Zaloguj się, aby obserwować  
Budo

Morrowind - pytania, przemyślenia - temat ogólny

14067 postów w tym temacie

Dnia 24.09.2011 o 01:21, Ardreth napisał:

Trochę ładnych lat minęło odkąd ostatni raz bawiłem się w testowanie wszelakich modów,
ale możliwe, że chodzi akurat o poniższy:

http://elderscrolls.phx.pl/index.php?option=com_remository&Itemid=11&func=fileinfo&id=60

W dziesiątkę! To dokładnie o ten mod mi chodziło, wielkie dzięki ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Macie jakieś namiary (intensywne googlanie nie pomogło) na mod podnoszący maksymalne obciążenie postaci?
Mam już mod x15 i mam udźwigu 900, ale to dla mnie za mało :)
W Oblivionie wyczaiłem mod, dzięki któremu mam obciążenie koło 5000 i mogę sobie bezstresowo jaskinie zwiedzać (nienawidzę wyrzucać rzeczy w środku eksploracji lokacji).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

To już cheatowanie Abi ;]
Lepiej użyć mózgu, odchudzić się ze zbędnych gratów, użyć potów i enchantów na siłę i dobierać lepiej ekwipunek. Inna opcja- mark i recall, albo interwencje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2011 o 18:33, Budo napisał:

To już cheatowanie Abi ;]

Można tak powiedzieć, ale (jak wspominałem wcześniej) bardzo nie lubię gratów zostawiać, a ciągłe bieganie do miasta zabija mi po prostu radochę z rozgrywki.
Od razu zaznaczę, że NIGDY nie używam żadnych kodów zwiększających siłę, obrażenia itp. To jest dla mnie cheatowanie :)
Jeżeli chodzi o plecak, to powinno byc tak jak w serii Gothic :)

Dnia 19.10.2011 o 18:33, Budo napisał:

Inna opcja- mark i recall, albo interwencje.

Nie wiem o co kaman - ostatnio grałem jakieś 8 lat temu i nie pamiętam, a teraz niedawno zacząłem rozgrywę. Możesz wyjaśnić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2011 o 19:02, Abi_Dalzim napisał:

> Inna opcja- mark i recall, albo interwencje.
Nie wiem o co kaman - ostatnio grałem jakieś 8 lat temu i nie pamiętam, a teraz niedawno
zacząłem rozgrywę. Możesz wyjaśnić?


Heh, są zwoje interwencji boskiej i interwencji almsivi, które teleportują naszego herosa do najbliższej świątyni- świątynia oznacza miasto, a miasto oznacza kupca- teleportacja, wywalenie gratów w świątyni i ze dwie rundki na sprzedanie wszystkiego. Do tego dochodzi mistycyzm z zaklęciami mark (oznaczenie) i recall (przeniesienie). Rzucasz mark w dowolnym miejscu (ja używałem na placu w Balmorze) i potem recall z dowolnego miejsca w morrowindzie teleportuje cię do miejsca, gdzie rzuciłeś mark. Nie trzeba zbyt wysokiego mistycyzmu do tego.

Jeśli chodzi o zostawianie gratów... jest ich tyle, że nie wyobrażam sobie zbierania wszystkiego, tym bardziej, że większość to nic nie warte śmieci. No i powodzenia z noszeniem młotu stendarra, jeśli się na niego natkniesz xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2011 o 19:02, Abi_Dalzim napisał:

/.../
Nie wiem o co kaman - ostatnio grałem jakieś 8 lat temu i nie pamiętam, a teraz niedawno
zacząłem rozgrywę. Możesz wyjaśnić?

Oznaczenie i Przeniesienie. Najpierw rzucasz czar Oznaczenie (najlepiej u tego Pełzacza?, co jest w posiadłości Ghorak w Calderze) po em składasz łupy na kupke, potem zabierasz wszystko - nieważne, że przekracza limit wagi i przenosisz się wprost do kupca. Czar przenosi Cię, choćbyś nie mógł sam się ruszyć na krok. Nie ruszając się z miejsca sprzedasz wszystko - tylko między jedną transakcją, a drugą musi upłynąć 24 godziny, które po prostu odczekujesz i kupiec znowu ma te 5000 sztuk złota.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możesz samemu zrobić takiego moda, lub edytować ten co masz. Otwórz Construction Seta, zaznacz Morrowind.esm i ewentualnie mod który chcesz edytować (wtedy po zaznaczeniu go kliknij na Set As Active) i wczytaj je. Potem wejdź w Gameplay > Settings, tam w Gameplay znajdź po ID linię fEncumbranceStrMult i zmień ją na taką jaką chcesz. Potem kliknij na ikonce dyskietki aby zapisać moda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możesz też zwiększyć ilość pieniędzy u pełzacza. Albo gotowy mod bogatsi kupcy(nie wiem czy na niego wpływał).
A zresztą po co się męczyć z sprzedażą:P Daj sobie kodami po 10 złota za każdy znaleziony sprzęt i tyle;P

Nie wiedziałem, że za pomocą można zwiększyć mnożnika obciążenia, zawsze coś nowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałem pograć w Morrowinda z zainstalowaną Wyspą Czarodziei i Tamriel Rebuilt. Kto zna te mody, ten wie, że kolidują one ze sobą. Dlatego mam pytanie - Czy ma ktoś plik z przeniesioną w inne miejsce spolszczoną wyspą czarodziei? Jeśli, tak to czy może go udostępnić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem taki fajny miecz, Chryzamer, i parę zbroi, takie drogie dość. I pytanie - gdzie znajdę kogoś, kto mi to odkupi ode mnie? Bo mam dość chodzenia z 3/4 ekwipunku, uwielbiam zwiedzać, a przychodzę do miasta a tam tylko gość z 2-3 tysiącami co najwyżej..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.10.2011 o 14:42, Ezio napisał:

I pytanie - gdzie znajdę kogoś, kto mi to odkupi ode mnie?

Najbogatszymi kupcami w grze sa Pelzacz (Caldera, pierwsze pietro Posiadlosci Ghorak - 5.000 sztuk zlota) oraz krab blotny (10.000 monet) w na wschod od dwemerowych ruin Mzahnch - znajdziesz je dzieki mapom z zalacznika.
Jak sprzedac drogie przedmioty? Przede wszystkim nalezy pamietac o fakcie, ze kazdemu kupcowi przywracana jest maksymalna ilosc gotowki po 24 godzinach od ostatniej transakcji. Zdobywasz jak najwiecej przedmiotow za kilka, pozniej kilkanascie tysiecy (dobre na poczatek sa elementy orkowej zbroi na drugim pietrze posiadlosci Ghorak - co prawda pilnuje ich pewien ork, ale mozna je "pozyczyc" bez ZADNYCH konsekwencji) ; sprzedajesz je kupcowi dopoki zostanie mu gotowka. Naciskasz przycisk odpowiedzialny za odpoczynek (bodajze [T] - sto lat nie gralem...), czekasz 24 godziny i znow sprzedajesz drogie przedmioty kupcowi - powtarzasz te czynnosci do us... az sprzedasz przedmioty, ktory laczna wartosc wyniesie mniej wiecej tyle, ile wart jest Chryzamer. Czekasz 24h, otwierasz okno handlu, sprzedajesz miecz, w zamian odkupujesz sprzedane wczesniej przedmioty - pozbyles sie miecza, przedmioty na wymiane masz z powrotem, a sakiewka jest ciezsza o kilkadziesiat (-set) tysiecy. Ten sposob jest bardzo czasochlonny - musisz w koncu zdobyc troche drogich fantow, a i samo sprzedawanie i oczekiwanie po kazdej transakcji zajmuje dluzsza chwile, ale innego sposobu na sprzedanie drogich przedmiotow nie ma - tzn. sa mody - np. super creeper http://elderscrolls.phx.pl/index.php?option=com_remository&Itemid=11&func=fileinfo&id=879 - ale juz sam musisz zdecydowac, czy chcesz z nich korzystac :)


PS: zarowno Pelzacz, jak i Krab placa 100% wartosci przedmiotu. Nie kupuja wszystkiego, ale najdrozsze przedmioty - kamienie dusz, unikalna bizuterie, bron i zbroje mozesz u nich sprzedawac.

20111022165907

20111022165917

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>ciachu ciachu ciach<
Bardzo, bardzo Ci dziękuję. Z pewnością skorzystam, bo mam dość zapełnionego ekwipunku. Po drugie, dzięki że chciało Ci się to wszystko pisać. Jeszcze raz dziękuję:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2011 o 20:44, Ezio napisał:

>ciachu ciachu ciach<
Bardzo, bardzo Ci dziękuję. Z pewnością skorzystam, bo mam dość zapełnionego ekwipunku.
Po drugie, dzięki że chciało Ci się to wszystko pisać. Jeszcze raz dziękuję:)


Szybszą metodą jest mod Bogatsi kupcy, gdzie zwiększono ilość pieniędzy u kupców i wtedy nie trzeba tak kombinować lub inne mody z kupcami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2011 o 22:00, Shadowtear napisał:

Mam mały problem - z nieznanego mi powodu cała wioska skaalów stała się do mnie wrogo

nastawiona (łącznie z ludzmi w budynkach). Jakiś błąd?
Albo błąd, albo, hmm... nie jesteś aby wilkołakiem?

Dnia 26.10.2011 o 22:00, Shadowtear napisał:

Skutek rabowania kurhanów?

Niet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2011 o 17:55, Karpik777 napisał:

Albo błąd, albo, hmm... nie jesteś aby wilkołakiem?

No cóż... korzystałem parę razy z pierścienia Hircyna, ale byłem pewien że byłem wystarczająco daleko od cywilizacji. Po Twoim poście sprawdziłem poszukałem jak to naprawić i znalazłem rozwiązanie. Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.10.2011 o 20:01, Shadowtear napisał:

No cóż... korzystałem parę razy z pierścienia Hircyna, ale byłem pewien że byłem wystarczająco daleko od cywilizacji. Po Twoim poście sprawdziłem poszukałem jak to naprawić i znalazłem rozwiązanie. Dzięki.

Nawet w dziczy mógł się trafić jakiś zbłąkany świadek - grunt, że problem masz z głowy.

Dnia 29.10.2011 o 20:01, Shadowtear napisał:

Łączył ktoś klasy Wojownik z postacią skradającą? Bo nie wiem, czy Mroczny Elf, którego stworzyłem poradzi sobie?

Generalnie po pewnym czasie praktycznie każda postać spokojnie sobie radzi (no, mag nastawiony na zaklęcia ofensywne ma ciągle problemy z przeciwnikami mogącymi odbić w nas czar...). Także jakiś wielkich problemów mieć nie powinieneś. Mroczny elf dobry jest do wszystkiego, a do tego ma całkiem dobrą moc - sanktuarium zdecydowanie zwiększa szanse na przeżycie. Jedyny problem może się pojawić, jeśli zaniedbasz rozwijanie umiejętności bojowych/zdobycie broni mogącej ranić co odporniejszych przeciwników...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,
Mam pytanie otóż blisko Celedry chyba spotkałem kolesia, który twierdzi, że czarownica rzuciła na niego urok i go okradła, gdzie ta czarownica jest, przeszukałem już dość duży kawał terenu i jej nie znalazłem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować