieczenia" to bardzo mała wartość. Na dobry początek poducz się tak do wartości 65 (wymagany wzrost Inteligencji). Wtedy większość zamków nie będzie problemem. Mistrz tej umiejętności znajduje się w Balmorze, nazywa się Hecerinde.
2. Zaopatrz się w profesjonalne wytrychy i sondy - do kupienia w Balmorze/Siedziba Rady Rodu Hlaalu. Sprzedaje je Nileno Dorvayn.

Jak to zrobisz to spokojnie bez problemów otworzysz zamki do poziomu zamka ~90. Każde użycie zwiększy wartość postępu potrzebną do zwiększenia umiejętności. Mając tak ~75-80 wszystkie zamki są do otwarcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo przepraszam za podwójnego posta, miałem mały problem z jego wysłaniem. To naprawdę nie jest spowodowane tym, że pytanie też jest podwójne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Znalazłem wreszcie mojego Morka z dodatkami, którego zgubiłem. Jak się okazało był na regale ;p
Ale przejdźmy do sedna sprawy. Mam pewien problem. Bardzo chcę się dostać do Gildi Skallów, o ile tak to można nazwać. Ich wioska jest niedaleko zamarźniętego jeziora i Fortu Śnieżnego. Co mam zrobić aby mnie przyjeli? Ciągle mówią że muszę mieć odpowiednie kwalifikacje, a ja mam gościa co ma wszystko conajmniej ponad 100 (prawie wszystko, na ogól siła itp.) Plis, pomózcie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Ee, zwiażesz sie z nimi robiąc główny wątek bloodmoon, nie pamietam jednak czy można do nich należeć jak do każdej innej organizacji- w tym dodatku na pewno można dołączyć do kompanii wschodniocesarskiej ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem. Ale wschodniocesarscy nudzą się. Czekaj aż rozbudujemy kolonie, poczekaj pare dni, poczekaj jeszcze...i tak w kółko. Teraz zaprzysięgłem wszystkie misje brać od Falco, nie od tego drugiego łachmyciarza ;p
Ale że jestem Nordem, to chciałem się do Skall''ów przyłączyć. A jak mam zacząć Bloodmona? Teraz tylko zrobiłem misje dla Lassnera, uratowałem jego syna od nekromancji i tej Szaty Załości czy jakoś tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.02.2007 o 08:28, Jaki Ganh1 napisał:

Wiem. Ale wschodniocesarscy nudzą się. Czekaj aż rozbudujemy kolonie, poczekaj pare dni, poczekaj
jeszcze...i tak w kółko. Teraz zaprzysięgłem wszystkie misje brać od Falco, nie od tego drugiego
łachmyciarza ;p
Ale że jestem Nordem, to chciałem się do Skall''ów przyłączyć. A jak mam zacząć Bloodmona?
Teraz tylko zrobiłem misje dla Lassnera, uratowałem jego syna od nekromancji i tej Szaty Załości
czy jakoś tak.


Skaalowie nie są oficjalną gildią.Wykonaj dwa zadania wątku głównego BloodMoona-Niepokoje w forcie śnieżnym i przemytnicy.Następnie udaj się do Wiochy Skall,gdzie pogadaj z szefem,potem z szamanem i wykonaj 3 sprawdziany(Też główny wątek):Lojalności,Mądrości i Siły.Po trzech sprawdzianach idź do wodza,pogadaj z nim,a wiochę zaatakują werewolf''y(wilkołaki).Możesz robotę zostawić strażnikom-poradzą sobie.Po bitwie w mieście ktoś krzyknie,że do Chaty Wodza wszedły pieski.Wejdź tam,zbij werewolf''y,ale wodza nie ma(Skoro grasz Nordem,to zapewne wojem,wiec weź z trupa Norda jego zbroje-całkiem niezła).Idź do szamana-powie ci,że wódz został porwany,a ty zaraziłeś się likantoprią.Masz do wyboru:
Wyleczyć się(Łyknij miksturę wyl.ze zw.choroby)-robisz questy dla Skaalów
Poczekać 3 dni i stać się wilkołakiem-Questy dla deadry Hircyna
Jeżeli chcesz wiedzieć,jak wykonać questy zapraszam na AW(Adamantynowa Wieża)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować