Zaloguj się, aby obserwować  
Budo

Morrowind - pytania, przemyślenia - temat ogólny

14067 postów w tym temacie

Dnia 19.02.2007 o 09:11, dave03 napisał:

W morrowindzie nie ma trybu multi ale i tak warto gre kupic. Singla tak szybko nie skonczysz:P


ja gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram, gram... jeszcze końca nie widać, tak naprawdę świetna gra, super że wydali ją w Extra klasyce next ze wszystkimi dodatkami...
gratuluje CDP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra nie posiada multi, lecz i tak polecam, ponieważ fabuła jest wspaniała :D Nie licząc dodatków, oraz modów, które upiększają grę, nieraz baaardzo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przedchwilka zagrałem sobie w morka i niemogłem oderawać się od monitora (!).Morrowind jest pełen niepodzianek , zróżnicowanych zadań.Jest bardzo dużo zdolności jak szczęście , sila woli itd :D Bardzo podba mi sie morek i jest bardziej rozbudowany i lepszy od Gothica :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem to już od dawna ;) Graj dalej, a dojdziesz do wniosku, że jest to najlepsza gra cRPG, jaka kiedykolwiek wyszła na PC ;) Ja tak uważam ;) A Gothic...Hm, jest to Gra Akcji z elementami RPG, nic więcej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Dodam jeszcze do twoich obserwacji, że jest to piekielnie długa gra. Najdłuższa z jaką miałem do czynienia. Gram od premiery, która swoją drogą miała miejsce w 2002 roku, do teraz i nie odkryłem wszystkiego. Jest też taki szczegół, że by tyle spędzić czasu z jedną grą trzeba ją po prostu kochać. Nie wielu to umie. Ja tak, ale tylko wobec tej jednej gry. Jak chcesz wiedziec coś więcej o grze to reckę masz na moim gramsajcie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, banalne ale...latam, zwiedzam ,eksploruje, ale nie moge skonczyć durnego questa w Vivek! Konkretnie, jest to zadanie ze światyni polegajace na odwiedzeniu wszystkich kaplic,została mi tylko ta w światyni Viveka, mam srebrny sztylet, jestem w pomieszczeniu i poza zasłoniętym przejściem jest tam tylko pomniczek z jakimś durnym hasłem żebym się tam czegoś napił. A dremory Krazzta (?) któremu mam dać sztylet ani widu ani słychu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak już przeczytałeś tabliczkę to skacz do wody i...utop się.Gdy już prawie udusisz się,zregeneruje ci się życie(ale nie oddech!!) i otworzy się przejście do Krazzta i kapliczki.Raczej trzeba dać dremorze srebrny długo miecz niż sztylet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2007 o 13:24, Hoplita napisał:

A czy w Bloodmoonie i Tribunalu jest coś tj. "quest główny"? I w co lepiej zagrać najpierw?

Owszem a obu dodatkach, zarówno w Bloodmoonie jak i Tribunalu masz główny wątek. Razem masz więc Trzy Główne wątki jeden w podstawce i po jednym na dodatek. Cóż szczerze nie radze wybierania się do żadnego z terenów dodatków. Dobij najpierw do jakiegoś porządnego poziomu 20-30-40 i wtedy możesz się tam wybrać, wcześniej sporo byś ryzykował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tribunal ---> minimum 30 poziom, oraz 100 pkt. w orężu którym władamy
Bloodmon ---> polecam 50 poziom, ze względu na końcową walkę, która jest na prawdę ciężka :D

PS: Zapomnieliśmy o zmianie poziomu trudności w menu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2007 o 14:39, Probos napisał:

Tribunal ---> minimum 30 poziom, oraz 100 pkt. w orężu którym władamy
Bloodmon ---> polecam 50 poziom, ze względu na końcową walkę, która jest na prawdę ciężka
:D


Ech, jak grałam pierwszy raz, wybrałam się na Soltsheim na około 20 poziomie [bardziej złodziej i mag, niż wojownik], długi miecz miałam rozwinięty do 80, ale na wyspie wzięłam się za topór [dbałam o harmonijny rozwój postaci ;)]. Było dość ciężko, ale dałam radę. Poziomu trudności nie zmniejszałam. Również z końcową walką sobie poradziłam. Jestem dość uparta ;)
Zdecydowanie jednak nie był to dobry pomysł - gry nie skończyłam, bo potem było mi za łatwo :(( Teraz gram drugi raz i tego błędu nie popełnię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2007 o 14:39, Probos napisał:

Tribunal ---> minimum 30 poziom, oraz 100 pkt. w orężu którym władamy
Bloodmon ---> polecam 50 poziom, ze względu na końcową walkę, która jest na prawdę ciężka


Eee, Tribunal robiłem na 10, a Bloodmoona na 20 i dałem radę, ale to raczej kombinacja dla fanatyków i samobójcow ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko a wlasciwie dwa. bedą mało sprecyzowane ale może ktos skojarzy o co chodzi. Pierwasz zagwostka to w północno wschodniej części mapy (stepy miedzy vos, afalensarano) jest jaskinia gdzie przebywa kobieta prawdopodobnie z gildii magów a dalej wewnątrz jaskini sa dedryczne ruiny. Trzeba niec lewitacje albo jakiś skrol. jaskinia dalej jest cześciowo zalana. przeplata się ona z dedrycznymi ruinami. na samym końcu jest jakby zawalone wejście do dedrycznej świątyni i słyszę tam jakies kroki.Pytanie więc jak dostac sie tam? Czy jest to część jakiegos questu?
Druga sprawa, to czesc centralna mapy (centralno wschodnia miedzymarandus a upiorną bramą) znalazłem grobowiec. niby nic ciekawego, ale zabiłem tam jakiegos norda... i wtedy mi wywalilo jak po zabiciu viveka.Ze jest to postac konieczna do zadończenia gry t tak dalej. Kim on jest, i czy ma to zwiazek z alternatywnym zakończeniem gry?
Sorki że moje opisy sa tak mało precyzyjne ale jakiś czas nie grałem w morka, i wchodząc na forum widząc ten temat nie mogłem sie oprzeć aby nie zapytać. za ewentualne wskazówki dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko a wlasciwie dwa. bedą mało sprecyzowane ale może ktos skojarzy o co chodzi. Pierwasz zagwostka to w północno wschodniej części mapy (stepy miedzy vos, afalensarano) jest jaskinia gdzie przebywa kobieta prawdopodobnie z gildii magów a dalej wewnątrz jaskini sa dedryczne ruiny. Trzeba niec lewitacje albo jakiś skrol. jaskinia dalej jest cześciowo zalana. przeplata się ona z dedrycznymi ruinami. na samym końcu jest jakby zawalone wejście do dedrycznej świątyni i słyszę tam jakies kroki.Pytanie więc jak dostac sie tam? Czy jest to część jakiegos questu?
Druga sprawa, to czesc centralna mapy (centralno wschodnia miedzymarandus a upiorną bramą) znalazłem grobowiec. niby nic ciekawego, ale zabiłem tam jakiegos norda... i wtedy mi wywalilo jak po zabiciu viveka.Ze jest to postac konieczna do zadończenia gry t tak dalej. Kim on jest, i czy ma to zwiazek z alternatywnym zakończeniem gry?
Sorki że moje opisy sa tak mało precyzyjne ale jakiś czas nie grałem w morka, i wchodząc na forum widząc ten temat nie mogłem sie oprzeć aby nie zapytać. za ewentualne wskazówki dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ad. 1.
Co do jaskini i barykady. Barykada zniknie jak będziesz wampirem i będziesz wykonywał quest dla Molag Bala. W inny sposób się tam nie dostaniesz. A odgłosy kroków to dwa potwory - Nomeg Gwai oraz Molag Grunda. Pilnują skabu i są "częścią" zadania.

Ad. 2.
Ten szalony Nord to Batou Szalony. Nie jest częścią żadnego zadania i jego śmierć nie ma żadnego wpływu na grę (mimo napisu) - przynajmniej ja się z tym nie spotkałem. Generalnie tak jaby o nim zapomniano podczas układania zadań do gry. Czyli spokojnie możesz z nim walczyć i będziesz mógł ukończyć grę bez żadnych problemów (testowałem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2007 o 20:00, Vormulac napisał:

Ad. 1.
Co do jaskini i barykady. Barykada zniknie jak będziesz wampirem i będziesz wykonywał quest
dla Molag Bala. W inny sposób się tam nie dostaniesz. A odgłosy kroków to dwa potwory - Nomeg
Gwai oraz Molag Grunda. Pilnują skabu i są "częścią" zadania.

Ad. 2.
Ten szalony Nord to Batou Szalony. Nie jest częścią żadnego zadania i jego śmierć nie ma żadnego
wpływu na grę (mimo napisu) - przynajmniej ja się z tym nie spotkałem. Generalnie tak jaby
o nim zapomniano podczas układania zadań do gry. Czyli spokojnie możesz z nim walczyć i będziesz
mógł ukończyć grę bez żadnych problemów (testowałem).


dzieki za odpowiedz, swoją droga co do tego norda to faktycznie, ale miałem niezłą zagwozdkę. Bo w takim miejscu taka postać? Myślałem że to może miec związek z wampiryzmem lub spaczeniem (wyleczenie). Albo ostatnia deską ratunku w razie zgładzenia innej niezbędnej postaci. dzięki pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam 3 pytania, liczę na udzielenie porad ^_^:

1. Jak "odblokować" tę barierę z kanałów ściekowych/labiryntu (w III poziomie się to podajże znajduję) spod Pałacu Viveka, w tymże właśnie mieście...?

2. Umiejętność Zaklinanie mam upozycjonowaną w Um. głównych. Wynosi ok. 60. Czemu jak próbuję zaklnąć jakiś przedmiot nigdy mi się nie udaje...? Próbowałem już chyba wszystkiego - Pierścienia Caiusa (ten co szczęście podnosi o 20 podajże), za pomocą zwojów podnosiłem Zaklinanie i... nic!

3. Stworzyłem sobie "Nagolenniki Fizycznej Ulgi" (wszelkie prawa co do nazwy zastrzeżone gs* ^_^) na bazie Deadrycznych Nagolenników. Zawsze się nimi uleczam (+31 życia, zużywa ok. 8 zaklęć na 100, dobra rzecz, polecam zrobić sobie takie coś). No i w związku z tym chciałem sobie stworzyć coś identycznego jak ww. rzecz, tyle, że odnawiającą manę. Ale obleciałem już chyba całe Vvardenfell i osoby sprzedającej tego typu czar nigdzie nie znalazłem. Jestem na 99% pewien, że takie zaklęcie nie istnieje, ale chcę się upewnić (zawsze ten 1%).

PS. Mam 36 poziom, używam Deadrycznego Zakrzywionego Ostrza, Długie Ostrze rozwinięte na 100, Zniszczenie coś ok. 80 (jeśli chodzi o tą kategorię magiczną, to używam tylko Większej Snieżnej Kuli, wiem, że słaba, ale jak dotąt dzielnie mi służy i nigdy się na niej nie zagiąłem; poza tym wymaga tylko 10 many), Boski Hełm Ognia (zaklęty przeze mnie Ebonowy Hełm, jak wyżej - wszelkie prawa co do nazwy zastrzeżone gs* ^_^) - 100 obrażeń od ognia na maxymalny dystans (istna rzeź!) i gra jest banalna (suwak trudności na maxa)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ad 1 to proste utop sie tam jak (prawie) sie utopiszto usłyszysz gadkę i bariera sie usunie i pojawi się most.
ad 3 probowalem cos podobnego i faktycznie nie spotkałem sie z takim zakleciem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a propos ad 1 proste bo rozgryzałem to tak namietnie (wiele razy to rozgryzałem) ,że z rospaczy postanowiłem pewnego dnia utopic sie i wylączyc gre, no i wtedy gra zrobiła mi mała niespodziankę :-))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2007 o 20:40, gothicsheep napisał:

1. Jak "odblokować" tę barierę z kanałów ściekowych/labiryntu (w III poziomie się to podajże
znajduję) spod Pałacu Viveka, w tymże właśnie mieście...?

Utop się.

Dnia 21.02.2007 o 20:40, gothicsheep napisał:

2. Umiejętność Zaklinanie mam upozycjonowaną w Um. głównych. Wynosi ok. 60. Czemu jak próbuję
zaklnąć jakiś przedmiot nigdy mi się nie udaje...? Próbowałem już chyba wszystkiego - Pierścienia
Caiusa (ten co szczęście podnosi o 20 podajże), za pomocą zwojów podnosiłem Zaklinanie i...
nic!

60 to tyle co nic. Wytrenuj do 100, potem stwórz mikstury dodające Inteligencję i dopiero wtedy kombinuj z zaklinaniem. Czyli warto mieć też Alchemię dobrze rozwiniętą. Szansa na powodzenie zależy od wartości umiejętności i wartości współczynnika odpowiedzialnego za umiejętność.

Dnia 21.02.2007 o 20:40, gothicsheep napisał:

3. Stworzyłem sobie "Nagolenniki Fizycznej Ulgi" (wszelkie prawa co do nazwy zastrzeżone gs*
^_^) na bazie Deadrycznych Nagolenników. Zawsze się nimi uleczam (+31 życia, zużywa ok. 8 zaklęć
na 100, dobra rzecz, polecam zrobić sobie takie coś). No i w związku z tym chciałem sobie stworzyć
coś identycznego jak ww. rzecz, tyle, że odnawiającą manę. Ale obleciałem już chyba całe Vvardenfell
i osoby sprzedającej tego typu czar nigdzie nie znalazłem. Jestem na 99% pewien, że takie zaklęcie
nie istnieje, ale chcę się upewnić (zawsze ten 1%).

Spis masz w przypiętym poście w odpowiednim dziale. Jak tam nie ma to chyba nie ma wogóle. Sprawdzałeś u wszystkich co należą do Świątyni, Kultu Tamriel i Rodu Telvani?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować